کاناپه بادی تشک شو بست وی

کد bestway 67356P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تشک شو بست وی از سری محصولات شرکت بست وی می باشد ، این شرکت بزرگ تجربه های بسیاری در ساخت انواع محصولات بادی از جمله کاناپه های

کاناپه بادی تشک شو بست وی از سری محصولات شرکت بست وی می باشد ، این شرکت بزرگ تجربه های بسیاری در ساخت انواع محصولات بادی از جمله کاناپه های بادی دارد ، این کاناپه بادی زیبا دارای ویژگی ای منحصر به فرد مبیاشد و توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. کاناپه بادی تشک شو در نوع خانگی تولید و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این کاناپه بادی 193 سانتیم تر ، عرض آن 152 سانتی متر و ارتفاع کاناپه 64 سانتی متر می باشد ، که با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی برابر 295 کیلوگرم را دارا می باشد. این کاناپه بادی برای دو نفره طراحی شده و با مقاومت بالایی تولید می شود. این کاناپه بادی الیاف داخلی بسیار مقاومی دارد که طول عمر آن را دو چندان میکند . این کاناپه ی بادی جز بهترین محصولات شرکت بست وی بوده و از نظر کیفیت کالایی فوق العاده است . در پک این محصول یک برچسب تعمیرات رایگان ازئه شده است جهت استفاده در زمان آسیب دیدن این محصول . برای باد کردن این محصول میتوانید پمپ باد مجزا تهیه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و این محصول را بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید .

کاناپه بادی تشک شو بست وی یکی دیگر از نمونه کاناپه های بادی پر فروش برند بست وی می باشد که در سال های گذشته از آن رونمایی شده است و با توجه به فروش فوق العاده ای که داشته است همواره می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . این کاناپه بادی دارای بدنه ای با کیفیت ساخت بالا می باشد که مقاومت آن در برابر فشار و ضربه به خوبی بالاست و این امر به دلیل متریال درجه یکی است که در ساخت این محصول به کار گرفته شده است . کاناپه بادی تختخواب شو یکی از دسته بندی های پر فروش محصولات بادی به شمار می رود که همواره در تمامی فصول سال جزو پر فروش ترین دسته بندی محصولات بادی به شمار می رود و به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم برای استفاده در خانه ها ، اتاق های خواب و همچنین محیط های کاری باز کند .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید کاناپه بادی و همچنین تمامی محصولات بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . کاناپه بادی بست وی که در این بخش قصد معرفی کردن آن را به شما داریم ، از متریالی به نام پی وی سی در ساخت خود بهره گرفته است . پی وی سی که به صورت چرمی در ساخت بدنه استفاده شده است تا علاوه بر نرمی و راحتی خاصی که دارد بتواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . در بخش رویه این محصول از پی وی سی تک لایه و در کف از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا قدرت مهار بالایی را برای کاناپه به وجود آورد و بتوند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد . در بخش رویه این محصول از ساختار مشبک شکل استفاده شده است ، ساختاری که باعث می شود فاصله ای کم در میان قسمت هایی از بدن و سطح تشک به وجود آید و در واقع از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

این نوع ساختار نه تنها در سطح رویه بلکه در تکیه گاه نیز به کار رفته است تا تعریق بدن در حالت نشسته نیز صورت نگیرد و به طور می توان گفت این محصول بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های گرم است . تکیه گاه این محصول بلند می باشد و در بخش های کناری آن می توان کوسن های بادی را دید که کمر و دست ها را در حالت نشسته در بر میگیرند و باعث می شوند تا به صورت نشسته در مدت زمان طولانی نیز با خستگی رو به رو نشوید . در بخش نشیمنگاه این محصول با یک تشک رو به رو نیستیم و به دلیل قابلیت تخت خواب شویی که دارد در بخش زیرین از دو تشک بادی استفاده شده است که به هم متصل هستند و در صورت باز شدن ابعادی همانند تخت خواب های بادی را در اختیار شما قرار می دهند که به راحتی بتوانید بر روی آن ها بخوابید . طول این محصول 193 و عرض آن 152 سانتی متر می باشد که قابل استفاده برای افراد قد بلند نیز است و می توانید در ظرفیت دو نفره بزرگسال از آن استفاده کنید .

قابلیت تحمل وزنی که برند بست وی برای این کاناپه بادی در نظر گرفته است 295 کیلو گرم می باشد که فراتر از استانداردهای تعیین شده محصولات بادی نیز می باشد . همچنین وزن این محصول درون بسته بندی کم حجمی که دارد بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد و باید گفت حجم این کاناپه تختخواب شو در حالت خالی از باد بسیار کوچک تر از حالت باد شده می باشد و به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . به همراه این محصول درون بسته بندی که دارد یک عدد برچسب تعمیرات نیز قرار دارد که در مواقع لزوم می توانید از آن استفاده کنید .

نوع
خانگی
طول
193 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
طبی
قابلیت تبدیل به تخت ، مبل ، تشک
قابلیت چند کاره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...