تخت بادی بالش دار روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 188سانتی متر
  • عرض: 71سانتی متر
990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی بالش دار روی آب اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد.

تشک بادی روی آب بالش دار روی آب اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی می باشد که از ساختاری قوی و طراحی بسیار زیبا تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد که متناسب با هر نوع سلیقه بوده است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و دمای مختلف آب می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف و قابل استفاده در مکان های مختلف مانند استخر های بزرگ و آب های آرام می باشد . از مهمنرین ویژگی این محصول می توان به بالش سرخود آن اشاره کرد که به راحتی این محصول افزوده است . این محصول دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان داشته باشید و با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . این محصول دارای سوپاپ باد می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که محصول خود را به راحتی از آن نقطه باد کرده و از آن استفاده نموده و لذت ببرید . تخت بادی بالش دار روی آب اینتکس دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی بالش دار روی آب و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

تخت بادی روی آب بالش دار روی آب مناسب برای آفتاب گرفتن و جذب ویتامین C بوده و می توانید با این محصول بر روی آب لذت ببرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده و از مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده که با راه اندازی و باد کردن آن بسیار نرم و لذت بخش می شود . ساختار رویه این محصول به صورت مواجی شکل بوده و به همین دلیل ضد تعرق می باشد ، به صورتی که در زمانی که از این محصول استفاده می کنید ، باد از میان این طراحی عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . قابل ذکر است که این تخت بادی دارای یک بالش بادی سرخود بوده که با راه اندازی آن می توانید به آسودگی بر روی آن خبه استراحت بپردازید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از وینیل می باشد که همانطور می دانید از مقاوم و سبک تربن جنس های مرقوب بوده و به آسودگی می توانید از این محصول استفاده کرده بدون اینکه صدمه و یا آسیبی به آن وارد بشود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 188 سانتی متر ، عرض : 71 سانتی متر ، تحمل وزن : 85 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 3 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید ، تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول خود را باد و راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که پس از استفاده از آن سعی کنید تا آن را جمع کرده و برای استفاده از آن ، دوباره راه اندازی نمایید ، همچنین افرادی که وزن آن ها بالای 85 کیلو گرم است به هیچ وجه از این محصول استفاده نکنند و در آخر وسایل تیز را به این تخت بادی نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود .

جمع بندی

تخت بادی بالش دار روی آب از جمله محصولاتی با طراحی زیبا بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این مصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ نارنجی می باشد که سطح آن به صورت مواجی شکل بوده و به همین دلیل ضد تعرق است ، و در نهایت در قسمت بالایی آن یک بالش سرخود نصب و طراحی شده تا از آن به آسودگی استفاده نمایید و لذت ببرید .

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
188سانتی متر
عرض
71سانتی متر
ارتفاع
13 سانتی متر
جنس رویه
براق
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه مواج
مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...