تشک بادی رفلکس روی آب به طول 200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 180 کیلو گرم
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
1,345,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک تشک بادی روی آب دو نفره مخصوص استفاده در استخرها و دریا که باعث لذت بردن از تفریحات آبی در کنار یکدیگر می شود . این محصول با داشتن کیفیت فوق العاده و طراحی جذاب محصول شرکت آمریکایی سویلور می باشد . برای اینکه محصول از استقامت و مقاومت خوبی در برابر فشارها و تغییرات آب وهوایی داشته باشد از PVC برای ساخت آن بکار گرفته شده است . این نوع محصول یک بالش برای راحتیبیشتر به همراه دارد که به صورت جدا از بدنه قرار دارد. طراحیکه برای این محصولبه کار رفته در کنار سادگی ، بسیار شیک و مشتری پسند می باشد که با داشتن رنگ آبی این مثبت را دوچندان می نماید. این تشک بادی تحمل وزن بسیار بالایی را دارد و تا 180 کیلوگرم را تحمل میکند که همین امر باعث شدهاز ان به صورت مشترک و دونفره استفاده کرد . به همراه این نوع محصول یک عدد پمپ دستی مجزا برای باد و آماده کردن تشک درنظر گرفته شده است تا در حداقل ترین زمان ممکن مورد استفاده قرار دهید . ضمنا برچسب تعمیرات intex برای رفع آسیب های سطحی درنظر گفته شده است که میتوانید به هنگام نیاز بهره ببرید .

تشک بادی رفلکس روی آب به طول 200

تشک بادی رفلکس روی آب به طول 200 با داشتن ظرفیت استفاده دو نفر به طور همزمان می تواند لذت یک روز تعطیل را برای افراد مختلف ایجاد کند و برای استفاده در خشکی و روی سطح آب مناسب می باشد. این تشک بادی اجزای مختلفی دارد که می تواند نقطه قوت و زیبایی این محصول بادی باشد و بتواند افراد بیش تری را به سمت آن بکشد و سبب خرید بالای آن توسط افراد می شود. این تشک بادی مزیت هایی نیز در بدنه خود دارد که شامل کیفیت و مرغوبیت می شود و می تواند طول عمر محصول را نیز بالا ببرد و آن را برای بازی در سال های زیاد انتخاب و خریداری نمود. بدنه مورد نظر با چنین ویژگی می تواند به طور مداوم مورد استفاده افراد قرار گیری و با سطح بالای کارایی می تواند برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی سازگاری داشته باشد. برای آشنایی بیش تر با این تشک بادی خاص به مطالب زیر توجه کنید.


طراحی ساده و مستطیلی 

این تشک بادی به صورت مستطیل طراحی شده است و یک محصول خاص و ساده را تشکیل داده است که بتواند هم فضای کمی را اشغال کند و هم مورد استفاده های زیادی قرار گیرد. این محصول رنگ آبی داشته و طرح هایی بر روی آن چاپ شده است که برای خاص بودن و جذابیت آن لازم و ضروری می باشد. طراحی این تشک بادی به گونه ای است که قابل حمل به نقاط مختلف می باشد و می توان به راحتی در زمان خالی بودن و یا در زمانی که با هوا پر شده است آن را به همراه داشت و به مسافرت و مکان های آبی برای تفریح هدایت نمود. در محلی مانند استخر این تشک بادی قابلیت های خود را به بالاترین سطح می رساند و می تواند کاربرد داشته باشد تا افراد به راحتی به حالت شناور بر روی آب قرار بگیرند و یا در حاشیه آن جا به استراحت بپردازند. 


ابعاد تشک بادی و محل مورد نیاز برای آن

محصول بادی مورد نظر شبیه به یک سطح کامل بدون هیچ چیز اضافه ای می باشد که بر روی سطح خود دارای طراحی هایی است و می تواند راحتی و آرامش را برای افراد ایجاد نماید. همان طور که گفته شد این تشک بادی به صورت مستطیل است و ابعاد 200 سانتی متر در طول و 120 سانتی متر در عرض دارد بدین ترتیب می توان آن را مورد استفاده دو فرد قرار داد. این بدنه به شکلی می باشد که می تواند یک فرد در ابتدای آن قرار گرفته و فرد دیگر در آن سوی محصول قرار بگیرد. به این ترتیب نهایت استفاده از این تشک بادی فراهم می شود و می تواند مورد محبوبیت و علاقه مصرف کننده باشد. این ابعاد را می توان در تمامی آب های آرام مورد استفاده قرار داد و زمانی که قصد استفاده در استخر را دارید می توانید آن را در استخر هایی قرار دهید تا بتوان به راحتی به طرف های مختلف استخر حرکت کرد و یا به صورت ساکن در وسط سطح آن قرار گرفت. 


محلی برای قرار گیری بالش

این تشک بادی زیبا بخشی را بر روی خود ایجاد نموده است که کمی بر آمده بوده و شیب دارد. این بخش برای قرار دادن بالش ایجاد شده است و در زمان درازکش می توان به این گونه راحت تر و با آرامش تر به لذت بردن از اطراف پرداخت. این بخش با توجه به نرمی و لطافتی که دارد می تواند به طور تنها و بدون بالش نیز برای قرار گیری سر استفاده شود و افراد را دچار خستگی نکند تا بتوانند ساعت های زیادی را بر روی آن صرف خوش گذرانی کنند.


نحوه خرید

روش خرید این تشک بادی روی آب به طول 200 به صورت غیر حضوری می باشد و می توان در کوتاه ترین زمان از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران محصول را خریداری کرد و از مزیت های آن بهره مند شد.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
180 کیلو گرم
طول
200 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس رویه
طرح چرم شفاف
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
مناسب تمام سنین
دارای رنگبندی
دارای روکش مواج
دارای جای مخصوص بالش
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...