استخر پیش ساخته ایرتکس 8 در 5 عمق ۱۵۰

irtex 330901

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
78,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس 8 در 5 از نمونه استخر های پیش ساخته تولید ایران می باشد که با توجه به استفاده از مواد و اجناس درجه یک در تولید استخر ها ، باعث شده است تا یکی از بهترین جایگزین ها برای برند های خارجی استخر پیش ساخته همچون بست وی و اینتکس شود ، همچنین با توجه به تولیدات داخل خود از قیمت پایین تری برخوردار بوده و بسیار مقرون به صرفه است . این استخر پیش ساخته از پایه های آلومینیومی تقویت شده ساخته شده است و به همین جهت وزن بالای آب را نیز به خوبی تحمل می کند . توجه داشته باشید که این پایه ها به تنهایی می توانند وزن حجم زیادی آب را تحمل کنند . 

برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته ایرتکس نیز از برزنت و پی وی سی استفاده شده است که به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند . هر دو جنس نام برده در برابر رطوبت مقاوم بوده و از آن مهم تر در برابر نور خورشید نیز مقاوم هستند ، به همین جهت شما می توانید استخر پیش ساخته ایرتکس را در فضای باز نیز راه اندازی کنید . همانطور که از نام محصول مشخص است ، طول این استخر 8 متر و عرض آن نیز 5 متر است و می توان آن را یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته فروشگاه اینتکس تهران به شمار آورد . 

راه اندازی این محصولات در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد و علت اصلی نام گذاری این استخر ها با عنوان پیش ساخته نیز همین موضوع است که تولیداتش از قبل انجام شده و تنها نیازمند راه اندازی است . شما می توانید برای تصفیه آب استخر پیش ساخته ایرتکس 8 در 5 نیز از پمپ های تصفیه استفاده کنید و به بهترین شکل از استخر پیش ساخته خود مراقبت و نگهداری کنید . این محصولات طول عمر بالایی دارند و شما می توانید از ویژگی پرتابل بودن آن ها استفاده کرده و به صورت موقتی نیز حتی از آن استفاده کنید . 

استخر پیش ساخته ایرتکس از محبوب ترین و پرفروش ترین استخرهای پیش ساخته داخلی می باشد که قابل استفاده به صورت روکار و توکار است . این استخر پیش ساخته با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است تا جای خود را در میان خانواده ها باز کند و به فروش بالایی دست پیدا کند . این استخر آماده ساخته شده از متریال درجه یک می باشد که شرایط را برای استفاده طولانی مدت در طول سالیان فراهم می آورد و البته باید در جهت استفاده استاندارد از این محصول کوشا باشید تا بیشترین بازخورد را از آن مشاهده نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا این استخر پیش ساخته ایرتکس را به صورت کامل به شما معرفی کنیم ، پس اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته ایرتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

ابتدا بهتر است تا به سراغ جنس بدنه این محصول برویم که از مهمترین فاکتورهایی می باشد که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید . این استخر پیش ساخته دارای بدنه برزنتی می باشد که به صورت دو لایه ساخته شده است و بر روی آن از ترکیب الیاف شمعی استفاده شده تا علاوه بر ضد آب بودن مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز داشته باشد . این نوع بدنه با توجه به ترکیبی بودن به خوبی در تست های صورت گرفته در برابر دمای بالا هوا ، نور خورشید و رطوبت هوا نیز از خود مقاومت نشان داده است و به همین خاطر توانسته است تا پارامترهای استاندارد بودن را به خوبی پاس کند . به همین خاطر از این استخر پیش ساخته با خیالی راحت می توانید در باغ و ویلای خود در شهرهای شمالی و یا جنوبی کشور که دارای آب و هوای مرطوب می باشد استفاده کنید .

این دیواره های برزنتی بر روی ستون های آلومینیومی ضد زنگ نگهداری می شوند که دارای ضخامت بالایی می باشد و به همین خاطر به خوبی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . میزان فشار آبی که درون این استخر پیش ساخته ایجاد می شود که سادگی توسط این ستون های ضخیم مهار می شود و مشکلی برای این مسئله وجود نخواهد داشت . علاوه بر آن باید بگوییم ، همانطور که در تصاویر این محصول نیز مشخص است ، ستون های نگهدارنده این استخر پیش ساخته با فاصله کمی از هم قرار گرفته اند تا به راحتی میزان فشار که در هنگام آب تنی وارد می شود را بر روی خود کنترل نمایند . با توجه به ساختاری که برای این استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده است می توانید از آن به صورت روکار و یا توکار استفاده نمایید .

همانطور که در اسم این استخر پیش ساخته مشخص است ، دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 800 سانتی متر ، عرض : 500 سانتی متر و ارتفاع : 150 سانتی متر ) می باشد که فضا را برای استفاده خانوادگی و یا دوستانه با تعداد نفرات بالا مهیا می سازد . باید توجه داشته باشید که میزان آبی که درون این استخر پیش ساخته جای می گیرد ، زیاد می باشد و به همین خاطر برای تمیز و شفاف نگه داشتن آن باید از پمپ تصفیه استفاده نمایید . فروشگاه اینتکس تهران در کنار این استخر پیش ساخته ، پکیج پمپ تصفیه آب ، درپوش ، زیرانداز و نردبان آلومینیومی ضد زنگ را قرار داده است که بسته به نظر خریداران در پکیج های جداگانه عرضه می شود . 

نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته در مدت زمان بسیار کوتاه دو الی سه ساعته صورت می گیرد و برای این امر کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید از خدمات نمایندگی اینتکس تهران نیز استفاده نمایید . اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته مناسب برای استفاده در محیط خانگی نظیر حیات ، پارکینگ ، پشت بام و یا محیط هایی همچون باغ و ویلا هستید پیشنهاد ما به شما خرید این استخر پیش ساخته با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از نمایندگی اینتکس تهران است .

نوعمستطیل
ظرفيت آب۳۴۰۰۰ ليتر
طول۸ متر
عرض۵ متر
ارتفاع۱۵۰ سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپفیلتری - شنی
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهنمایندگی اینتکس تهران
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهندارد


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...