استخر بادی جدید ۲۰۲۲ با طرح کودکانه دایناسور

intex 57166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح دایناسور اینتکس ، استخری زیبا برای کودکان بالای دو سال می باشد که در سال 2022 می توان آن را درون کاتالوگ برند اینتکس مشاهده کرد . این استخر بادی دارای عروسک بادی دایناسور و سرسره ای با شکل دایناسورهای آبی رنگ می باشد که نامگذاری آن به همین خاطر صورت گرفته است . استفاده از عروسک های بادی و سرسره های بادی با طراحی های حیوانات توانسته است به خوبی در جهت افزایش زیبایی عمل کند و مورد توجه کودکان قرار بگیرد به همین خاطر است که برند اینتکس شروع به تولید انبوه این استخر ها در سال گذشته کرده است . اما در نزدیکی سرسره بادی این استخر درخت نخل بادی را مشاهده می کنید که البته با توجه بیشتر فواره آبی بر روی آن قرار گرفته است که آب را به خوبی در هوا اسپری می کند . این مجموعه آبی کودک دارای سرسره نیز می باشد و کلکسیون تفریحات آبی را به خوبی به صورت یکجا برای شما به وجود آورده است . جنس مواد اولیه استفاده شده در ساخت این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم یک لایه در قسمت های اصلی و در بخش کف پی وی سی دو لایه غیر باد شونده می باشد . همچنین با توجه به توضیحات استخر که درون کاتالوگ ذکر شده است وزن این محصول برابر با سه کیلو گرم و ظرفیت آب داخلی آن 143 لیتر می باشد . 

استخر بادی جدید 2022 با طرح کودکانه دایناسور

این استخر طراحی وسیع و بزرگی دارد ، برای همین کودکان می توانند آزادانه تر از استخر بادی استفاده کنند . هر چه استخر بادی بزرگ تر و مساحت بیشتری داشته باشد ، کودکان نیز بیشتر علاقه به بازی با این نوع از استخر ها خواهند افتاد . به همین دلیل است که شرکت اینتکس برای ساخت و تولید استخر های بادی سایز بزرگ خود که به صورت مجموعه تفریحات آبی ساخته می شود ، از ابعاد بزرگتری نسبت به سایر استخر ها برخوردار هستند . با این طراحی حتی کودکان بیشتری نیز می توانند از استخر استفاده کنند . اگر دارای دو فرزند و یا بیشتر هستید و یا کودک شما دوست دارد که با اقوام خود و یا دوستان خود از این استخر بادی استفاده کند ، بهتر است که استخر هایی مانند استخر بادی جدید 2022 با طرح کودکانه دایناسور را خریداری کنید که سایز بزرگی دارند . سرسره ای که برای استخر بادی جدید 2022 با طرح کودکانه دایناسور در نظر گرفته شده است قابل جدا شدن است . 

برای همین حتی اگر احساس کردید که نیاز است تا استخر بادی را در فضاهای بزرگتری استفاده کنند ، می توانید سرسره را به طور کامل از روی استخر برداشته تا محیط بیشتری برای بازی کودکان وجود داشته باشد . این سرسره نیز بسیار بزرگ و پهن است تا کودکان راحت تر بتوانند از آن سر بخورند . قسمت بیرونی سرسره بادی به صورت پله پله ساخته شده است تا کودکان بتوانند به راحتی از سرسره بالا بروند . همچنین این سرسره دارای محافظ است و اگر نگاهی به آن بیاندازید شبیه به یک دایناسور آبی رنگ است که پشت آن می تواند حفاظ هایی برای کودکان باشد تا در صورت استفاده از سرسره ، از کناره های استخر به بیرون نیوفتند . دقیقا شرکت اینتکس یک آبپاش را به صورت درخت نخل طراحی کرده است که آب را می تواند بر روی سرسره بپاشد و آن را خیس کند تا کودکان نیز در هنگام سر خوردن خیس شوند .

  1. طول : 191  سانتی متر
  2. عرض : 152 سانتی متر
  3. ارتفاع : 58 سانتی متر
  4. ظرفیت آب : 143 لیتر
  5. وزن : 3 کیلو گرم
  6. جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  7. ضخامت لایه های بدنه : 0.28 میلی متر
  8. دارای برچسب تعمیرات
  9. دارای فواره آب و عروسک بادی
  10. کد محصول : intex 57166

استخر بادی جدید 2022 با طرح کودکانه دایناسور می تواند یکی از انتخاب های جذاب برای استفاده در محیط های خانگی و حتی فضای باز باشد که تعداد دو الی سه کودک می توانند به صورت همزمان درون آن به آب تنی بپردازند . این استخر بادی دارای اسباب بازی های بادی به همراه خود می باشد و با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد می تواند محیطی شاد و هیجان انگیز در فصل تابستان برای کودک شما باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس اگر شما هم همانند بسیاری از خانواده های دیگر قصد خرید استخر بادی کودک زیبا را دارید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

ابتدای این نقد و بررسی بهتر است تا به سراغ شکل ظاهری این محصول برویم جایی که سرسره بادی آبی رنگ این محصول به خوبی به چشم می خورد . این سرسره به رنگ آبی در آمده است و دارای شکل فانتزی دایناسوری می باشد ، باید گفت که به صورت کلی شکل ظاهری این محصول برگرفته از دایناسور می باشد و به هر جایی که نگاه می کنید نشانه هایی از این موجود افسانه ای خواهید دید . راه دسترسی به سرسره بلند این محصول از طریق پله های بادی پشت آن می باشد و نکته ی جالب این استخر قابلیت جا به جایی سرسره می باشد . به گونه ای که می توانید سرسره را پس از باد کردن در بخش های مختلف استخر جای گذاری کنید و برای این امر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . بخش زیرین این سرسره دارای یک عدد بالشت بادی می باشد که به آن در سرسره های کودک بالشتک فرود گفته می شود و فشار فرود آمدن کودکان درون آب را مهار می کند و باعث می شود تا ضربه ای به بدن کودک وارد نشود .

با نگاهی به تصویر این محصول می توانیم در بخش کناری سرسره یک عدد نخل بادی را مشاهده کنید که نقش فواره آب را نیز بازی می کند . این نخل دارای قابلیت اتصال شیلنگ های معمولی باغچه می باشد که تامین آب فواره از طریق این شیلنگ صورت می گیرد . بدین منظور به راحتی می توانید جریان آب شیلنگ آب را به دست گرفته و در مواقع دلخواه آن را روشن و یا خاموش کنید . یکی از جذابیت های این استخر بادی به همراه داشتن عروسک بادی بزرگ دایناسور می باشد که به صورت مجزا از استخر درون بسته بندی آن قرار گرفته است . این دایناسور بادی توسط دریچه بادی که بر روی آن قرار گرفته است باد می شود و می توانید از آن درون آب و یا بیرون از استخر استفاده کنید . دیواره های این محصول دارای ساختار تک حلقه ای می باشد و در بخش کف از بدنه غیر باد شونده استفاده شده است تا در حفظ تعادل استخر به هنگام آب تنی گامی موثر برداشته شود .

جنس بدنه استخر های بادی از اولین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن ها توجه داشته باشید . این استخر بادی دارای بدنه ای ساخته شده از متریال پی وی سی درجه یک می باشد . جایی که پی وی سی در دیواره ها به صورت تک لایه و در کف به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا در اثر تحت فشار بودن کف استخر ، بدنه دچار آسیب نشود . باید به این نکته توجه داشته باشید که برای مشاهده کیفیت استاندارد این محصول نباید بیش از هشتاد درصد حجم استخر را از آب پر کنید . لازم به ذکر است که حجم هشتاد درصدی آب استخر نیز بالغ بر 143 لیتر می باشد که برای تخلیه آن در بخش کف استخر می توانید از دریچه تخلیه کارگزاری شده استفاده کنید که قابلیت اتصال شیلنگ را نیز دارد و از آب استخر می توانید برای آبیاری درختان استفاده کنید . وزن این محصول به طور کلی 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . برای خرید استخر بادی اینتکس کودک می توانید آن را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران تهیه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...