تشک بادی روی آب استخری اینتکس رنگارنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استخری با رنگ جدید محصولی از شرکت اینتکس سال ۲۰۲۴ با قیمت بسیار مناسب وسیله‌ای برای تفریح و سرگرمی روی آب کنار استخر و آب‌های کم عمق جنس بدنه پلاستیکی و پی‌وی‌سی رنگ‌های مختلف تزیین شده و قابل استفاده برای حتی دو نفر هم می‌باشد این محصول زیبا و جذاب افراد خانواده خانم‌ها قابل استفاده است وزن بسیار سبک بسیار پایینی دارد این محصول را می‌توانید با هر پمپ بادی راه‌اندازی کنید وزن خود بسته‌بندی این کالا دو کیلوگرم هست وزن حدود 200 کیلوگرم است و می‌توانید آن را به راحتی  همراه خود به هر مکانی منتقل کنید  . در داخل بسته‌بندی این محصول و تشک بادی استخری یک عدد برچسب تعمیرات از طرف شرکت قرار داده شده است که هنگام سوراخ شدن یا آسیب دیدن آن می‌توانید از آن برای ترمیم و پنچرگیری تشک استفاده نمایید برای باد زدن و راه‌اندازی این تشک بادی روی آب اینتکس می‌توانید از انواع پمپ‌های بادگرفته تا دستی و برقی یا فندکی استفاده نمایید جهت خرید این کالا از سایت اصلی اینتکس در ایران می‌توانید آن را به سبد خرید خود اضافه و مراحل پرداخت را انجام دهید و کالا را ظرف کمتر از ۴۸ ساعت درب منزل خود در هر جای کشور تحویل بگیرید

  • برند : INTEX - اینتکس
  • مدل: رنگین کمان
  • ظرفیت : دو نفر بزرگسال
  • قطر : 2.01 متر
  • ارتفاع: 24 سانتیمتر
  • ضخامت: ۰.3 میلیمتر
  • جنس: وینیل
  • تحمل وزن: 200 کیلوگرم
  • وزن بسته بندی: 4.9 کیلوگرم
  • طناب نجات: دارد
  • دستگیره تعادل: ندارد

تشک های بادی روی آب دارای مدل های بسیاری می باشند که در رنگبندی های مختلفی به بازار عرضه شده اند. این محصولات یکی از متنوع ترین دسته بندی های محصولات بادی به شمار می روند که در فصل تابستان نیز طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب می نمایند. در این بخش قصد داریم تا یکی از جدیدترین و البته جذاب ترین تشک های بادی روی آب یعنی، تشک بادی روی آب طرح رنگین کمان را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم، پس اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا به آگاهی کامل قبل از خرید دست پیدا کنید.

همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید، این تشک بادی از جمله تشک های روی آب گرد می باشد که فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. این فضای بزرگ تشک بادی باعث شده تا برای استفاده از آن در ظرفیت دو نفره بزرگسال مشکلی نداشته باشید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.در واقع شما با تشک بادی رو به رو هستید که قطری بالغ بر دو متر دارد و این امر باعث می شود تا بدون دغدغه بتوانید از آن برای افراد بلند قد نیز استفاده کنید.

بر روی بدنه این تشک بادی اینتکس می توان دریچه های بادی متعدد را مشاهده کرد که هر کدام برای پر و یا خالی کردن بخشی از بدنه به کار گرفته می شود. لازم به ذکر است که دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این تشک بادی قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهد داشت. با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این تشک بادی روی آب بالغ بر دو دقیقه به طول می انجامد که در این خصوص باید گفت کار سختی را پیش رو نخواهید داشت. 

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا کیفت ساخت محصول را برایتان به نمایش می گذارد. این تشک بادی ساخته شده از وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم می باشد که مقاومت بالا را در کنار انعطاف پذیری و نرمی ایده آل فراهم می آورد. این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و علاوه بر آن برای استفاده در فضاهای باز به خوبی استانداردسازی شده است و نور خورشید هیچگونه افت کیفیت را در خصوص بدنه این تشک بادی اینتکس ایجاد نخواهد کرد.

قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای این تشک بادی روی آب در نظر گرفته شده است بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که آن را بهترین گزینه برای افراد سنگین وزن نیز کرده است. شما می توانید از این تشک بادی اینتکس در ظرفیت یک نفر و یا دو نفره بزرگسال به راحتی استفاده کنید و در واقع امتیاز بالایی از نظر کیفیت و استحکام برای این تشک بادی روی آب می توان در نظر گرفت. به همراه این تشک بادی و درون بسته بندی آن می توان یک برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس را مشاهده کرد که برای تعمیر نقاط آسیب دیده به کار گرفته می شود.

این تشک بادی روی آب به خوبی برای استفاده در آب های آرام استانداردسازی شده است و مشکلی برای حفظ تعادل خود بر روی آن نخواهید داشت. همچنین امکان خرید این محصول به صورت حضوری و یا اینترنتی با قابلیت تحویل درب منزل در کوتاه ترین زمان ممکن وجود دارد و اگر می خواهید این محصول را در اختیار داشته باشید همین حالا آن را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...