تشک بادی داخل ماشین آزرا

intex 552860

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

به منظور اینکه شما عزیزان بتوانید در سفر های خود احساس راحتی بیشتری را داشته باشید ، فروشگاه اینتکس که سال ها در فروش محصولات بادی فعالیت دارد ، یک محصول جدید بادی رونمایی کرده است که می تواند برای شما بسیار کاربردی و فوق العاده باشد . این محصول تشک بادی داخل ماشین است . بله دقیقا شما می توانید این تشک های بادی را در داخل ماشین راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . به طوریکه این تشک ها در قسمت عقب ماشین راه اندازی می شوند و سطح صندلی های عقب و زیرپایی را پوشش خواهند داد ، این طراحی بهترین طراحی برای تشک بادی داخل ماشین خواهد بود . البته که این محصول بادی یعنی تشک بادی فوق مناسب برای استفاده در داخل ماشین آزرا می باشد . 

هر تشک بادی مخصوص برای یک سری از تشک های بادی داخل ماشین است و باید به این نکته مهم توجه داشته باشید . چرا که برخی از تشک های بادی داخل ماشین سایز بندی داشته و ممکن است که تشک بادی خریداری شده برای ماشین شما بزرگ و یا کوچک باشد ، ولی شما می توانید با اطمینان ، تشک بادی داخل ماشین مخصوص به خودرو خود را به سهولت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . شما می توانید به صورت آنلاین و از طریق وبسایت خرید های خود را ثبت کنید ، همچنین می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری اقدام به خرید تشک بادی داخل ماشین خود کنید .

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 162 سانتی متر
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی جیر
  • رویه مواج و کامفورت
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • دارای 2 کوسن بادی
  • راه اندازی با انواع پمپ باد
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین آزرا یکی از محصولاتی می باشد که در می تواند به هنگام سفر با ماشین برای شما خوابی راحت و دلچسب را فراهم آورد تا به هنگام رسیدن به مقصد با شادابی به تفریحات خود بپردازید . تشک های بادی صندلی عقب ماشین از سری محصولاتی می باشد که امروزه تقریبا برای تمامی ماشین های داخلی و خارجی ساخته شده اند و به همین خاطر در این بخش تشک بادی ماشین مخصوص آزرا را برای شما به نقد و بررسی می گذاریم تا با آگاهی کامل دست به خرید تشک بادی ماشین بزنید و بهترین تصمیم گیری را داشته باشید پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

این تشک بادی ماشین دارای رویه ای مواج می باشد که این مواج بودن رویه به جلوگیری از تعریق بدن کمک شایانی می کند و باعث می شود تا بتوانید از محصول فوق در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید . همچنین یکی دیگر از مزیت های مواج بودن رویه این تشک بادی را می توان جلوگیری از لیز خوردن بدن به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا دانست . این تشک بادی داخل ماشین به خوبی برای فضای داخلی ماشین آزرا استانداردسازی شده است و در این باره باید گفت که ستون های بادی نگهدارنده به خوبی فضای خالی میان صندلی عقب و جلو را پر می کنند و باعث می شود تا بتوانید تشک بادی اصلی را بر روی محیطی یکدست برپا نمایید و فضایی به همانند تخت خواب های خانگی در اختیار داشته باشید تا به استراحت بپردازید .

فضایی که این تشک بادی در اختیار شما قرار می دهد مناسب برای استفاده یک الی دو نفره بزرگسال می باشد اما برای استفاده استاندارد از این محصول باید توجه داشته باشید که بهترین فاکتور قابلیت تحمل وزن تشک می باشد . به گفته شرکت سازنده این تشک بادی ، قابلیت تحمل وزنی که برای آن در نظر گرفته شده است ، بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که فراتر از تشک های بادی یک نفره می باشد . یکی از مزیت هایی که این محصول دارد ، مجزا بودن اجزای بدنه آن از یکدیگر است ، به این ترتیب شما با خرید این تشک بادی در واقع با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر تشک بادی ماشین ، صاحب تشک بادی کمپینگ نیز می شوید . ارتفاع این تشک بادی و همچنین ابعادی که دارد باعث می شود تا بتوانید از آن درون چادر های مسافرتی و کمپینگ نیز استفاده کنید و عملکرد فوق العاده ای را شاهد باشید .

تشک بادی فوق دارای رویه ای کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن افراد می باشد که باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از تشک بادی ماشین آزرا برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید . این نوع رویه نرمی و انعطاف پذیری بالایی دارد و به همین خاطر به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک نیز هیچگونه خراشی بر روی پوست ایجاد نخواهد کرد . در بخش های کف و ستون های نگهدارنده این محصول می توان پی وی سی طرح چرم را مشاهده کرد که مقاومت و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و از همین رو با خیالی راحت می توانید از این تشک بادی در وزن های بالا نیز استفاده کنید .

در صورت خرید پمپ ، درون بسته بندی آن یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین نیز قرار داده میشود که در تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی تشک را به سه الی چهار دقیقه کاهش داده است . همچنین یک ساک حمل دسته دار نیز وجود دارد که جا به جایی را بیش از پیش ساده تر کرده است . دو کوسن بادی نیز از دیگر لوازم جانبی همراه این تشک بادی می باشد که شما را در مسافرت ها از به همراه داشتن بالشت های سنتی بی نیاز می کند . همین حالا می توانید این تشک بادی داخل ماشین را به همراه پکیجی کامل از لوازم جانبی از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید و هر جای ایران که هستید محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...