بین بگ یک نفره کاراکو اصل

کد 66099

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره کاراکو اصل یکی دیگر از باداوم ترین انواع نسل جدید بین بگ بوده که برای استفاده تمام سنین مناسب بوده و می تواند وزنی بالغ بر 210 کیلوگرم را بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کند. البته وزن اصلی این محصول تنها 7 کیلوگرم بوده به همین دلیل بوده که می توانید در زمان تغییرات دکوراسیون داخلی و هرنوع جا به جایی به سهولت محصول را حمل نمایید. وجه تمایز این بین بگ نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار مربوط به جنس رویه اصلی آن می باشد. بدنه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل پشمی طراحی و تولید شده که کاملا ضدتعریق و نرم بوده و شما می توانید در صورت نیاز این رویه را به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. این رویه امکان تعویض و تعمیر نیز دارد. توجه داشته باشید شما می توانید در زمان خرید این بین بگ با مراجعه به فروشنده اصل رنگ بدنه آن را متناسب با سلیقه خود سفارش بدهید. رویه اصلی محصول از دوخت مقاوم و باکیفیتی بهره مند بوده به طوری که وارد شدن ضربه و فشار نمی تواند آسیبی برای آن ایجاد کند.


این بین بگ دارای بدنه حالت پذیر و نرم بوده که به دلیل نوع مواد تشکیل دهنده داخل آن می باشد. زیرا این بخش مملو از یونولیت خرد شده بوده که کاملا نرم و سبک بوده و می تواند وزن بالایی را بر روی خود تحمل کند. توجه داشته باشید شما می توانید در صورت افت کیفیت بدنه میزان این مواد یونولیتی را به صورت دستی کم یا زیاد کرده تا فرم بدنه محصول متناسب با حالت بدن شما تغییر کرده و بتواند تمامی بخش ستون فقرات شما را پوشش بدهد. این محصول دارای گارانتی معتبر دوساله بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار می گیرد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این بین بگ اورجینال را خریداری نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
جنس رویه مخمل پشمی
جنس بخش کناری مخمل 
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهنمایندگی تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
قابل شست و شو
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ یک نفره کاراکو اصل

بین بگ یک نفره کاراکو اصل گزینه ای مناسب برای استفاده رده سنی مختلف است و می تواند شرایط مناسبی را برای افراد داشته باشد. مهم ترین مزیت موجود در این محصول این است که می توان هم به صورت دراز کش و هم به صورت نشسته بر روی آن بنشینند و می تواند موقعیتی مطلوب را برای افراد ایجاد سازد. این محصول بدنه ای بزرگ و جادار دارد و به این صورت برای استفاده یک نفر به راحت ترین حالت در دسترس قرار می گیرد. از این رو دارای بدنه ای کشیده بوده است و به صورت استوانه ای  بوده است. از این رو می توان به حالت افقی بر روی سطح زمین قرار بگیرد و مماس با سطح زمین باشد. از این رو دارای بزرگی بدنه می باشد و می تواند جادار و راحت باشد. بدنه بزرگ در زمان درازکشیدن افراد می تواند تمامی بدن آن ها را فرابگیرد و از این رو موقعیتی مناسب را ایجاد سازد. اگر محصول بدنه ای کوچک داشته باشد از محصول بیرون می ماند و می تواند سبب اذیت شدن افراد شود. از این رو بدن در  موقعیت مطلوبی می باشد و می تواند بهترین شرایط را داشته باشد. مبل شنی را با توجه به خصوصیاتی که در زیر بیان شده است بیش تر بشناسید.

خصوصیات فیزیکی بدنه

این مبل شنی دارای بدنه ای با جنس خاص می باشد و می تواند نرمی و لطافت بسیار زیادی داشته باشد. از این رو در زمانی که کودکان از این محصول استفاده می کنند می تواند شرایط راحتی را برای آن ها مهیا سازد. راحت بودن افراد در زمانی ایجاد می شود که ویژگی های مطلوبی را در زمان استفاده از محصول داشته باشند. ویژگی هایی نظیر ضد تعریق بودن و ضد حساسیت بودن بهترین شرایطی است که در این محصول ایجاد شده است. چرا که با توجه به کارایی آن می توان در هوای گرم نیز از محصول استفاده کرد و دچار نامطلوبی نشد. مبل شنی خاص دارای رویه مخمل است که پرز هایی بر روی آن قرار دارد. این پرز ها سبب لطیف شدن رویه بدنه می شود و در زمانی که کودکان از محصول استفاده می کند می تواند بهترین موقعیت را داشته باشند و در زمان های طولانی نیز بر روی محصول به سر ببرند. تایم طولانی استفاده از محصول می تواند نشانگر کیفیت و دوام بدنه باشد و محصول را با طول عمر بالا برای افراد مختلف مورد استفاده قرار دهد.

نرمی و لطافت بدنه

این محصول خاص دارای بدنه ای منعطف می باشد و می تواند در حالت نرم و منعطفی باشد. منعطف بودن بدنه مزیتی قابل قبول از نظر مخاطبین بوده است و می تواند کارایی مبل شنی را افزایش دهد. مبل شنی در داخل بدنه خود از مواد یونولیتی به کار برده است تا این ویژگی بیش تر باشد و بهتر بتواند افراد را بر روی خود حفظ کند. بخشی دیگر نیز در داخل آن نیز خالی بوده است و می تواند گودی را برای نشستن افراد ایجاد سازد. نشیمن بدنه هر چه گود تر باشد دارای راحتی بیش تری می شود و می تواند افراد را در نشیمنی راحت نگه دارد.

استاندارد بودن بدنه

این مبل شنی دارای تمامی آیتم های راحتی و استاندارد می باشد و می تواند افراد را در طولانی مدت بر روی خود نگه دارد. از این رو زمانی که افراد از این مبل شنی استفاده می کنند می توانند بدن خود را در  حالت مناسبی حفظ کنند و استاندارد ترین شرایط را تجربه نمایند. در حالت نشسته افراد پاها نیز به حالت معلق می باشند و از بدنه محصول آویزان می باشد. به این صورت ستون فقرات نیز دارای بهترین موقعیت می شوند و مطلوب خواهند بود.

خرید

محصولاتی مانند بین بگ یک نفره کاراکو اصل در نمایندگی اینتکس تهران به فروش می رسند و می توان با مراجعه به این محل از تخفیفات ویژه و قیمت های مناسب محصولات بهره مند شد.

عالیه

977 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...