بین بگ تک نفره تخت شو

کد ۷۷۸۲۲

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
2,600,000
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تک نفره تخت شو محصولی دیگر از برند محبوب اینتکس می باشد که دارای نشیمن راحت بوده و قابلیت های فراوانی دارد . این محصول به صورت خوابیده طراحی شده است و می توانید علاوه بر نشستن و تکیه دادن بر تکیه گاه استاندارد آن ، بر روی این بین بگ دراز کشیده و از تکیه گاه به عنوان بالش استفاده نمایید . این محصول قابل استفاده برای تمام سنین بوده و می توانید به جهت استراحت ، مطالعه و تماشای تلویزیون در اتاق خواب و پذیرایی آن را به کار گیرید . رویه آن از جنس پارچه ای نرم و لطیف بوده که در حین استفاده حس آرامش را برای شما به ارمغان آورده و مانع از ایجاد تعریق خواهد شد . همچنین مقاومت آن در برابر آسیب دیدگی و تغییر ویژگی های ظاهری و فیزیکی در استفاده های طولانی مدت و یا در حین شستشو مثال زدنی می باشد . در قسمت داخلی آن محتویاتی نرم و منعطف با ابعاد بسیار کوچک قرار داده شده است که انعطاف پذیری قابل توجهی به محصول بخشیده و موجب ایجاد قابلیت شکل پذیری آسان با بدن شده است . وزن آن در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و قادر است تا وزنی معادل 150 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .بین بگ تک نفره تخت شو دارای ابعادی مناسب می باشد که با دارا بودن نشیمنی راحت و ساخته شده از بهترین متریال روز دارای طول عمر قابل قبولی بوده و مناسب استفاده تمامی سنین می باشد. وزن مناسب و تحمل وزن بالای آن استفاده از این بین بگ را آسان نموده است . خرید بین بگ تخت شو به صورت حضوری و اینترنتی و از تمام نقاط کشور میسر می باشد .

طول 150 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول طوسی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

بین بگ های تخت شو یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین نمونه های بین بگ می باشند که در سال های گذشته به خوبی مورد توجه جوانان قرار گرفته اند و در اتاق های خواب مورد استفاده قرار می گیرند . البته این استفاده به درون خانه ختم نمی شود و بسیاری از افراد از بین بگ تخت شو درون محیط های کاری همانند آرایشگاه ها استفاده می کنند و در واقع باید درون محیط های مورد استفاده قرار بگیرد که حالت خودمانی دارد . یکی از مهمترین مزیت هایی که این نمونه از بین بگ ها دارند ، قابلیت استفاده به صورت دوکاره چه در حالت نشسته و چه در حالت درازکش می باشد که در واقع باعث می شود تا با خرید بین بگ تختخواب شو با تک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر بین بگ ، صاحب یک تخت نرم و دوست داشتنی شوید .

این بین بگ دارای رنگبندی های بسیار متنوعی می باشد که باعث می شود تا بتوانید با انواع سبک و سلیقه هایی که دارید از آن در محیط خانه خود استفاده کنید . بین بگ ها از محبوب ترین مدل های مبل شنی می باشند که ابعاد بزرگ تری به نسبت مبل های شنی و هپی چیر ها خواهند داشت . این بین بگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای ابعادی می باشد که چه در حالت نشسته و چه در حالت درازکش می توانید از آن استفاده نمایید . در بخش پشتی این بین بگ یک تکیه گاه نسبتا بلند تعبیه شده است که ساختار محکمی دارد و به راحتی می تواند فشارهای بالا را بر روی خود کنترل کند . این امر باعث می شود تا به هنگام دراز کشیدن ، کمر شما در حالت استاندارد و کمی بالاتر از بدن تان قرار بگیرد . متریال استفاده شده در ساخت این بین بگ از مرغوب ترین مواد اولیه می باشد که باعث می شود تا کیفیت فراتر از استاندارد را مشاهده نمایید .

در بخش رویه این بین بگ از پارچه مخمل استفاده شده است که بسیار نرم و در عین حال دارای تار و پود های ضخیم می باشد که باعث می شود تا استحکام بالایی را از خود به نمایش بگذارد . این استحکام بالا در کنار نرمی و راحتی باعث می شود تا در وزن های سنگین نیز بتوانید از این محصول استفاده کنید . حداکثر قابلیت تحمل وزن برای این بین بگ 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای این محصول دارد و می توانید در وزن های بالا به صورت یک نفره با توجه به ابعادی که دارد از آن استفاده نمایید . 

دوخت های استفاده شده در ساختار این بین بگ از نوع ضخیم با تراکم بالا می باشد که باعث می شود تا باز شدن درزهای پارچه رویه به امری غیرممکن تبدیل شود . اما بخش اصلی هر بین بگ را می توان مواد اولیه ای که در ساختار داخلی آن مورد استفاده قرار می گیرد دانست . در بخش داخلی این بین بگ از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که بسیار نرم و در عین حال دارای انعطاف پذیری بالا می باشد و باعث می شود تا راحتی همانند تخت خواب های خانگی به شما دست بدهد . این مواد داخلی توسط زیپی که در بخش کف بین بگ تعبیه شده است در دسترس می باشد و می توانید از این زیپ برای تعویض و تا افزایش و کاهش مواد داخلی استفاده نمایید .

همچنین پارچه رویه استفاده شده در ساخت این بین بگ نیز قابل جدا شدن از بدنه اصلی می باشد و برای این امر کار سختی را در پیش نخواهید داشت . این پارچه مخمل کاملا قابل شستشو می باشد و توسط یک آستر پارچه ای از مواد داخلی بین بگ جدا میشود تا با در آوردن پارچه رویه ، مواد داخلی برهم ریخته نشوند . وزن این محصول برخلاف ابعاد بزرگی که دارد بسیار سبک می باشد و وزن کلی آن بالغ بر 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد . برای خرید بین بگ با ارزان ترین قیمت در تنوع گسترده همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق روش های موجود در تولیدی مبل شنی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

خوبه

1144 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...