تشک بادی روی آب آناناس بزرگسال

bestway 43310

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب آناناس بزرگسال بست وی از دیگر تشک های بادی روی آب میوه ای ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد . این تشک بادی دقیقا به همانند میوه آناناس طراحی شده است و حتی لبه های کناری آن به صورت شیار دار است و صاف نمی باشد . رنگ قالب بدنه این تشک زرد و سبز با هاله های زیبا می باشد که خلاقیت در طراحی را نشان می دهد و بر روی بدنه آن دو عدد دریچه برای باد کردن وجود دارد . این دریچه ها قابل اتصال به انواع پمپ باد می باشند و با توجه به ابعادی که تشک دارد در زمان دو الی سه دقیقه ای قابل باد شدن می باشد . این محصول از ابعاد طولی خوبی برخوردار می باشد و با توجه به طول 174 سانتی متری که دارد این امکان را برای شما فراهم می کند بر روی این تشک درون استخر و دریا خوابیده و به آفتاب گرفتن بپردازید . تحمل وزن این محصول 90 کیلو گرم می باشد و از بدنه ای مستحکم ساخته شده از پی وی سی بهره می برد که در برابر ضربه و سوراخ شدن بسیار مقاوم می باشد . خرید تشک بادی روی آب طرح آناناس با قیمت ارزان به همراه صدها مدل دیگر تشک بادی روی آب در فروشگاه اینتکس تهران امکان پذیر است .

  • طول : 174 سانتی متر
  • عرض : 96 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43310

تشک بادی روی آب آناناس بزرگسال یکی دیگر از جدیدترین تشک های بادی روی آب بزرگسال بست وی می باشد که کیفیت ساخت بالا ، قیمت ارزان و قابلیت استفاده در دریا و استخرهای شخصی را دارد . این تشک بادی در واقع محصولی ساخته شده از بهترین متریال می باشد که علاوه بر کیفیت ساخت بالا دارای طراحی ظاهری فانتزی نیز است و به همین خاطر می تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . با نگاهی به ساختار بدنه این تشک بادی همانطور که از اسم آن پیداست با طراحی بسیار زیبای آناناسی رو به رو می شویم ؛ جایی که حتی ظریف ترین قسمت های آناناس نیز بر روی بدنه این محصول پیاده سازی شده است تا به هنگام استفاده از آن در دریا و استخر به خوبی بدرخشید . خرید تشک بادی روی آب به صورت سلیقه ای با توجه به شکل ظاهری صورت می گیرد ، اگر به فکر خرید این تشک بادی هستید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا این محصول پر فروش را برای شما به تحلیل بگذاریم .

با نگاهی دقیق تر به بدنه ای تشک بادی باید بگوییم که فقط در سمت رویه این محصول از طرح آناناس استفاده شده است و در بخش زیرین طراحی ساده ای است که در همه تشک های بادی روی آب به این شکل عمل می شود زیرا بخش زیرین رو به آب قرار گرفته است و در دید دیگران نیست . بر روی بدنه این محصول دو عدد دریچه باد تعبیه شده است ، دریچه هایی که به صورت دو کاره می باشد ، به این منظور که علاوه بر باد کردن محصول می توانید از آن ها برای خالی کردن باد نیز کمک بگیرید . این دریچه ها به صورت فست می باشند و با تکنولوژی های مدرنی که دارند در جهت سریع تر باد شدن و یا خالی شدن باد تشک بادی شما را کمک می کنند و با استفاده از پمپ های بادی دستی در مدت زمان سه الی چهار دقیقه باد می شود و در صورت استفاده از پمپ باد برقی این مدت زمان به یک دقیقه کاهش پیدا می کند .

اگر قصد استفاده از این تشک بادی روی آب در دریا و یا مناطق کمپینگی را دارید باید بگوییم که بهترین گزینه را انتخاب کرده اید . زیرا این تشک بادی دارای ابعاد بسیار کوچکی است که باعث می شود تا در بتوانید آن را درون ساک و یا چمدان خود حتی لا به لای لباس ها قرار دهید زیرا به اندازه یک شلوار شاید در چمدان شما جای بگیرد . وزن این محصول نیز با کمک متریال با کیفیت سبکی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است بالغ بر 1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن دارد . طول این محصول 174 و عرض آن 96 سانتی متر می باشد که نشان از فضای بزرگی است که در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به صورت تک نفره در رده سنی بزرگسال از آن استفاده کنید . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز به گفته برند سازنده 90 کیلو گرم است که برای نگهداری یک نفر ایده آل است و به همانند دیگر تشک های بادی روی آب یک نفره برند بست وی می باشد .

بست وی در ساخت بدنه این تشک بادی از متریال ضد آب و با کیفیت پی وی سی استفاده کرده است . این نوع متریال با توجه به الیاف میانی مشی که دارد در برابر گرمای شدید و نور خورشید نیز مقاوم می باشد و می توانید  از آن در گرمای ساحل نیز استفاده کنید . همچنین با توجه به درجه یک بودن متریال پی وی سی چرمی که در ساخت به کار گرفته شده است طول عمر بالای محصول تضمینی است و در برابر پوسیدگی و یا سوراخ شدگی بسیار مقاوم تر از نمونه های گذشته شده است . این تشک بادی روی آب به همراه خود دارای یک عدد برچسب تعمیرات می باشد که می توانید آن را در مواقع ضرور برای تعمیر بخش آسیب دیده استفاده کنید . خرید تشک بادی روی آب بست وی با ارزان ترین قیمت را می توانید همین حالا از فروشگاه اینتکس تهران نهایی کنید و محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...