استخر بادی کودک سرسره دار طرح پیانو بست وی bestway 53117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح پیانو بست وی bestway 53117 استخری با طراحی فانتزی و بسیار زیبا می باشد که برای رده سنی کودکان طراحی شده و شرکت بست وی با خلاقیت بالای خود ، این استخر بادی را به صورت طراحی موزیکالی طراحی کرده است . در قسمت مرکزی استخر بادی یک سرسره بادی قرار دارد که طراحی آن شبیه به پیانو بوده و برای همین نام این استخر بادی ، استخر بادی کودک سرسره دار طرح پیانو نام گذاری شده است . تولید کننده این استخر بادی ، شرکت بست وی می باشد که با استفاده از پی وی سی های رنگی ، استخری به این زیبایی را به صورت بادی طراحی کرده است . تمامی بخش های استخر به صورت بادی است و حتی سرسره آن نیز از پی وی سی استفاده شده است . این استخر بادی در واقع از دو استخر تشکیل شده است و اگر به تصویر محصول نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که یک بخش از استخر در قسمت پشتی قرار دارد که تقریبا ابعادی کوچک تر دارد . در کنار این محصول بازی هایی وجود دارد که می توان به توپ های رنگی و ریل هایی که در کنار استخر وجود دارد اشاره کرد . همچنین حلقه هایی به عنوان اسباب بازی برای این استخر در نظر گرفته شده است . شما می توانید این محصول را به همراه تمامی وسیله های بازی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

همانطور که در قسمت تصاویر این استخر بادی مشاهده می کنید این استخر محصول دارای دو حوزچه کوچک و به بزرگ می باشد که برای پر کردن آن ها به میزان 114 و 235 لیتر آب نیاز خواهید داشت . این حوزچه ها توسط سرسره ای با طراحی پیانو شکل به یکدیگر متصل می شوند و می تواند هیجان بالایی را در هنگام آب تنی برای کودک شما به همراه داشته باشد . بدنه این استخر بادی کودک ساخته شده از پی وی سی طرخ چرم دو لایه می باشد که در قسمت دیواره ها نیز به صورت تک لایه به کار گرفته شده است . این نوع متریال کاملا ضد حساسیت ، سازگار با پوست بدن کودک و نرم می باشد که حس لذت بخش آب تنی در محیط های خانوادگی را برای کودک به همراه خواهد داشت .

گفتنی است که این نوع استخر با توجه به ساختار بدنه ای که دارد قابلیت استفاده در محیط های روباز و به زیر نور خورشید را برای شما فراهم می آورد و از همین رو می تواند گزینه ای ایده آل برای استفاده در باغ و ویلاهای شخصی باشد . وزن این محصول برخلاف ابعاد بزرگی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 6.9 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و با توجه به انعطاف پذیری بالای متریال بدنه در هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافرت ها نیز است . این استخر بادی به همراه خود دارای یک برچسب تعمیرات می باشد و برای راه اندازی آن نیز می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید که با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این محصول چهار الی پنج دقیقه می باشد . 

  • طول : 295  سانتی متر
    عرض : 190 سانتی متر
  • ارتفاع : 137 سانتی متر
  • ظرفیت آب حوزچه کوچک : 114 لیتر
  • ظرفیت آب حوزچه بزرگ : 235 لیتر
  • وزن : 6.9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای توپ بادی رنگی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 53117

استخر بادی کودک سرسره دار طرح پیانو بست وی bestway 53117 یکی از هیجان انگیزترین استخرهای بادی این برند می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . یکی از مهمترین عواملی که موجب فروش بالای این استخر بادی شده است ، طراحی فانتزی و کودک پسندی است که دارد . این طراحی بسیار فانتزی و به شکل پیانو می باشد که ریل هایی برای بازی های کودکانه به همراه سرسره بادی بر روی آن تعبیه شده است تا کودک به هنگام آب تنی سرگرمی های بیشتری داشته باشد . همچنین استفاده از متریال مرغوب در ساخت این استخر بادی باعث شده تا کیفیت قابل قبولی را در اختیار شما قرار بدهد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید استخر بادی خانگی جهت استفاده کودکان به شمار می رود .

این استخر بادی در فضای داخلی خود دارای یک سرسره بادی نسبتا بزرگ می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده است . این سرسره دو حوزچه را به یکدیگر وصل می کند که هر کدام از آن ها حجم آب مخصوص خود را دارند و با توجه به بررسی های صورت گرفته باید بگوییم که حوزچه کوچک تر به صورت همزمان می تواند مورد استفاده یک نفر و حوزچه بزرگ تر مورد استفاده دو الی سه کودک قرار بگیرد . کف این استخر بادی به صورت غیر بادی طراحی شده است و دلیل این امر را می توان حفظ هر چه بهتر تعادل در هنگام آب تنی کودکان دانست . در بسیاری از استخرهای بادی بزرگ دیگر نیز می تواند دید که کف محصول را به صورت غیر بادی برای استانداردسازی هر چه بهتر طراحی می کنند .

یکی از مهمترین عواملی که در جذابیت بیشتر این محصول دخیل می باشد وجود توپ ها و حلقه های رنگی به همراه آن درون بسته بندی است که موجب این امر می شود تا هیجان و سرگرمی بیشتر در هنگام آب تنی برای کودکان ایجاد شود . در قسمت بالای سرسره بادی این استخر بست وی می توان فواره آبی را مشاهده کرد که توسط شیلنگ متصل به بخش پشتی استخر تامین می شود و با قطع جریان شیلنگ می توانید فواره را خاموش کنید . این فواره کمک شایانی به خنک نگه داشتن بخش داخلی استخر می کند و باعث می شود تا کودکان به هنگام استفاده خنک شوند و دچار گرما زدگی نشوند . با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد ، برای استفاده هر چه بهتر از آن باید تا در فضای باز همانند حیات خانه ، باغ و ویلا و یا پشت بام خانه از آن استفاده کنید .

برند بست وی در ساخت این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است که کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن استفاده کنید . این نوع متریال علاوه بر مقاوم بودن در برابر فشار و نور خورشید ، بسیار سبک نیز می باشد و به همین خاطر وزن کلی استخر نیز به خوبی سبک نگه داشته شده است . همانطور که در قسمت بالا اشاره داشتیم بدنه این استخر بادی در برابر نور خورشید نیز مقاوم سازی شده است و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در فضای بیرون از خانه علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده کنید و لذت ببرید .

وزن این محصول بالغ بر 6.9 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و با توجه به ابعادی که دارد ، این سبک بودن می تواند منجر به این امر شود که آن را به راحتی به همراه خود داشته باشید . همچنین ظرفیت آبی که برای پر کردن حوزچه کوچک تر نیاز می باشد بالغ بر 114 لیتر است که این میزان برای پر کردن حوزچه بزرگ تر به 235 لیتر می رسد . اگرقصد خرید استخر بادی کودک جدید بست وی را دارید همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...