استخر بادی کودک طرح فضایی

Bestway 53126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح فضایی بست وی محصولی جدید برای کودکان بالای دو سال می باشد که البته بسته به قد و وزن کودک خود می توانید از آن استفاده کنید . بدنه این استخر بادی به رنگ آبی می باشد که در آن از طراحی ستارگان استفاده شده است و در واقع طراحی به شکل آسمان پر ستاره می باشد و زیبایی خاصی را به وجود آورده است . در طراحی بدنه نمی توان از عروسک های بزرگ آدم فضایی چشم پوشی کرد و باید گفت که این استخر می تواند بهترین انتخاب برای کودکان عاشق مسائل فضایی باشد . یکی از این عروسک های به خوبی نقش فواره آب را بازی می کند و آب را بر روی سطح استخر به خوبی اسپری می کند و موجب هیجان بیشتر در هنگام آب تنی و همچنین خنک شدن فضای می شود . به همراه این استخر بادی بچگانه چهار عدد حلقه بادی رنگی درون بسته بندی وجود دارد و علاوه بر حلقه های بادی یک عدد برچسب تعمیرات نیز برای مواقع ضرور قرار داده شده است . وزن این استخر با توجه به ابعاد بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار خوب پایین آمده است و به 4.8 کیلو گرم رسیده است تا جا به جایی را حتی توسط کودکان به راحتی امکان پذیر کند . برای باد کردن استخر بادی فوق می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی استفاده کنید و مدت زمان راه اندازی به صورت تقریبی چهار الی پنج دقیقه می باشد . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم و ظرفیت آب آن 308 لیتر می باشد . فروشگاه استخر بادی اینتکس ارزان ترین مرکز فروش و پخش محصولات بادی با تنوع بسیار بالا با قابلیت انتخاب رنگ ها و طرح ها در خدمت هموطنان عزیز میباشد. 

وسیله های بازی که در کنار استخر به کودکان هدیه داده شده است ، می تواند بازی های بیشتری را برای آن ها داشته باشد ، تا به همراه دوستان خود بتوانند از این وسیله ها در داخل استخر استفاده کرده و لذت فراوانی ببرند . معمولا استخر های بادی که به صورت مجموعه تفریحات آبی ساخته می شوند ، از نظر قیمت گران تر از سایر مدل ها هستند ، برای اینکه بازی های بیشتر در داخل آن گنجانده شده است . برای همین نیز کودکان بیشتر مشغول بازی خواهند شد . دلیل دیگری که استخر بادی کودک طرح فضایی جذاب است ، وجود سرسره بادی است که کودکان می توانند تفریح بیشتری را با آن انجام دهند . یک استخر سرسره دار می تواند بازی های بیشتری را برای کودکان به همراه داشته باشد ، چرا که آن ها می توانند از ارتفاع بیشتری به داخل استخر سر خورده و بازی بیشتری را انجام دهند . 

تمامی عروسک های بادی که در داخل استخر قرار دارند ، مجزا هستند و کودکان می توانند برای بازی های بیشتر خود ، آن ها را برداشته و حتی خارج از استخر نیز استفاده کنند . نوع طراحی سرسره را اگر دقت داشته باشید ، شبیه به یک دایناسور طراحی شده است و برای همین جذاب تر از سرسره های دیگر است . به واسطه طرح و نقش هایی که در استخر بادی وجود دارد ، نام این استخر ، استخر بادی کودک طرح فضایی نام گذاری شده است . تولیدات این محصول نیز توسط شرکت بست وی صورت گرفته است . بست وی یکی از نام آور ترین برند ها در کنار برند اینتکس می باشد که خرید آن عاری از لطف نخواهد بود . برای همین است که حتی فروشگاه اینتکس نیز آن را موجود کرده است تا شما بتوانید محصولات اورجینال را از فروشگاه خریداری کنید . 

  • طول : 228  سانتی متر
  • عرض : 206 سانتی متر
  • ارتفاع : 84 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 308 لیتر
  • وزن : 4.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای حلقه بادی رنگی
  • دارای عروسک های بادی فضایی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 53126

استخر بادی کودک طرح فضایی با طراحی بسیار زیبا و مدرنی که دارد می تواند یک کودک علاقه مند به فضا و نجوم را شیفته خود بکند . این استخر بادی در سال 2022 جدیدترین استخر بادی برند بست وی می باشد که با الهام از موجودات فضایی ساخته شده است و در همان ابتدای تولید نیز به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرد و در دسته استخرهای بادی موفق به شمار می آید . فضای داخلی این استخر به صورت مربعی می باشد و برای گوشه به گوشه استخر فکر شده است و لوازم سرگرمی قرار داده شده است تا هیجان آب تنی در این استخر به حداکثر برسد . اگر شما هم به همانند بسیاری دیگر از خانواده ها قصد خرید استخر بادی کودک طرح فضایی را برای کودک خود دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم .

با نگاهی به بدنه این استخر می توان متوجه شد که ایجاد خلاقیت و سرگرمی های پی در پی برای کودکان در الویت بالایی قرار داشته است زیرا این حجم از اسباب بازی های بادی درون استخرهای بادی کمی بی سابقه می باشد و از این رو این استخر را به محصولی بی نظیر تبدیل کرده است . در بخشی دیگر سرسره بادی قرار گرفته است که ارتفاع آن تقریبا کوتاه می باشد و کودک را به درون آب استخر هدایت می کند ، این سرسره نیز به شکل آدم های فضایی طراحی شده است و راه بالا رفتن از آن از طریق پله های بادی پشت آن صورت می گیرد . رده سنی استفاده از این استخر بادی برای کودکان بالای دو سال توسط شرکت سازنده در نظر گرفته شده است که البته باید بدانید رده سنی در استفاده از استخرهای بادی چندان ملاک نیست و بسته به عمق آب استخر می توانید استفاده یا عدم استفاده از استخر را تعیین نمایید .

درست در کنار سرسره این استخر یک عدد موشک بادی بزرگ قرار گرفته است که به رنگ سفید و قرمز می باشد . نکته جالب این استخر اینجا می باشد که این موشک نقش فواره آب را نیز بازی می کند و به همین خاطر با اسپری کردن آب به درون استخر به راحتی می تواند در جهت خنک کردن فضای استخر و همچنین بالا بردن هیجان آب تنی عمل کند . عروسک بادی به شکل خورشید که به رنگ زرد رنگ نیز طراحی شده است و همچنین آدم آهنی بادی که به صورت متحرک می باشد و می توانید آن را در بخش های مختلف استخر جا به جا کنید از دیگر مجسمه های بادی این استخر می باشد . برای باد کردن این استخر کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید از انواع پمپ بادهای دستی و یا برقی استفاده کنید و مدت زمان پنج دقیقه ای را باید صرف کنید . بر روی بدنه این محصول پنج دریچه انتقال باد تعبیه شده است که برای راه اندازی بخش های مختلف استخر به کار گرفته می شود .

اما  شرکت بست وی برای ساخت این استخر بادی کودک از متریالی به نام پی وی سی چرمی استفاده کرده است . متریالی که کاملا ضد آب بوده و دارای طول عمر بالا و مقاومت فوق العاده در برابر فشار ، ضربه و پوسیدگی می باشد . این نوع بدنه در اکثر استخرهای بادی ساخته شده در سال های جدید مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت ساخت را به خوبی افزایش می دهد . به همراه این محصول چهار عدد حلقه و توپ بادی برای شما ارسال می شود که می توانید از آن برای سرگرمی هر چه بیشتر کودک تان درون استخر استفاده کنید . وزن این محصول 4.8 کیلو گرم می باشد و ظرفیت داخلی آن بالغ بر 308 لیتر است که فضای هشتاد درصدی درون استخر را شامل می شود . شما عزیزان می توانید خرید استخر بادی کودک طرح فضایی بست وی را از نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...