تشک بادی استخری

کد intex 59703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استخر ، مناسب براي روي آب دريا و داخل استخر ، سد ، و حتي آبهای پرعمق ، با رنگ های متنوع سبز ، نارنجی ، صورتی ، آبی ، جنس تشک از پی وی سی محکم و با دوام ساخته شده است، همراه با برچسب تعميرات و پمپ باد مخصوص باد کردن تشک ، باد شدن از 2 محفظه جدا، به سرعت باد کنيد و استفاده کنید ، سبک ،کم حجم و قابل حمل است. محصول بي نظير اينتکس که ما به افرادي که قصد آفتاب گرفتن را دارند پيشنهاد مي کنيم، بسيار با کيفيت و قابل اطمينان ، تحمل وزن تا 100 کيلوگرم ، در طول استفاده از اين تشک مراقب سنگريزه ها و شاخ و برگ هاي درختان زير آب در رودخانه ها باشيد.اگر تشک بادی پاره و يا سوراخ شد مي توانيد با چسب تعميرات اينتکس تشک را تعمير کنيد . 

تشک بادی استخری

تشک های بادی روی آب یکی از محبوب ترین محصولات بادی و تفریحی بوده که با تنوع بالا و برای استفاده تمامی رده های سنی طراحی و تولید شده است. این گروه از محصول موجب می شوند تا شما بتوانید با ایمنی کامل و بدون غرق شدن بر روی سطح آب شناور باقی مانده و یا حتی حمام آفتاب نیز بگیرید. البته توجه داشته باشید که این گروه از محصولات معمولا برای استفاده در داخل اب های آرام نظیر استخر طراحی شده و در صورت استفاده در دریا و زمان ایجاد موج ممکن بوده برای شما خطراتی به همراه داشته باشید. تشک بادی استخری یک نمونه ساده با تنوع رنگبندی بالا و قیمت مناسب در این گروه از محصولات بادی بوده که می تواند نیاز شما را به طور کامل برطرف سازد. در بخش نقد و بررسی این محصول می توانید با تمامی ابعاد و پارامتر های مهم این محصول آشنا شوید. پس اگر قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید تا انتهای این بخش همراه با ما شوید.

تشک بادی استخری | نمایندگی اینتکس


طراحی بدنه تشک بادی روی آب

بدون شک مهم ترین بخش برای مصرف کنندگان در زمان خرید تشک بادی روی آب مربوط به طراحی ظاهری آن بوده زیرا این محصولات دارای تنوع گسترده ای بوده و هر فرد می تواند متناسب با سلیقه خود یک نمونه را انتخاب کند. اما رنگبندی یکی از مهم ترین پارامتر هایی بوده که به علایق فرد مرتبط بوده و اشخاص بر اساس آن محصول را انتخاب خواهند کرد. تشک بادی استخری یک محصول جذاب بوده که بر خلاف طراحی بدنه ساده ای که داشته از تنوع رنگبندی  مناسبی برخوردار می باشد. با در نظر گرفتن این تنوع بالا شما می توانید در زمان خرید با سلیقه خود یک رنگ را به راحتی انتخاب کنید. بدنه اصلی این محصول مستطیل شکل بوده که بر روی آن یک عدد دریچه باد اختصاصی جهت راه اندازی سریع و آسان محصول تعبیه شده است. در بخش بالای این تشک بادی روی آب یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که این بالش به دلیل استاندارد بودن می تواند تمامی فضای خالی پشت گردن شما را پوشش داده تا ستون فقرات فرد در حالت استاندارد باقی بماند. بر روی بدنه این تشک بادی روی آب می توانید خطوط موازی را مشاهده کرده که موجب مواج شدن و طبی شدن سطح این محصول می شود. این نوع طراحی بدنه ضدتعریق بوده زیرا با ایجاد گردش امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده جلوگیری خواهد کرد. از طرفی ساختار مواج موجب نرم شدن بستر اصلی این محصول شده تا در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشید. طراحی بدنه ساده این محصول موجب می شود برای راه اندازی آن نیاز به صرف زمان زیادی نداشته و تنها با استفاده از یک عدد پمپ باد مخصوص لوازم بادی می توانید این محصول را در یک فضای مسطح باد کرده و سپس بر روی سطح آب قرار داده تا مورد استفاده قرار گیرد.


کیفیت بدنه تشک بادی روی آب

افراد در زمان خرید تشک بادی روی آب به دنبال محصولی بوده که برای سال های طولانی بتوانند از آن در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرده و میزان کیفیت بدنه آن محصول به گونه ای بوده که بتواند ایمنی و سلامت فرد را در زمان استفاده بر روی سطح آب حفظ کند. به همین دلیل بوده که در پروسه طراحی و تولید تشک بادی استخری برای بخش بدنه اصلی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم استفاده شده که دوام بالایی داشته و کاملا مقاوم است. کف تشک بادی روی آب با سطح اب به طور مستمر در تماس بوده و تمامی وزن و فشار وارده به محصول را تحمل کرده به همین دلیل بوده که این بخش را از نوع پی وی سی دولایه تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه تاثیر تاثیر تغییرات شرایط جوی آب و هوا نظیر دماهای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نداشته و شما می توانید از این تشک بادی روی آب با آسودگی خاطر در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده کنید.


ابعاد و تحمل وزن تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری یک محصول مستطیل شکل برای استفاده بزرگسالان بوده که طول آن برابر با 183 سانتی متر و عرض آن معادل با 69 سانتی متر بوده که موجب می شود یک فرد بالغ به راحتی از آن استفاده کند. ارتفاع بدنه این محصول نیز 22 سانتی متر بوده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل برای بدنه به این محصول ، از غرق شدن داخل آب اجتناب شود. این میزان ابعاد بدنه تنها 900 گرم وزن داشته و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده به طوری که شما می توانید به راحتی محصول را در زمان سفر به همراه ببرید. البته این وزن کم موجب افت کیفیت بدنه محصول نبوده و این تشک بادی روی آب می تواند وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند.


خرید تشک بادی روی آب

برای خرید تشک بادی استخری می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی از وب سایت این فروشگاه استفاده کرده تا محصول مورد نظر را کاملا اورجینال با مناسب ترین قیمت در سراسر ایران دریافت نمایی

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.9 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...