تشک بادی استخر مبل شو جیلونگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • وزن: 2.6 کیلوگرم
  • سایر ویژگی‌ها: دارای سطحی مواج و لطیف دارای تکیه گاه مخصوص کمر و سر دارای برچسب تعمیرات
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب تاشو شرکت جیلونگ یک محصول بی نظیر می باشد که دارای کاربری دوگانه بوده و می توان از آن هم به عنوان تشک در استخر استفاده کنید و هم به شکل مبل می توان از آن در آب های ارام و استخر بهره برد . این حالت از محصول باعث خواهد شد تا تنوع به هنگام استفاده بوجود آید و باعث خواهد شد تا حالت یکنواختی نداشته و همین امر سبب افزایش رضایت مندی خواهد شد . جنس بدنه از PVC  با روکش طرح چرم بوده که در برابر دمای مختلف آب مقاوم میباشد . در قسمت بالای محصول تکیه گاه و بالش طراحی شده که باعث احساس راحتی هرچه بیشتر خواهد شد . از این تشک بادی علاوه بر اینکه می توانبر روی اب و سطح دریا استفاده کرد می توان در کنار استخر و ساحل به عنوان محلی برای استراحت کردن بهره برد . از بحث کارایی محصول که بگذریم این تشک تاشو دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد که از پرفروش ترین ها بوده و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است . شماخریداران عزیز میتوانید برای سفارش محصول به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید و محصول را درکمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید

تشک بادی استخر مبل شو جیلونگ

تشک بادی استخر مبل شو جیلونگ قابلیت های بسیاری در زمان استفاده دارد که می توان آن را جزو محصولات حرفه ای و منحصر به فرد دانست و آن را برای استفاده افراد مختلف انتخاب کرد. ظاهر این تشک باید بسیار جذاب می باشد و رنگ های تشکیل دهنده بدنه آن باعث بروز طرفداران زیادی می شود که علاقه مند به تفریحات آبی بوده و امکانات لازم را برای استفاده از محصول دارند. برای لذت بردن از یک روز آفتابی و گرم در فضایی که دسترسی به آب های آرام وجود دارد می بایست وسایل های مورد استفاده را تهیه نمود تا وقت به خوشی بگذرد و نهایت استفاده از فضا میسر شود. این وسایل شامل محصولات بادی می شود که یکی از آن ها تشک بادی است که کارایی بالایی داشته و کم جا و قابل حمل می باشد و به راحتی راه اندازی می شود. در ادامه یکی از این تشک بادی که مزیت های بسیاری دارد را معرفی می کنیم.


قابلیت دو کاره

این محصول منحصر به فرد دارای درازای بسیاری می باشد که می توان هم به نشسته از آن استفاده کرد و هم در صورت دراز کشیدن افراد مورد استفاده قرار گیرد. این محصول ابعاد بزرگی نیز داشته و دارای قابلیت تاشدن است. به این صورت که می توان آن را به حالت مبل نیز در آورد و از آن بر روی سطح آب و خشکی استفاده کرد. این بدنه از نشیمنی دو تکه تشکیل شده است که در صورت باد بودن نیز می تواند به شکل مبل در بی آید و فضا را برای استراحت و استفاده از هوای آزاد مناسب گرداند. کارایی محصول گسترده می باشد و همین قابلیت تاشو بودن جزو یکی از مهم ترین قابلیت های این تشک بادی می باشد که در تعداد محدودی از تشک های بادی وجود دارد و می تواند محصول را به محصولی پر فروش و برای استفاده در فصول مختلف سال مورد استفاده قرار داد. 


زیبایی ظاهری و رنگبندی بدنه

افراد خریدار در ابتدای خرید متوجه ظاهر هر محصولی شده آن محصولی که شکیل تر و زیبا تر باشد را انتخاب می کنند و برای استفاده های مختلف تهیه می نمایند. این تشک باید مبل شو نیز ظاهر فریبنده دارد و از رنگ های بسیار زیاد و متنوع ساخته شده است و طراحی بسیار دقیق و قانتزی داشته و می تواند مورد پسند افراد زیادی قرار گیرد. این رنگبندی بسیار زیاد در قسمت نشیمن بادی وجود دارد که سطح موج مانند آن را با ایجاد رنگ های مختلف جدا کرده است و هر کدام شامل رنگی خاص می باشند. این قسمت ها همگی به دلیل وجود جنس مرغوب بدنه دارای شفافیت است و در بالاترین درجه کیفی قرار دارد و می توان آن را برای لذت بردن کودکان و نوجوانان نیز انتخاب نمود. زیرا این گروه سنی اغلب به وسایل زیبا و جذاب علاقه داشته و به این گونه تمایل به استفاده از آن ها را پیدا می کنند.


بخش راحتی و نرم محصول

تشک باید مورد بحث دارای دو قسمت می باشد که راحتی و نرمی محصول را افزایش داده و در زمان قرار گیری بر روی آن نهایت لذت را برای افراد فراهم  می کند و باعث ایجاد محلی منحصر به فرد می شود. این بخش ها در بالای محل نشستن افراد قرار گرفته است و یکی تکیه گاه محصول و دیگری بالش بادی می باشد. این دو قسمت هر کدام به صورت جدا از هم می باشند و در زمان نشستن افراد می توانند پشتی بسیار راحت را برای آن ها مهیا کند تا با خیالی آسوده به این تکیه گاه محکم و استوار تکیه دهند. این بالش بادی سرخود نیز سبب جلوگیری از گردن درد و انواع درد های ستون فقرات در زمان حضور در محصول می شود و می توان امکان استفاده طوانی از محصول را ایجاد نماید.


خرید

تشک بادی استخر مبل شو جیلونگ دارای ضمانت نامه رسمی می باشد که از زمان تحویل کالا آغاز می شود و تنها با خرید از فروشگاه بزرگ اینتکس تهران شامل حال این تشک بادی می شود.

طول
190 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
وزن
2.6 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
دارای سطحی مواج و لطیف
دارای تکیه گاه مخصوص کمر و سر
دارای برچسب تعمیرات
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...