کاناپه بادی تشک شو چرم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
1,520,000
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت خواب شو محصولات با کیفیت و استاندارد شرکت بست وی عرضه در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس با قیمت ارزان

کاناپه بادی تخت خواب شو محصولات با کیفیت و استاندارد روز دنیا هستند که در زندگی روزمره بسیار پر کاربرد و مفید می باشند ، در مسافرت ، طبیعت گردی ، کوهنوردی می توان از این محصولات استفاده کرد،سبک و کم حجم می باشند و به راحتی در ساک و چمدان شما جا می شود. کاناپه بادی تخت شو در یک چشم به هم زدن به وسیله پمپ باد پر می شود و به سرعت هم می توان باد را تخلیه کرد. فقط از شستن و خیس شدن کاناپه بادی باید جلوگیری کرد و نزدیک وسایل گرمازا قرار نداد تا طول عمر بیشتری داشته باشد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

کاناپه بادی تشک شو چرم

کاناپه بادی تشک شو چرم یکی دیگر از محصولاتی است که دارای نشیمن بزرگی هستند و نرمی و لطافت بسیار بالایی دارد. این محصول دارای شباهت بسیار زیادی به کاناپه می باشد و فرق آن تنها در جنس بدنه آن می باشد که به صورت با دوام و خاصی است و رنگ بندی جذابی نیز دارد. بدنه محصول طبی بوده و طراحی آن نیز به گونه ای می باشد که سبب ایجاد راحتی بسیار شده و می تواند مطلوبیت فراوانی را ایجاد نماید. این کاناپه بادی به شکل تشک در می آید و قابل استفاده افراد می شود و در تمامی محل ها می تواند به کار گرفته شود. کاناپه بادی ساختمان توخالی و بادی دارد که دوام و طول عمر زیادی نیز شامل حال آن می شود و در بیش تر مواقع در منزل نیز می توان آن را مورد استفاده قرار داد و نیز از قابلیت های آن استفاده کرد. برای آشنایی بیش تر با کاناپه بادی تشک شو به مطالب زیر توجه کنید.


جنس و کیفیت بدنه

بدنه محصول مورد نظر از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی می باشد که دارای نوع طرح چرم است و به همین علت است که در ظاهر آن شفافیت بسیاری ایجاد شده است. همچنین این محصول دارای لغزندگی در سطح نیز است و به همین دلیل بر روی آن طراحی های بر آمده ای رخ داده است که در زمان استفاده از سر خوردن افراد جلوگیری شود و از بهترین بدنه با درجه کیفی بالا تشکیل شده است و می توان به بهترین شکل برای افراد نشیمن خوبی را ایجاد نماید. این محصول از بخش هایی ایجاد شده است که همگی در کنار هم محصول راحتی و طبی فراهم کرده است که دارای پشتی و تکیه گاهی است و دو عدد دستگیره نیز در کناره ها دارد که به شکل بالش های کوچکی می باشد که محلی برای قرار گیری زیر دست است و در این بخش قرار می گیرد و به این طریق می توان به راحتی خاصی رسید و مدت زمان زیادی نیز افراد را علاقه مند به استفاده از خود می کند.


ارتفاع محصول از سطح زمین

این کاناپه بادی به صورت برجسته ای می باشد که ارتفاع زیادی از سطح زمین دارد و پا ها را در حالت استانداردی قرار می دهد و می تواند بدن را از درد و آسیب در امان نگه دارد و افراد را دچار این نوع آسیب ها نکند. این محصول با چنین ظاهری سازگاری لازم را ایجاد کرده است تا افراد مختلف بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و به مدت زمان طولانی وقت خود را بر روی محصول بگذرانند. این کاناپه بادی قدرت فراهم کردن شرایط راحتی و آسایش را برای افراد دارد و می تواند به بهترین شکل کارایی و قابلیت های مناسب را ارائه دهد. در زمانی که قصد باز کردن محصول را دارید و می خواهید آن را به حالت تشک بادی در بیاورید این بخش نشیمن که ارتفاع زیادی دارد باز می شود و به حالت مسطحی در می آید و قادر به فراهم کردن فضای مفیدی برای استراحت می شود.


منعطف بودن بدنه محصول

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کاناپه بادی وجود قدرت منعطف بودن بسیار زیادی است که می تواند برای افراد مناسب باشد و تمامی نیاز های آن ها به یک محصول طبی را پاسخگو می باشد. این محصول دارای قدرت شکل پذیری بسیار زیادی نیز است و در زمان نشستن بر روی آن احساس نرمی و لطافت بسیاری ایجاد می شود و می تواند افراد را به شرایط دلخواه خود برساند. بر روی کاناپه بادی می توان پرش نیز انجام داد و کار های مهیج دیگری را نیز انجام داد. به همین جهت محصول بادی مناسب بازی و تفریح های پر هیجان نیز می باشد و می توان به این طریق از آن بهره گرفت.


خرید

برای خرید کاناپه بادی تشک شو چرم به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را با کیفیت برتر و تضمینی به این طریق به دست آورید.

نوع
خانگی
طول
193 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
طبی
قابلیت تبدیل به تخت ، مبل ، تشک
جنس رویه: طرح چرم موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک مخصوص حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...