استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس intex 56137

intex 56137

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
4,800,000
4,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصول سایت اینتکس تهران

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس intex 56137 یکی از جذاب ترین و البته جدیدترین استخرهای بادی کودک برند اینتکس می باشد که در سال 2023 به بازار عرضه شده است . استخر بادی فوق دارای طراحی رنگین کمانی می باشد که زیبایی خاصی را به خود اختصاص داده است و به خوبی می تواند توجه هر کودکی را به خود جلب نماید . این استخر دارای سرسره ای نسبتا بزرگ می باشد که تحمل وزن بالایی را داراست و به راحتی می تواند وزن کودکان را بر روی خود مهار نماید . در بخش بالایی این استخر یک فواره آب تعبیه شده است که توسط جریان آب آن توسط شیلنگی تامین می شود که از قسمت کف استخر وجود دارد . با قطع و وصل جریان آب این شیلنگ ، فواره آب به کار می افتد و با اسپری کردن آب به درون استخر ، علاوه بر افزایش هیجان کودک ، موجب خنک شدن بدن آن ها نیز می شود . این محصول دارای دو محفظه آب می باشد که استخر کوچک تر که در قسمت پشت سرسره بادی قرار دارد ، ظرفیت آبی بالغ بر 175 لیتر را دارا می باشد و استخر بزرگ تر دارای ظرفیت آبی برابر با 206 لیتر است . برای سرگرمی هر چه بیشتر کودکان شما به همراه این استخر بادی و درون بسته بندی آن چند توپ رنگی بازی به همراه برچسب تعمیرات قرار داده شده است . جنس بدنه این محصول از وینیل چرمی دو لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و بهترین متریال برای ساخت محصولات بادی به شمار می رود . همین حالا می توانید این استخر بادی زیبا و جذاب را با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت اورجینال از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

  • طول : 295  سانتی متر
  • عرض : 191 سانتی متر
  • ارتفاع : 109 سانتی متر
  • ظرفیت آب استخر کوچک : 206 لیتر
  • ظرفیت آب استخر بزرگ : 175 لیتر
  • وزن : 9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای توپ های رنگی کودک
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 56137

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس intex 56137 با طراحی زیبا و فانتزی که دارد به خوبی توانسته تا توجه بسیاری از کودکان را به سمت خود جلب نماید . این استخر بادی یکی از جدیدترین استخرهای سرسره دار و آبپاش دار کودک می باشد که توسط برند اینتکس در سال2023 عرضه شده است . استخرهای بادی یکی از متنوع ترین دسته بندی ها در میان دسته بندی محصولات بادی به شمار می روند که در این بخش قصد داریم تا یکی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین این محصولات را به شما معرفی کنیم پس اگر قصد خرید استخر بادی کودک را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

استخر بادی کودک فوق دارای دو محفظه آب درون خود می باشد که در ابعاد کوچک و بزرگ تعبیه شده اند و توسط سرسره بادی به یکدیگر وصل می شوند . محفظه آب کوچک تر دارای ظرفیت آب 175 لیتر و محفظه بزرگ تر دارای ظرفیت آب 206 لیتر می باشد . برای پر کردن بخش داخلی این استخر بادی نیاز به 380 لیتر آب خواهید داشت . با نگاهی به تصاویر این استخر بادی اینتکس می توان مشاهده کرد که در بخش بالایی سرسره بادی ، آبپاش زیبای رنگین کمانی قرار گرفته است که توسط شیلنگ آب تامین می شود و از بخش انتهایی بدنه استخر می توانید جریان آب را به آن متصل کنید .

کنترل جریان آب فواره آب در دست خودتان است و با قطع جریان آب شیلنگ به راحتی می توانید فواره را نیز خاموش نگه دارید . این فواره آب با اسپری کردن آب در محیط استخر به خوبی می تواند در جهت خنک نگهداشتن محیط گام بردارد و یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در فصل تابستان در محیط های روباز می باشد . ابعاد این استخر بادی به مشخصات ( طول : 295 سانتی متر ، عرض : 191 سانتی متر و ارتفاع : 109 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل را برای آب تنی چند کودک به صورت همزمان به وجود می آورد . البته لازم به ذکر است که ارتفاع 109 سانتی متری ذکر شده، ارتفاع استخر تا بالاترین نقطه بدنه می باشد و عمق آب این محصول بالغ بر 25 سانتی متر است که برای سنین بالای دو سال به خوبی استانداردسازی شده است . 

جنس بدنه این محصول از وینیل طرح چرم  می باشد که در برخی از بخش ها به صورت دو لایه به کار گرفته شده تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . ضخامت لایه ای بدنه این استخر بادی بالا می باشد و باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن در محیط های روباز و به زیر نور خورشید نیز استفاده کنید . وینیل طرح چرم دو لایه بدنه این استخر بادی در برابر نور خورشید ، دمای آب و ضربه به خوبی مقاوم شده است و بهترین متریال بازار برای ساخت محصولات بادی به شمار می رود . همچنین درزهای این استخر بادی دارای پرس های مقاوم می باشد که به گونه ای می توان گفت باز شدن درزها را به صورت کامل غیر ممکن خواهد کرد .

انعطاف پذیری بالای بدنه این استخر بادی باعث شده تا به هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را به نسبت ابعاد باد شده خود اشغال کند و به همین خاطر جای زیادی را از شما نخواهد گرفت . از این بابت می توانید از این محصول در محیط های کوچک نیز استفاده کنید و پس از جمع آوری بسته بندی آن را درون کمد دیواری قرار دهید . همچنین وزن سبک 9 کیلو گرمی این استخر بادی اینتکس باعث شده تا برای جا به جایی این محصول دغدغه ای نداشته باشید و کار سختی پیش رو نباشد . برای راه اندازی استخر بادی کودک سرسره دار نیز می توانید از دریچه های تعبیه شده دو کاره بر روی بدنه استفاده کنید که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و مدت زمان تقریبی باد کردن آن چهار الی پنج دقیقه می باشد .

به همراه این محصول یک برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس نیز برای شما ارسال می شود که در مواقع نیاز عملکرد فوق العاده ای را در اختیار شما می گذارد . برای خرید استخر بادی سرسره دار جدید اینتکس با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش کافیست تا همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت کرده و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...