کاناپه بادی چندکاره دو نفره با پمپ باد

مدل bestway 75073

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چندکاره دو نفره با پمپ باد 220 ولتی بست وی ، کاناپه ای دوست داشتنی با قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب بادی می باشد که برای استفاده دو نفره توسط بست وی ساخته شده است و شما می توانید آن را آنطور که دوست دارید ، به صورت یک کاناپه دو نفره یا تخت خواب دو نفره مورد استفاده قرار دهید . تغییر حالت این تخت خواب بادی بسیار آسان بوده و در چند ثانیه می توانید تشک زیرین کاناپه را باز کرده تا شاهد یک تخت بسیار عالی و بزرگ برای خوابیدن باشید . این کاناپه در هر دو حالت به خوبی می تواند وزن دو نفر را تحمل کند و می توانید با اطمینان از آن استفاده کنید . این محصول بادی توسط شرکت بست وی تولید شده است و مواد اولیه ساخت آن پی وی سی بوده که رویه ای از جنس جیر دارد . تمامی سطح کاناپه و تشک آن به صورت برجسته می باشد . بست وی برای اینکه راه اندازی کاناپه بادی چندکاره بست وی ساده تر باشد ، برای آن یک پمپ باد 220 ولتی در نظر گرفته است که در بدنه قرار دارد و شما می توانید با سیم آن را به پریز برق متصل کرده و برای راه اندازی کاناپه در کمترین زمان اقدام کنید . 

  • طول : 188 سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 64 سانتی متر
  • تحمل وزن : 200 کیلوگرم
  • جنس : پی وی سی با رویه جیر
  • دارای رویه برجسته مواج
  • وزن : 5.8 کیلوگرم
  • کد محصول : bestway 75073

کاناپه بادی چندکاره دو نفره با پمپ باد برقی مجزا که توسط فروشگاه اینتکس تهران برای شما درون بسته بندی قرار داده می شود . این کاناپه بادی چند کاره توسط برند بست وی ساخته شده است و با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . این محصول برای استفاده دو نفره بزرگسال ساخته شده است که دارای طول 188 سانتی متر می باشد و به همین خاطر به راحتی می تواند افراد قد بلند را نیز بر روی خود جای دهد . طولی که این کاناپه بادی دارای برابر با تشک های خوشخواب و تخت خواب های چوبی می باشد که بزرگ ترین ابعاد است و دقیقا به هنگام تبدیل شدن به تخت ، حس استراحت بر روی تخت های چوبی را به شما منتقل می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا این کاناپه بادی تختخواب شو را برای شما معرفی کنیم پس از قصد خرید کاناپه بادی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

در بخش عقبی این کاناپه به صورت سراسری تکیه گاهی بلند قرار گرفته است که کمر را به خوبی در بر می گیرد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت کمر درد به شما دست ندهد . همچنین این تکیه گاه به همراه تشکی که در بخش کف آن تعبیه شده است به صورت مشبک طراحی شده است تا از تعریق بدن جلوگیری به عمل آورد . این نوع رویه ساخته شده از متریال پی وی سی می باشد که بهترین متریال استفاده شده در محصولات بادی به شمار می آید . البته باید گفت که پی وی سی در نمونه های مختلف در محصولات بادی به کار می رود و در بخش رویه این محصول و تکیه گاه برای راحتی بیشتر از پی وی سی جیر استفاده شده است که دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین پی وی سی بخش کناری و کف از نوع چرمی دو لایه است تا استحکام بیشتری را برای تحمل وزن افراد بر روی خود نشان دهد .

قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید کاناپه های بادی باید به آن توجه داشته باشید . این کاناپه بادی دارای ظرفیت دو نفره و قابلیت تحمل وزن 200 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به خوبی با استانداردهای تعیین شده مطابقت پیدا کرده است . یکی دیگر از مزیت های این کاناپه بادی را می توان وزن بسیار سبک در نظر گرفت . وزنی که بالغ بر 5.5 کیلو گرم می باشد و به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافرت هایی که دارای پیاده روی هستند می باشد . این کاناپه بادی دارای به همراه خود دارای ساک حمل دسته دار مخصوص برند بست وی نیز می باشد که جا به جایی را بیش از پیش آسان تر کرده است .

علاوه بر موارد ذکر شده به همراه این کاناپه یک عدد برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود که برای مواقع آسیب دیدگی می توانید از آن استفاده کنید . روش استفاده از برچسب تعمیرات را در بخش مقالات سایت می توانید مشاهده کنید و کار سختی را در این زمینه پیش رو ندارید و به راحتی می توانید اقدام به تعمیر محصول در هنگام آسیب دیدگی احتمالی کنید . آسیب دیدگی در تمامی لوازم امری طبیعی است و این کاناپه با توجه به کیفیت ساخت فوق العاده ای که دارد ، در برابر اجسام تیز و همچنین در مواقع قرارگیری در برابر حرارت مستقیم به دفاع می باشد . برای راه اندازی این محصول باید از انواع پمپ باد مجزای دستی و یا برقی استفاده کنید که به همراه این محصول یک عدد پمپ باد برقی وجود دارد و باد کردن آن را در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای امکان پذیر می کند . خرید این کاناپه بادی را می توانید با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...