تشک بادی روی آب استخر اینتکس intex 58723

intex 58723

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استخر اینتکس intex 58723 یکی از با کیفیت ترین و استانداردترین تشک های بادی روی آب برای استفاده در آب های آرام می باشد که در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است . این تشک بادی روی آب در قسمت بالایی خود یک برآمدگی دارد که به عنوان بالشت بادی در زیر سر قرار می گیرد تا حس خوابیدن بر روی تخت بادی بر روی آب به شما دست بدهد . در بخش کناری این محصول از نگهدارنده بطری نوشیدنی استفاده شده است که لذت نوشیدن یک آبمیو خنک را در گرمای تابستان به شما هدیه می دهد . در تمامی بخش های این تشک بادی روی آب از متریال وینیل طرح چرم مرغوب استفاده شده است که به خوبی استحکام  محصول را افزایش داده است . به همین خاطر قابلیت تحمل وزن این تشک بادی را می توان 100 کیلو گرم به صورت استاندارد دانست که فراتر از استاندارد است . برای باد کردن این محصول کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید که پروسه راه اندازی آن مدت زمان دو الی سه دقیقه ای را از شما خواهد گرفت . وزن این تشک بادی آبی اینتکس 100 کیلو گرم می باشد و همین حالا می توانید آن را با قیمت ارزان و کیفیت فوق العاده از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید . 

تشک بادی روی آب شیبدار مشکی اینتکس intex 58723 یک تشک بادی بسیار شیک و دوست داشتنی است که به تازگی شرکت اینتکس آن را تولید کرده و با توجه به محبوبیتی که پیدا کرده است ، فروشگاه تهران اینتکس نیز آن را موجود کرده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . تشک بادی روی آب شیبدار مشکی اینتکس برای رده سنی بزرگسال طراحی شده است و شرکت اینتکس برای اینکه به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید ، محصول را در ابعاد بزرگی تولید کرده که طول محصول در حالت راه اندازی شده به 201 سانتی متر و عرض آن نیز 99 سانتی متر می باشد . این تشک بادی روی آب به صورت شیبدار طراحی شده است و به همین دلیل شما در یک حالت بسیار بهتری از آن استفاده خواهید کرد ، به طوریکه سر شما بالاتر قرار خواهد گرفت و فشاری به قسمت بالا تنه شما وارد نخواهد شد ، برای همین می توانید به سادگی بر روی آب ریلکس کنید . قسمت مرتفع تشک بادی روی آب شیبدار مشکی اینتکس دارای ارتفاعی 20 سانتی متری است . تشک بادی روی آب شیبدار مشکی اینتکس می تواند وزن هایی تا حدود 100 کیلوگرم را تحمل کند و برای همین است که برای رده سنی بزرگسال قابل استفاده خواهد بود . وزن محصول همچنین به 1.5 کیلوگرم می رسد . سطح تشک بادی روی آب به صورت مواج ساخته شده است تا شما احساس راحتی بیشتری را در هنگام استفاده داشته باشید . 


  • طول : 201 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • ارتفاع : 20 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 100 کیلو گرم
  • وزن : 1.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 58723

تشک بادی روی آب استخر اینتکس intex 58723 را می توان یکی از جدیدترین و البته پرفروش ترین تشک های بادی استخر این برند دانست که در سال 2023 میلادی به بازار عرضه شده است . این تشک بادی با مرغوب ترین متریال بازار ساخته شده است و کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه اش باعث شده تا عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد . این محصول برای رده سنی بزرگسال به بازار عرضه شده است و در تمامی رده های سنی می توانید به صورت استاندارد از آن استفاده کنید . اگر قصد خرید تشک بادی روی آب اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از محبوب ترین مدل ها را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی دارای طول فراتر از استاندارد می باشد و به همین خاطر به راحتی می توانید از آن برای افراد قد بلند نیز استفاده کنید . طول این تشک بادی 201 سانتی متر می باشد که در کنار عرض 99 سانتی متری به خوبی می تواند فضا را برای افراد قد بلند نیز فراهم کند و از قرار گرفتن بر روی آب و ریلکس کردن لذت ببرند . در بخش کناری این محصول یک نگهدارنده بطری نوشیدنی تعبیه شده است که می توانید آبمیوه خود را درون آن قرار بدهید و نگران ریختن آن در آب نباشید . با نگاهی به سطح نشیمنگاه این تشک بادی می توان دید که برند اینتکس از طراحی مواج استفاده کرده است تا از لیز خوردن بدن به هنگام استفاده بر روی آب های مواج نیز به خوبی جلوگیری به عمل آورد .

قسمت بالایی این تشک بادی دارای طراحی برآمده می باشد که برای قرار گرفتن سر تعبیه شده است و حس خوابیدن بر روی تخت خواب خانه را به شما می دهد . در خصوص راه اندازی سریع این تشک بادی نیز باید بگوییم که کار سختی پیش رو نخواهید داشت زیرا در بدنه آن از دریچه های دو طرفه استفاده شده است . این دریچه ها به گونه ای می باشد که علاوه بر باد کردن می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها استفاده کنید . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را نیز دارد و می توانید به همراه این محصول انواع پمپ باد را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تهیه کنید .

جنس بدنه این محصول از وینیل طرح چرم می باشد که با ضخامت لایه ای 0.28 میلی متری به کار گرفته شده است تا بهترین عملکرد را برای شما به نمایش بگذارد . این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و با انواع پوست بدن با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید . یکی از مهمترین فاکتورهای این نوع متریال را می توان مقاومت در برابر فشار ، ضربه و البته نور خورشید دانست ، از این رو با خیالی راحت می توانید از این محصول در فضای باز و به زیر نور خورشید نیز استفاده کنید . همچنین مقاومت بالای این نوع ماده اولیه در برابر رطوبت و شرجی نیز باعث شده تا بتوانید در مناطق ساحلی نیز با خیالی راحت از آن بهره مند شوید .

قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه داشته باشید . با توجه به اطلاعات برند تولید کننده شما عزیزان می توانید تا وزن 100 کیلو گرم از این تشک بادی روی آب به صورت استاندارد استفاده کنید . همچنین وزن سبک 1.5 کیلو گرمی تشک بادی اینتکس باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز به همراه خود داشته باشید . برای سفارش این محصول کافیست تا همین حالا از یکی از روش های موجود اقدام کنید و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...