بین بگ راحتی گود

کد : اینتکس 4۶۹۲13

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی گود یکی از بین بگ هایی می باشد که دارای ساختاری متفاوت است ، این محصول به گونه ای طراحی شده است که سطح نشیمنگاه آن به صورت گود ایجاد شده ؛ این سطح گود باعث شده تا افراد در هنگام نشستن بر روی بین بگ حس بهتری داشته باشند و احساس راحتی بیشتری کنند . تکیه گاه بلند و آرگونومیک این بین بگ که به صورت شیب دار ساخته شده است کمر افراد را در زاویه بسیار مناسب قرار می دهد تا کمترین فشار نیز به کمر و اندام های تحتانی وارد شود . این بین بگ به رنگ آبی فیروزه ای می باشد که دارای جذابیت و زیبایی خاصی است ، این رویه فیروزه ای از پارچه قابل شست و شو ساخته شده است . برای شست و شو نیز تنها کافی است زیپی که در کف بین بگ قرار گرفته است را باز کنید و پوسته را کرده و بشویید . همچنین می توانید پوسته را تعویض کنید . داخل این بین بگ نیز از فیبر یا همان یونولیت که به صورت خرد شده در آمده است تشکیل شده ، این یونولیت ها به دلیل خصوصیت اسفنجی باعث شده تا سطح بین بگ بسیار نرم و راحت باشد . شما می توانید به راحتی مواد داخلی این بین بگ را نیز تعویض کرده یا اقدام به شارژ مجدد آن کنید . وزن کلی این بین بگ نیز 5 کیلوگرم بوده و توانایی تحمل وزنی را تا 180 کیلوگرم دارد . این محصول بی نظیر و با کیفیت را تنها می توانید در فروشگاه اینتکس یافته و آن را با بالاترین کیفیت خریداری کنید . همچنین این محصول با ضمانتی 2 ساله به فروش می رسد .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 قابل شست و شو



بین بگ راحتی گود یک محصول با ظاهری خاص و دیدنی است که از با کیفیت ترین بین بگ های موجود در بازار به شمار می رود. این محصول برند بوده و کیفیت بالایی هم دارد که به تازگی شرکت اینتکس تهران ان را به صورت مستقیم به بازار عرضه کرده است. نوع طراحی و رنگ این محصول نیز از جذاب ترین مزایای این بین بگ به شمار می رود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم .


طراحی و ارگونومی ساخت


اگر بخواهیم در خصوص ارگونومی ساخت این محصول صحبت کنیم باید در ابتدا این کالا را به دو بخش مجزا تقسیم کنیم. در ابتدا باید به بخش تکیه گاه این محصول اشاره نمود که به صورت ایستاده و متصل به بدنه بوده و هر چه به سمت بالا می رویم عرض ان کمتر می شود. هم چنین این محصول نیز با تکیه دادن به ان بیشتر شکل می گیرد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش نشیمنگاه این محصول است که به صورت فرو رفته طراحی شده و با نشستن بر روی ان می توانید شکل و ارگونومی بدن خود را به ان القا کنید. هم چنین در بالا ترین قسمت این محصول یک عدد دستگیره به چشم می خورد که جهت حمل و نقل اسان این محصول می توانید از ان استفاده کرده و این محصول را در مکان مورد نظر قرار دهید. هم چنین بدنه این بین بگ به صورت یکدست ساخته شده از رنگ فیروزه ای است که فوق العاده دیدنی و چشم نواز بوده و در دسته خاص ترین رنگ های موجود در بازار می توان ان را جای داد.



جنس بدنه


جنس بدنه هم یکی دیگر از مزایا و نکات مهمی است که باید در خصوص این محصول به ان توجه ویژه ای کرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای ساخته شده از نوع پارچه دارد که فوق العاده مقاوم بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین مواد داخلی این مبل شنی را هم فیبر یا همان یونولیت تشکیل داده است که کیفیت بالایی دارد.


ابعاد و وزن


این بین بگ در طول 90 سانتی متر ، عرض مشابه 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 120 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است که ابعادی استاندارد به شمار می رود. هم چنین ارتفاع این محصول تا بخش نشیمنگاه این کالا هم 50 سانتی متر می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول وزن ان است که تنها 5 کیلو گرم وزن دارد.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


این بین بگ نیاز به هیچ گونه وسیله ای برای راه اندازی و نصب ندارد. شما تنها کافی است این محصول را در نقطه مورد نظر خود قرار داده و سپس بر روی ان بنشینید تا بتوانید از داشتن یک صندلی با کیفیت و راحت بهره ببرید. هم چنین شما پس از هر بار نشستن بر روی این محصول می توانید شکل دلخواه خود را به بخش نشیمنگاه ان وارد کرده و در صورت اسیب دیدن مواد داخلی این مبل می توانید به سادگی ان را تعویض نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول نیز باید به این نکته اشاره کرد که از سوراخ کردن این محصول جدا بپرهیزید تا اسیب جدی نبیند. هم چنین از ضربه زدن و پرت کردن این بین بگ نیز خودداری کنید.


جمع بندی


بین بگ راحتی گود یک محصول فوق العاده دیدنی و جذاب است که قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را دارا می باشد. این محصول بدنه انعطاف پذیر دارد و قابل شست و شو است. هم چنین این کالا دارای دو سال ضمانت نیز می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...