بین بگ گرد کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,335,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد کودک بسیار منعطف و با قابلیت شکل پذیری ، دارای رویه ای ضد تعریق ، با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی اصلی با مواد خالص

بین بگ گرد کودک از سری بین بگ های منعطف و زیبای شرکت بست وی بوده که مناسب استفاده کودکان طراحی و تولید شده است . رویه این محصول از جنس پارچه ای نرم و لطیف بوده و در حین استفاده حس آرامش را به کوک شما القا می نماید . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بین بگ و بدن مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . محتویات داخل این محصول از یونولیت های خرد شده تشکیل شده که در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و نیز از انعطاف بالایی برخوردار می باشد . به همین منظور در حین استفاده به خوبی با بدن کودک شما شکل گرفته و مانع از درد و خستگی در حین استراحت خواهد شد . در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید و یا می توانید با تغییر حجم یونولیت ها این بگ گرد را به شکل و فرم دلخواه کودک خود تبدیل نمایید . با توجه به متریال در نظر گرفته شده برای تولید این محصول ، این بین بگ زیبا از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید و در عین حال از وزن اندکی در حدود 5 کیلو گرم برخوردار بوده و به سادگی قابل حمل و جا به جایی می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس تهران اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه ای 2 ساله دریافت نمایید .

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک 
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

بین بگ گرد کودک محصولی زیبا و منعطف می باشد که مناسب استفاده کودکان تهیه شده است. این محصول دارای روی این پارچه ای بوده که بسیار نرم و منعطف می باشد. و در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود. محتویات تشکیل دهنده این محصول از انعطاف بالایی برخوردار بوده و موجب می شود تا شما قادر باشید آن را به شکل و فرم دلخواه کودک خود تبدیل نمایید. این محصول دارای قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی بوده و شما به راحتی می توانید روی آن را مورد شستشو قرار دهید همچنین وزن این محصول بسیار اندک بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید  بین بگ کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و ارگونومی ساخت

 

همانطور که می دانید شکل ظاهری محصولات برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به همین منظور شرکت بست وی همواره محصولی زیبا با طراحی متفاوت برای کودکان طراحی و تولید نموده است. این محصول به صورت گرد طراحی شده که توانسته توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. در قسمت زیرین این محصول یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید روی را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجم محتویات تشکیل دهنده آن را تغییر داده و این محصول را به شکل و فرم دلخواه کودک خود تبدیل نمایید. 

 

جنس بدنه

 

از دیگر موارد مهم در انتخاب و خریداری محصول مورد نظر می توان به جنس و کیفیت آن اشاره نمود. شرکت بست وی همواره سعی داشته از بهترین متریال در تولید محصولات خود بهره ببرد. به همین منظور رویه این بین بگ را از پارچه ای لطیف و در عین حال مقاوم درنظر گرفته تا علاوه بر راحتی کودک شما از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار باشد. محتویات داخل این محصول نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضربه گیری از انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد که به راحتی با بدن کودک شما شکل گرفته و مانع از ایجاد درد و خستگی خواهد شد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای طول و عرضی معادل 70 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر می باشد که از این ابعاد می توان دریافت که دارای حجم و اندازه قابل قبولی برای استفاده کودکان می باشد. وزن این بین بگ زیبا اندک و در حدود 5 کیلو گرم بوده که به آسانی قابل جا به جایی می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

همانطور که گفته شد این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن خودداری نموده و از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از وزن مشخص بر روی آن جدا خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس رویه و یا محتویات داخلی آن را تعویض نمایید .

 

جمع بندی

 

بین بگ گرد کودک محصولی زیبا و منعطف می باشد که به راحتی بدن کودک شما را در برگرفته و آن را در موقعیت مطلوبی قرار خواهد داد. رویه این محصول پارچه ای و ضد تعریق بوده ک این ویژگی موجب می شود تا کودک شما ساعت ها آن را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از فروشگاه بزرگ اینتکس با قیمتی مناسب و ضمانت نامه ای 2 ساله دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات