استخر پیش ساخته ایرتکس 4×2×150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
51,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس 4×2×150 چهار متری ایرانی با ارتفاع بلند ۱۵۰ سانتی متری یکی از بلند ترین و پر ارتفاع ترین استخر های پیش ساخته تولید ایران میباشد که از نظر کیفیت یکی از بهترین مدل های استخر های آماده روی زمین بشمار میرود ، این استخر پیش ساخته متشکل از بدنه برزنت لایه و پی وی سی و همچنین پایه های آلومینیوم مستحکم توپر   با کیفیت عالی ضمانت یکساله تعویض می باشد نصب این استخر در کمتر از ۲۰ دقیقه انجام خواهد شد و گنجایشی حدود ۱۱ هزار لیتر را دارد بدنه این محصول از برزنت سخت تهیه و تولید شده که می تواند سال ها  در کنار شما برای یک استخر عالی کاربرد داشته باشد ،  طراحی داخل این استخر  پیش ساخته با رنگ آبی مزین شده و حس استخر واقعی را به شما منتقل خواهد کرد نردبانی که برای این استار تهیه و تولید شده بسیار مقاوم و مستحکم می باشد که حالت دو طرفه بوده و می توانید از آن به راحتی استفاده کنید  این محصول به همراه یک پمپ تصفیه فیلتری و یک زیر انداز عرضه می شود و نردبان این محصول را بایستی به صورت جداگانه خریداری نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب9836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع150 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیراندازندارد
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهپمپ ، زیرانداز


استخر پیش ساخته ایرتکس با ابعاد استانداردی که دارد یکی از برترین گزینه ها برای استفاه های تفریحی می باشد . این استخر پیش ساخته قابلیت نصب و راه اندازی در مدت زمان بسیار کوتاهی را دارد و این امر باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را راه اندازی کرده و پس از رسیدن به ویلای شخصی خود اقدام به آب تنی به همراه خانواده و یا دوستان در استخری شخصی نمایید . ابعاد این استخر پیش ساخته به گونه ای طراحی شده است که قابلیت پیاده سازی در محیط های آپارتمانی همچون پارکینگ خانه ها ، پشت بام منازل و یا حیات خانه را دارد و برای استفاده از آن نیاز به فضای بسیار بزرگی نخواهید داشت . راه اندازی این استخر پیش ساخته با توجه به ابعادی که دارد ، در مدت زمان نیم ساعت الی یک ساعته امکان پذیر است و این امر باعث می شود تا نیاز به صرف زمان زیادی نداشته باشید .

همچنین جمع آوری این استخر نیز به سادگی امکان پذیر است و می توانید در مدت زمان یک ساعت آن را پس از خالی کردن از آب ، جمع آوری نمایید و درون بسته بندی که دارد قرار دهید . این استخر پیش ساخته با توجه به ابعادی که در هنگام جمع شدن دارد ، فضای بسیار کمی را اشغال می کند که باعث می شود تا بتوانید آن را با ماشین شخصی خود از شهری به شهر دیگر انتقال دهید ؛ به همین خاطر این نمونه از استخرهای آماده با کیفیت می تواند بهترین گزینه برای استفاده در باغ و ویلای شخصی شما حتی در شهرهای دیگر باشد . برای نصب آن می توانید از فیلم های آموزشی موجود در وب سایت نمایندگی اینتکس تهران استفاده نمایید و یا از خدمات نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران استفاده کنید که در مدت زمان کوتاهی در هر شهری که باشید خدمات نصب و راه اندازی را برای شما ارائه می دهند .

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از برترین متریال بازار می باشد تا به خوبی بتواند برای سالیان سال مورد استفاده شما قرار بگیرد . دیواره های این استخر پیش ساخته که از مهمترین بخش های تشکیل دهنده بدنه استخر می باشند ، ساخته شده از پی وی سی برزنتی دو لایه می باشد که در لایه های میانی آن از ترکیب الیاف شمعی استفاده شده است تا علاوه بر ضد آب شدن کامل دیواره ها ، به خوبی بتواند در برابر فشار و ضربه نیز از خود استحکام بالایی را به نمایش بگذارد . این نوع دیواره در برابر نور خورشید نیز مقاوم می باشد و شرجی و رطوبت بالای هوا نیز خللی در عملکرد این استخر به وجود نمی آورد تا به همین خاطر بتواند برترین گزینه برای استفاده در مناطق شمالی و جنوبی کشور که دارای هوای این چنینی می باشند باشد .

اما ستون های نگهدارنده ای که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید ، ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند تا به راحتی بتوانند فشارهای بالا را بر روی خود مهار نمایند . وزن این استخر پیش ساخته آن چنن سنگین نمی باشد اما به دلیل حجم بالای آبی که درون خود جای می دهد می تواند در هنگام آب تنی افراد ، فشار بالایی را به ستون ها وارد نماید که به همین خاطر استانداردسازی ستون های نگهدارنده از بخش های اصلی ساخت این استخر پیش ساخته بوده است . این ستون های علاوه بر ضد زنگ بودن ، دارای ضخامت بسیار بالایی می باشند که باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از این محصول در محیط های روباز و سرپوشیده استفاده نمایید .

میزان آبی که درون این استخر پیش ساخته جای می گیرد بالغ بر 9836 لیتر است که نشان از فضای بزرگ داخلی دارد . علاوه بر استفاده های تفریحی از این استخر آماده ایرتکس در مصارفی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز استفاده می شود نشان از کاربرد بالای این نمونه از استخر پیش ساخته دارد . قابلیت نصب این محصول به صورت روکار و توکار وجود دارد و در این خصوص بسته به سلیقه ای که دارید می توانید از استخر پیش ساخته استفاده نمایید . برای خرید استخر پیش ساخته فوق می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق روش های موجود در سایت نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...