بین بگ راحتی جین

کد : اینتکس ۰۱۶313

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,305,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی جین بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در جدیدترین طرح توسط شرکت بست وی  تولید گردیده است . این محصول با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس فیبر خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . بین بگ راحتی جین بست و دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن  می توانید مواد داخلی محصول را شارژ نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی متنوع و زیبایی که دارد برای ما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای بین بگ راحتی جین از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه جین (لی)
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-



بین بگ راحتی جین را می توان از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های پذیرایی و همچنین اتاق های خواب جوانان دانست . محصولاتی با رویه جین می توانند دیزاین زیبایی را برای محیط های خانگی ایجاد کنند ، به همین خاطر این بین بگ به خوبی توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و جای خود را در میان بسیاری از مردم باز کند . همچنین بین بگ های راحتی با ساختار دوست داشتنی که دارند باعث می شوند تا پس از ساعت ها استفاده بدون خستگی بتوانید به ادامه فعالیت خود ادامه دهید و این امر بخاطر قرار گرفتن بدن شما در حالت استاندارد می باشد . اگر شما هم قصد بررسی و خرید بین بگ راحتی را برای خود دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با یکی از برترین گزینه ها آشنا کنیم .

بین بگ راحتی فوق دارای رویه ای بسیار انعطاف پذیر می باشد که با توجه به رویه نرمی که دارد باعث می شود تا حتی به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی بین بگ ، هیچ گونه خراشی بر روی پوست ایجاد نشود . این نوع رویه ساخته شده از پارچه جین می باشد که با ضخامت بالایی بر روی بدنه کار شده است و کاملا ضد حساسیت می باشد به همین خاطر می توانید از آن برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید . دوخت های موجود بر روی بدنه این بین بگ به صورت متراکم و با نخ ضخیم انجام شده است تا باز شدن درزهای بدنه را به امری غیر ممکن تبدیل کند .

یکی از مزیت های این بین بگ ، قابلیت جدا کردن پارچه رویه آن از بدنه می باشد و با توجه به قابل شستشو بودن این نوع پارچه به راحتی می توانید آن را بشویید و همانند روز اول بین بگی تمیز و دوست داشتنی را در اختیار داشته باشید . این قابلیت جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی توسط زیپی که در بخش کف بین بگ تعبیه شده است امکان پذیر می باشد ، همچنین علاوه بر پارچه رویه می توانید ، مواد داخلی را نیز تعویض کرده و یا به آن بیافزایید . این امر باعث می شود تا به راحتی بتوانید در صورت استفاده استاندارد ، بین بگ را در طول سالیان طولانی مورد استفاده قرار دهید و طول عمر بالایی را برای این بین بگ می توان انتظار داشت .

وزن این محصول با توجه به متریال سبکی که در ساخت آن به کار گرفته شده است به خوبی کاهش پیدا کرده و با بین بگ بزرگ اما سبکی رو به رو هستید . این محصول دارای وزنی بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و به راحتی می توانید آن را در خانه تکانی ها ، جا به جا کرده و از محیطی به محیط دیگر انتقال دهید . قابلیت تحمل وزن نیز از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید بین بگ باید به آن توجه داشته باشید ، زیرا رابطه مستقیمی با کارایی که از آن انتظار دارید خواهد داشت . این بین بگ با توجه به تست های انجام شده ، قابلیت تحمل وزنی برابر با 130 کیلو گرم را دارید که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد استاندارد است و می تواند به راحتی افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود نگه دارد .

متریالی که در بخش داخلی این بین بگ بکار گرفته شده است از نوع فیبر خرد شده است که به صورت دانه های ریز و گرد در داخل آستر پارچه ای داخلی قرار گرفته است . این نوع مواد داخلی بسیار نرم و در عین حالت انعطاف پذیری می باشند که باعث می شود تا احساس راحتی و عدم خستگی در هنگام استفاده مشاهده شود . قابلیت تعویض مواد داخلی این بین بگ نیز توسط همان زیپی که در بخش کف محصول قابل مشاهده است وجود دارد و برای این امر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . برای خرید مدل های متنوع بین بگ با ارزان ترین قیمت و ضمانت کیفیت می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق روش های موجود در سایت انجام دهید و خرید خود را از نمایندگی اینتکس تهران نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...