استخر بادی کودک سرسره دار طرح موزیک

Bestway 53117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح موزیک بست وی محصولی بادوام و زیبا و مقرون به صرفه قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران

استخر بادی کودک سرسره دار طرح موزیک ا بست وی محصولی ایده‌آل بوده که با امکانات یک مجموعه‌ی بادی استاندارد از سال 2022 توسط این شرکت بزرگ طراحی و به بازار عرضه می‌شود. در فرآیند تولید بدنه این محصول از جنس پی‌وی‌سی طرح چرم استفاده شده تا شما بتوانید با خیالی آسوده از این کالا در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا این پوشش بدنه در برابر تغییرات شرایط جوی آب و هوا و هم‌چنین دماهای متفاوت آب کاملا مستحکم باقی می‌ ماند. توجه داشته باشید تابش مستقیم نور خورشید آسیبی به ساختار محصول وارد نمی‌ کند. این محصول در بخش ابتدایی خود مجهز به یک سرسره بزرگ بوده که با توجه به ابعاد آن جهت استفاده‌ی هم‌زمان 3 تا 4 کودک مناسب است. در اطراف محصول درختچه‌های بادی تعبیه شده که در واقع آب‌پاش کالا بوده و با متصل شدن به یک شلنگ آب قابل استفاده می‌شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید به فروشگاه استخر بادی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره‌ های درج شده در داخل سایت استفاده کنید.

استخر بادی کودک بزرگ با دو حوزچه مجزا می توانند بسیار پرفروش ودوست داشتنی باشند زیرا تعداد کودکان بیشتری می توانند درون این محصولات به آب تنی بپردازند . در این بخش برای شما در فروشگاه اینتکس ، استخر بادی کودک بست وی را فراهم آورده ایم که علاوه بر داشتن دو حوزچه بزرگ مجزا ، دارای سرسره بادی نیز می باشد که این دو حوزچه را به یکدیگر متصل می کند و از امکانات تفریحی بسیار مطلوبی برخوردار است . این استخر در ترکیب رنگبندی بسیار جذابی استفاده می کند که تقریبا تمامی رنگ های شاد را می توان درون آن مشاهده کرد ، در بخش بالای سرسره و در وسط هلال بادی که وجود دارد ، یک عدد فواره آب تعبیه شده است که آب را به خوبی بر روی استخر اسپری می کند و می تواند از این طریق به خوبی در جهت خنک شدن کودکان در گرمای تابستان عمل کند . جنس بدنه این استخر کودک ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و از این رو می توان از آن در محیط های سرپوشیده و همچنین روباز نیز استفاده کرد . حتی اگر خانه شما دارای حیات نیست می توانید به راحتی استخر را به پشت بام انتقال داده و سپس آن را توسط پمپ باد راه اندازی کرده و محیطی را برای آب تنی کودک خود آماده کنید . رده سنی استفاده از این محصول از طرف برند سازنده برای کودکان بالای دو سال در نظر گرفته شده است و وزن کلی استخر بالغ بر 6.9 کیلو گرم می باشد که کمی از مدل های دیگر استخر بادی کودک بست وی سنگین تر می باشد .

  • طول : 295  سانتی متر
  • عرض : 190 سانتی متر
  • ارتفاع : 137 سانتی متر
  • ظرفیت آب حوزچه کوچک : 114 لیتر
  • ظرفیت آب حوزچه بزرگ : 235 لیتر
  • وزن : 6.9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای توپ بادی رنگی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 53117

استخر بادی کودک سرسره دار طرح موزیک بست وی

استخر بادی کودک سرسره دار طرح موزیک بست وی یک مجموعه بادی و تفریحی برای کودکان بالاتر از 2 سال بوده که باتوجه به طراحی منحصر به فرد بدنه در سال 2022 به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به مرغوبیت جنس بدنه و ظاهر شاد و منطبق با روحیات کودکانه توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت بالایی دست یابد. در این قسمت با نقد و بررسی این محصول در تمامی ابعاد به معرفی این کالا خواهیم پرداخت. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید استخر بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به رعایت استاندارد در پروسه تولید بوده تا ایمنی کودک را تضمین نماید. از سوی دیگر ظاهر محصول نیاز داشته تا منطبق با ورحیات کودکانه طراحی شده تا مورد علاقه ان ها واقع شود. بر همین اساس استخر بادی کودک سرسره دار طرح موزیک بست وی یک نمونه موفق به شمار می رود. این محصول یک مجموعه بادی و آبی بوده که دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل می باشد. در قسمت ابتدایی محصول و دقیقا در بخش پایین این دروازه یک سرسره بادی سرخود بزرگ و زرد رنگ قرار داده شده است. بر روی لبه بالایی دیواره محصول و در بخش دیواره پایینی درختچه های بادی سرخودی تعبیه شده که در واقع ابپاش محصول بوده و به راحتی با اتصال به شلنگ اب راه اندازی می شوند. برروی دیواره پایینی محصول یک عروسک بادی بر روی تنه درختی تعبیه شده که محل مناسبی برای اویز حلقه های بازی هستند. در داخل بسته بندی محصول یک عروسک بادی طرح موزیک برای بازی کودک قرار داده شده است. این محصول دارای تعدادی حلقه رنگی پلاستیکی بدونه پلیسه برای بازی کودکان می باشد. ارگونومی ساخت استاندارد این محصول موحب شده تا کودکان به صورت گروهی و حتی 4 نفره به تفریح مشغول شوند.

جنس بدنه

تمامی افراد در زمان خرید استخر بادی هستند تا در مقابل انتظار دریافت محصولی را دارند که دیگر دغدغه ای از طول عمر نداشته باشند. طول عمر محصول نیز ارتباط مستقیمی با مرغوبیت جنس بدنه داشته به همین دلیل این بخش از جمله پارامتر های اساسی در پروسه خرید و تولید به شمار می رود. بر همین اساس این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم تولید شده که از وزن و دوام بالا برخوردار می باشد. کف این محصول نیز به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارده به کالا از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. شما می توانید این ساختار با اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی معادل 330 سانتی متر و عرضی برابر 229 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح تاج ان 112 سانتی متر است. توجه داشته باشید بخش مخزن اب محصول از ارتفاع کمی برخوردار بوده و فقط دارای ظرفیت 40 لیتر می باشد. این محصول یک انتخاب ایده ال برای استفاده بوده و شما می توانید این محصول 9 کیلوگرمی را به راحتی حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فصای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های بادی تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. در مرحله اخر اب را به داخل مخزن محصول جاری کردن و ابپاش های بادی را به شلن اب متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره محصول جدا خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سرسره دار طرح موزیک بست وی محصولی با بدنه باکیفیت و طول عمر بالا بوده که در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت دست یافته است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...