بین بگ راحتی یک نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
2,450,000
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بین بگ راحتی یک نفره اینتکس با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران با ضمانت دو ساله و رویه قابل تعویض و قابلیت تحمل

بین بگ راحتی یک نفره اینتکس از سری محصولات جدید و زیبای برند اینتکس می باشد که در سال جاری و در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای رویه ای مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، از نرمی و لطافت ایده آلی برخوردار است . همچنین در ساختار داخلی این بین بگ از یونولیت مخصوص خرد شده استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری مهندسی شده برای شما فراهم می آورد . این انعطاف پذیری باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین در بخش کف این بین بگ به منظور تعویض هر چه راحت تر ساختار داخلی و رویه ، یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض آن ها نمایید . لازم به ذکر است که رویه این بین بگ کاملا قابل شستشو می باشد و این امر در تمیز نگه داشتن بین بگ نقش بسزایی دارد . همچنین به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی رسمی اینتکس تهران وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . بین بگ راحتی یک نفره اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .


قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

بین بگ راحتی یک نفره اینتکس

بین بگ راحتی یک نفره اینتکس یک محصول جذاب با کیفیتی بالا می باشد که بدون شک از خرید آن پشیمان نخواهید شد. این محصول که توسط برند محبوب اینتکس طراحی و ساخته شده است، با بالا ترین کیفیت و زیبا ترین ظاهر برای خرید آماده است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا یک بار به مطالعه این مقاله بنشینید و با اطمینان خاطر کامل، اقدام به سفارش این محصول بکنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در عکس این محصول مشاهده می کنید طراحی این محصول به صورت گرد و دایره ای شکل بوده تا در وهله اول ظاهر این محصول را زیبا تر کرده و در وهله دوم نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. در قسمت بالای این محصول یک دستگیره طراحی و ساخته شده تا در هر زمان به راحتی این محصول را حمل و یا جا به جا کنید. درون این محصحول پر شده از فیبر های بسیار نرم است و بدون شک استفاده از این محصول به شما آرامشی لذت بخش را هدیه خواهد داد.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از اصلی ترین نکات یک محصول می باشد و قطعا محصولی که جنس و کیفیت پایینی را داشته باشد، خریداران کمی را خواهد داشت. به همین معنا جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی دارا می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و سایز یک محصول برای اشخاصی که منزل نسبتا کوچکی را دارند، یکی از مهم ترین دلایل برای خرید آن ها می باشد، پس حتما دقت کنید تا ابعاد این محصول را با مکان مورد نظر خودتان تطبیق داده تا بعد از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگی محصول نشوید. به همین دلیل ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 90 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر، تحمل وزن: 120 کیلو گرم و در تهایت وزن این محصول 6 کیلو گرم می باشد و همانطور که از وزن سبک این محصول مشخص بوده، به آساین قابل حمل و یا جا به جا شدن است.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا شما مدت زمان کوتاهی بر روی این محصول بنشینید تا محصول حالت اصلی خودش را دریابد و پس از آن به راحتی از این محصول استفاده کرده و از آن لذت ببرید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را از این محصول فاصله داده تا به بدنه این محصول صدمه و یا پارگی ایجاد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای ایجاد شد هیچ نگران نباشید زیرا شما می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات، تعمیر کنید و همچنین می توانید محصول مورد نظر را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

جمع بندی

بین بگ راحتی یک نفره اینتکس یک محصول بسیار راحت و آسایش بخش است که بدون شک از خرید آن پشیمان نخواهید شد. این محصول این که توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است طراحی گردی را داشته و به همین منظور جا و مکان کمتری را نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل می گیرد. جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار زیادی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت اینتکس تهران اقادام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات