استخر پیش ساخته مخصوص بیمار irtex برای آب درمانی

کد intex 28272

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 8834 لیتر
  • طول: 400 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
46,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مخصوص بیمار irtex برای آب درمانی در نمایندگی محصولات بادی اینتکس و شرکت ساخت استخر روی زمین و استخر پیش ساخته داخل زمین ارسال به سراسر کشو

استخر پیش ساخته برای آب درمانی مخصوص بیمار irtex برای آب درمانی , شرکت irtex علاوه بر ساخت استخر هایی برای تفریح و سرگرمی شما عزیزان به فکر سلامتی بیماران نیز بوده که برای همین منظور استخر پیش ساخته ای برای بیماران تولید و به بازار عرضه کرده که باعث تسریع در روند بهبودی آنها می شود . طول استخر ۴۰۰ سانتی متر و عرض آن ۲۰۰ سانتی متر و عمق آن ۱۵۰ سانتی متر طراحی و ساخته شده است . برای راه اندازی استخر پیش ساخته میتوانید از بسته آموزشی که به همراه آن می باشد کمک بگیرید و یا با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تهران تماس حاصل فرمایید و یا متخصصین ما برای راه اندازی اولیه و آموزش شما به منزل شما مراجعه نمایند. شما میتوانید آب گرمی که از قبل آماده کردید را به داخل استخر بریزید و آن را پر کنید و یا با بهره گیری از آبگرمکن های اینتکس آنرا پر کنید. این استخر جزو ساده ترین نوع از این دسته استخرهای پیش ساخته است که فاقد لوازم جانبی می باشد و جهت آب درمانی و راه رفتن داخل آن بکار میرود . جنس بدنه این استخر پیش ساخته از برزنت و PVC ساخته شده و پایه های آن از آهن گالوانیزه ضد زنگ می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است . وزن استخر هم بسیار ناچیز بوده که کار را در هنگام حمل و جابجایی ، کار را آسان می نماید

استخر پیش ساخته مخصوص بیمار اینتکس برای آب درمانی سایز 4 متری

استخر پیش ساخته مخصوص بیمار اینتکس برای استخر آب درمانی سایز ۴۰۰ در ۲۰۰ بهترین و کاربردی ترین محصول برای استفاده در محیط های شخصی و بزرگ می باشد که با داشتن آن می توان به راحتی به تفریحات آبی مشغول شد. این محصول دارای ضمانت نامه می باشد که بدنه آن را ضمانت کرده و به طول عمر آن نیز کمک می کند. علاوه بر آن این بدنه کیفیت و دوام محصول را تضمین کرده و می تواند باعث رضایت مندی افراد خریدار باشد. استخر های پیش ساخته با آسان بودن نصب و نیز آسان بودن نحوه قرار گیری کنار هم اجزای تشکیل دهنده آن جزو محصولات مورد علاقه افراد بوده که در شرایط مختلف و در فضاهای گوناگون می تواند بهینه و کاربردی باشد و مورد مصرف افراد مختلف قرار گیرد. این محصول برای مصارف دارویی نیز به کار رفته و شکل ساخت آن به مانند محصولات منحصر به فرد می باشد. علاوه بر این موارد استخر پیش ساخته را می توان به عنوان محصولی برای استفاده های شخصی نیز به کار برد. جهت آشنایی با این محصول با ما همراه باشید.


اجزای تشکیل دهنده استخر پیش ساخته

محصول مورد نظر دارای دو بخش اساسی است. این دو بخش به طور حرفه ای و آسان تنها در کنار هم قرار می گیرند و می توانند شکل کلی این مجموعه را تشکیل دهند. به همین جهت است که بهترین و کاربردی ترین محصول در زمینه تفریحات آبی محسوب می شود. استخر پیش ساخته بدنه ای محکم دارد و از جنس برزنت تشکیل شده است. برزنت باعث می شود تا دوام محصول بالا رفته و در برابر برخورد های مختلف مقاوم باشد. علاوه بر آن این بدنه در برابر نشت آب به بیرون از محصول نیز مقاومت دارد و می تواند به بهترین صورت میزان آب معین را در داخل خود داشته باشد. سازه های تشکیل دهنده محصول نیز از آلومینیوم هستند به طوری که زنگ نمی زند و دارای عدم پوسیدگی می باشد. زمانی که پوسیدگی رخ ندهد مجموعه بازی تفریحی می تواند طول عمر بالایی داشته باشد و در مدت زمان بسیار طولانی مورد استفاده بهینه قرار گیرد.


استفاده درمانی از محصول

یکی از فواید مهم خرید استخر پیش ساخته این است که می توان آن را برای بیمارانی که دارای درد های عضلانی و استخوانی هستند مورد استفاده قرار داد. برای این نوع بیماران اغلب آب درمانی توصیه می شود. آب درمانی نیز نیازمند تکرار بوده و می تواند به بهترین صورت انجام شود و سبب بهبودی افراد گردد. اما در حال حاضر مراجعه مکرر به استخر های عمومی برای افراد بیمار سخت دشوار خواهد بود به همین جهت به شما توصیه می شود که استخر پیش ساخته را خریداری نمایید و از وجود آن بهره مند شوید. در این صورت به راحتی محصول را در فضای باز مورد دسترس خود احداث نمایید و به این گونه از محصول نهایت استفاده را ببرید. با این وجود به تکرار افراد می توانند در داخل استخر پیش ساخته ای که حاوی آب گرم است شروع به استراحت نمایند و عضلات و استخوان های خود را نرم کنند. این در زمانی رخ می دهد که در دسترس بوده و آب گرم نیز در اختیار افراد قرار گیرد به همین طریق به سرعت بهبودی آن ها کمک می شود.


استحکام بدنه

با وجود منعطف بودن بدنه اما در ظاهر و پس از احداث آن می توان شاهد استحکام زیاد این محصول شد. به دلیل این که بدنه توسط سازه ها به این شکل در آمده است و به صورت استوار واقع شده است می توان آن را در شرایط مختلف استفاده کرد و در محل های گوناگون آن را احداث نمود. در این صورت پس از نصب با بازی های مهیج افراد تکان نمی خورد و آسیب نمی بیند همچنین زیبایی ظاهری خود را نیز محفوظ نگه می دارد. 


خرید

در صورت تمایل به خرید استخر پیش ساخته مخصوص بیمار اینتکس برای آب درمانی به نمایندگی فروش استخر های پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
8834 لیتر
طول
400 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
1۵0 سانتی متر
جنس پایه ها
آهن گالوانیزه
پمپ تصفیه
ندارد
نوع پمپ
-
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل نصب و جمع در مدت زمان نیم ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی ، نردبان
شرکت سازنده
irtex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...