بین بگ گرد قهوه ای اینتکس

کد ۷۷۰۰۹

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد قهوه ای اینتکس با رنگی زیبا و بدنه ای مقاوم از چرم مصنوعی و دوخت تضمینی ، متشکل از یونولیت های خرد شده محصولی با دوام با وزن اندک می باشد . که قادر به تحمل وزن بالایی می باشد . خرید بین بگ شیب دار به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس از تمام نقاط کشور میسر می باشد .

بین بگ شیب دار بست وی محصولی به رنگ شکلاتی بوده که دارای نشیمنگاهی گرده به همراه یک تکیه گاه بلند متصل به آن را دارا می باشد . که این نوع طراحی در زیبایی آن موثر بوده و نیز کارایی آن را دو چندان افزایش داده است . به این ترتیب که دارا بودن تکیه گاه برای بین بگ ها یک امتیاز محسوب شده و امکان استفاده طولانی تر را بدون احساس خستگی میسر می نماید . همچنین از این نوع بین بگ می توانید به جهت مطالعه و تماشای تلوزیون و البته دکوراسیون منزل و محل کار خود نیز استفاده نمایید . دارا بودن بدنه ای چرمی ظاهری شیک به آن بخشیده و نیز در افزایش مقاومت آن در برابر آسیب های احتمالی بسیار موثر بوده است . قابل ذکر است که این مقاومت مانع از انعطاف پذیری و راحتی این بین بگ زیبا نشده و وجود یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی آن ، این محصول را به یکی از راحت ترین بین بگ ها مبدل نموده است . شرکت بست وی با قرار دادن قابلیت تعویض رویه امکان تغییر رنگ و جنس آن را برای شما عزیزان فراهم نموده و با توجه به قابلیت تغییر در حجم یونولیت ها ، امکان تغییر ابعاد و شکل آن نیز وجود خواهد داشت . وزن اندک آن تنها 6 کیلو گرم بوده و قادر به تحمل وزن 150 کیلو گرم می باشد . برای تهیه این محصول کاربردی با بهترین کیفیت و ضمانت می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از تولیدی اینتکس دریافت نمایید .

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ گرد قهوه ای اینتکس با ابعاد بزرگی که دارد می تواند علاوه بر صندلی شنی به عنوان تخت راحتی نیز برای شما مورد استفاده قرار بگیرد و علاوه بر نشستن ، به راحتی بتوانید بر روی آن دراز بکشید . این محصول از محبوب ترین بین بگ های تولید شده در تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد که کیفیت ساخت بالا و قیمت ارزان آن باعث شده تا طرفداران پر و پا قرصی را به خود اختصاص دهد . این محصول در رنگبندی های بسیار متنوعی ساخته شده است و به همین خاطر باعث شده تا انواع سبک ها و سلیقه ها را به سمت خود جلب کند . کیفیت ساخت بالا و راحتی بی نظیر این بین بگ ، آن را به یکی از گزینه های جوان پسند تبدیل کرده است که می توانید در هنگام تماشای تلویزیون و یا استراحت در اتاق شخصی خود از آن استفاده کنید .

ابتدای خرید بین بگ گرد با ساختاری دایره ای شکل رو به رو می شوید اما پس از چندین بار نشست و برخاست ، بین بگ به خوبی فرم استاندارد خود را به دست می آورد و دارای تکیه گاهی نسبتا کوتاه در بخش پشت نشیمنگاه می شود که فرم استاندارد بدنی را حفظ می کند و باعث می شود تا ساعت ها بتوانید بدون خستگی از آن استفاده کنید . این محصول ابعاد بزرگ تری به نسبت سایر بین بگ های یک نفره دارد و به همین خاطر به راحتی قابلیت استفاده به صورت درازکش را نیز برای شما فراهم می آورد و در واقع با خرید این بین بگ بزرگ گرد ، با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر خرید یک صندل شنی ، صاحب یک تخت خواب شنی نیز می شوید .

یکی از مزیت هایی که برای این محصول وجود دارد ، تنوع در ساختار رویه آن می باشد . جایی که علاوه بر چرم مصنوعی می توانید بین بگ با همین خصوصیات اما با پارچه مخمل را نیز سفارش بدهید و در واقع دست شما به خوبی در این خصوص باز است . بین بگ های چرمی اغلب برای محیط های کاری و با پرستیژ مناسب هستند ، اما اگر قصد راحتی بیشتر و استفاده از بین بگ در محیط های خودمانی خانگی را دارید بهتر است تا نمونه بین بگ مخمل را سفارش دهید . متریال استفاده شده در ساخت این محصول در هر دو نوع از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به صورت کامل ضد حساسیت می باشند و از این رو می توانید از آن برای انواع پوست بدن استفاده نمایید .

قابلیت جدا کرده رویه بین بگ از بدنه اصلی باتوجه به زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است به راحتی وجود دارد و در این راه کار سختی پیش رو ندارید . همچنین علاوه بر پارچه رویه می توانید به مواد داخلی نیز دسترسی داشته باشید و به آن بیافزایید و یا از آن بکاهید . مواد داخلی این محصول نیز به صورت مستقیم قابل تهیه از نمایندگی اینتکس تهران به عنوان تولید کننده برترین مبل شنی در ایران می باشد و با ارزان ترین قیمت می توانید به آن دسترسی داشته باشید . مواد داخلی استفاده شده در ساخت این محصول از فوم خرد شده مخصوص می باشد که به صورت دانه های ریز درآمده اند و درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند .

وزن این بین بگ برخلاف ابعاد بزرگی که دارد بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که به سادگی قابل جا به جایی است و در این خصوص کار سختی ندارید و خانه تکانی بدون دردسری را از بابت جا به جایی مبل ها پشت سر خواهید گذاشت . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز که از فاکتورهای کلیدی در میان بین بگ ها است در خصوص این محصول به صورت استاندارد 150 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر بزرگسال با توجه به ظرفیتی که دارد ، فراتر از استاندارد می باشد . برای خرید این بین بگ با تخفیف ویژه و کیفیت تضمین شده همین حالا می توانید از طریق روش های موجود در سایت سفارش خود را ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...