گرمکن اب استخر پوسته و لوله هایپر پول 75 کیلو وات

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,765,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گرمکن اب استخر پوسته و لوله هایپر پول 75 کیلو وات محصولی باکیفیت و مقرون به صرفه و استاندارد قابل خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران

گرمکن اب استخر پیش ساخته و پوسته و لوله هایپر پول 75 کیلو وات یکی از جدیدترین انواع این گروه محصولات بوده که شما را برای مطلوب نگه داشتن دمای اب استخر در تمامی فصول همراهی خواهد کرد. این محصول به دلیل طول عمر بالا و قیمت مناسب خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. نحوه عملکرد این محصول پرکاربرد اینگونه عنوان شده که حرارت موجود را از یک بخش به بخش دیگر منتقل کرده و از تداخل دماهای داخلی اجتناب خواهد کرد. در نتیجه یک جریان دمایی همراه با اب در داخل تیوپ های صاف این دستگاه همواره در جریان خواهد بود جریان دیگر نیز در بین و اطراف تیوپ ها و در داخل پوسته به حرکت در می اید که به وسیله بافل های این محصول در یک مسیر تعیین شده و مشخص هدایت می شوند. این روش کار گرمکن اب باعث شده تا این محصول به یکی از پر کاربردترین و ساده ترین روش های گرم کردن اب تبدیل شود. این محصول با توجه به وزن کم و امکان راه اندازی اسان و راندمان مفید بالا با کمترین تلفات انرژی طراحی شده به همین دلیل از جمله محصولات مفید و مرغوب در این گروه به شمار می رود. شما می توانید از این محصول در انواع استخر های ابی و دیگ های اب گرم و بخار تا 10 فشار بار استفاده نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...