تخت بادی روی آب اینتکس

کد intex 58152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 178 سانتی متر
  • عرض: 69سانتی متر
1,630,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس مدل یک نفره محصولی جدید از شرکت اینتکس که در سال 2017 تولید شده است . این تشک بادی با شکل بیضی شکل خود از بهترین تشک های بادی برای استفاده در استخر ها و دریا می باشد . این نوع تشک جزو تشک های اسپورت محسوب می شود و شکل و شمایلی شبیه به تخته های مخصوص موج سواری را دارد که همین امر باعث جذابیت و ترغیب به انتخاب این محصول می شود و هیجان و شور و نشاط را به هنگام استفاده به همراه دارد. بدنه تشک از PVC دولایه ساخته شدهاست که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و همچنین برای رویه آن از طرح چرم استفاده شده که برای راحتیبیشتر و جلوگیری از تعریق بسیار مناسب می باشد . این محصول نیز همانند سایر تشک های بادی روی آب شرکت اینتکس دارای  پمپ باد بوده که کار را برای استفاده راحت کرده است . شما خریداران عزیز می توانید برای سفارش محصول با همکاران تماس گرفته و یا به سایت اینتکس مراجعه فرمایید تا در کمترین زمان بسته خود را تحویل بگیرید. تخت بادی روی آب اینتکس مخصوص استخر به شکل بیضی در نمایندگی محصولات بادی اینتکس، با قیمت ارزان عرضه و به سراسر کشور ارسال می‌شود.

تخت بادی روی آب اینتکس

تخت بادی روی آب اینتکس یکی دیگر از محصولات بادی می باشد که برای تفریحاتی آبی ساخته شده است و برای گروه های سنی مختلف در نظر گرفته می شود اما بیش ترین مخاطبان آن در رده سنی کودکان است که باعث رضایت آن ها می شود و تفریحات گوناگونی را برای آن ها ایجاد می سازد. تخت بادی بر روی آب قرار می گیرد و ساکن باقی می ماند علاوه بر آن می تواند باعث پرش افراد به داخل آب شود و از آن به عنوان تخت شنا نیز استفاده کرد و ساعت های زیادی را صرف این تفریح مهیج کرد. این محصول از لحاظ دوام و بدنه ی مرغوب دارای شرایط لازم برای انواع بازی های مهیج می باشد که کودکان و نوجوانان می توانند وقت خود را به این طریق صرف بازی نمایند و نشاط و شادی را کسب کنند. تخت بادی روی آب اینتکس در ابعاد مناسب و کم جا و وزن ناچیز به صورت زیر قابلیت های خود را ایفا می کند:


امکان قرار گیری بر روی سطح آب به حالت معلق

یکی از روش های کارایی محصول بادی مورد نظر قرار گیری آن بر روی سطح آب است که می تواند با وجود بدنه کشیده خود شتاب مورد نظر را گرفته و بر روی آب فرود بیاید این کارایی زمانی مورد اهمیت است که افراد تمایل دارند از آن به عنوان تخت شنا استفاده کنند و لذت ببرند. تخت بادی دارای حالتی کشیده و با نوک تیز می باشد . این تخت بادی با چنین طراحی در زمانی که بر روی آب می باشد باعث می شود بدنه به داخل آب فرو نرود و نیز در زمانی که با این محصول قصد حرکت را دارید می تواند سرعت مناسبی داشته باشد و به این طریق بر روی آب ایفای نقش کند. افراد را نیز با این حالت بر روی خود حفظ نموده و برای مدت زمان طولانی باعث قرار گیری راحت افراد می شود و بر روی سطح آب به بهترین شکل باقی می ماند. با وجود وزن افراد نیز امکان فرورفتن محصول در آب وجود ندارد و می تواند حالت کلی خود را حفظ نماید.


سطحی نرم و با حالت پذیری بسیار

این تخت بادی بر روی سطح آب می تواند ایفای کارایی نماید همچنین می توان آن را در حاشیه رودخانه ها استخر ها و مکان های این چنینی قرار داد و از وجود آن بهره مند شد و در این محل ها برای استراحت سطح نرمی را فراهم کرد. نرم بودن این سطح برای طراحی آن می باشد که مواج بوده و حالات خاصی را به خود گرفته است. سطح تخت بادی به صورت بر آمده می باشد و طراحی های موازی با هم دارد و به این صورت در دسترس افراد به حالت استاندارد و طبی قرار می گیرد و می تواند به بهترین شکل ممکن برای استفاده کننده شرایط راحتی را فراهم سازد. این گونه طراحی ها در اغلب محصولات بادی وجود دارد و از سر خوردن افراد بر روی سطح محصول نیز جلوگیری می شود چرا که در زمان خیس شدن سطح پلاستیکی محصول لغزنده می شود و امکان بروز حوادث وجود دارد.


طراحی ساده و زیبا

همان طور که در عکس محصول مشاهده می کنید این تخت بادی دارای زیبایی می باشد که در عین سادگی است و در ساخت آن طراحی ابتدایی به کار رفته است. ظاهر آن به مانند یک بخش کشیده است که رنگبندی رویه آن نیز ساده می باشد و با سه رنگ در کنار هم این ظاهر آراسته را تشکیل می دهند. تخت بادی روی آب در معرض اشعه خورشید و عوامل دیگر است که در این نوع قرار گیری از هر گونه تغییر رنگ جلوگیری می شود و این گونه تغییرات شامل حال آن نمی شود. 


خرید

اگر قصد خرید تخت بادی روی آباینتکس را با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر دارید هم اکنون با شماره های مربوط به واحد فروش نمایندگی اینتکس تهران تماس حاصل نمایید و محصول را در اسرع وقت سفارش دهید.

نوع
بیضی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
178 سانتی متر
عرض
69سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
وزن
1.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب تمام سنین
تولید شده در طرح های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...