تشک بادی روی آب استخر طرح بستنی اینتکس intex 58766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
1,150,000
910,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استخر طرح بستنی اینتکس intex 58766 یکی از جذاب ترین تشک های بادی روی آب طرح بستنی استخر می باشد که در سال جدید میلادی تولید شده است . این تشک بادی اینتکس مناسب برای استفاده بزرگسال می باشد و در این راه قابلیت تحمل وزن آن به خوبی افزایش پیدا کرده است . به صورت استاندارد می توانید تا وزن 100 کیلو گرم از این تشک بادی روی آب استفاده کنید که فوق العاده می باشد . مواد اولیه ای که در ساختار بدنه این تشک بادی به کار گرفته شده است ، وینیل طرح چرم با ضخامت لایه ای بالا می باشد که این قابلیت تحمل وزن فراتر از استاندارد را پدیدار کرده است . این متریال در برابر نور خورشید نیز کاملا مقاوم می باشد و به همین خاطر می توانید از آن در زیر نور خورشید نیز استفاده کنید و محدودیتی برای استفاده در فضای باز نخواهید داشت . وزن این محصول 1.1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید . همچنین برای راه اندازی این محصول نیز نیاز به پمپ باد دستی و یا برقی دارید که مدت زمان تقریبی باد کردن آن دو الی سه دقیقه می باشد . دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این تشک بادی به صورت دوکاره می باشد و علاوه بر باد کردن می تواند در جهت تخلیه سریع باد نیز به شما کمک کند . شما عزیزان می توانید همین حالا این تشک بادی روی آب جذاب اینتکس را از نمایندگی اینتکس تهران خریداری نمایید .

  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 76 سانتی متر
  • ارتفاع : 20 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 100 کیلو گرم
  • وزن : 1.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 58766

تشک بادی روی آب استخر طرح بستنی اینتکس intex 58766 را می توان جدیدترین تشک بادی روی آب این برند دانست که در سال 2023 میلادی به بازار عرضه شده است . تشک های بادی روی آب طرح بستنی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های تشک بادی می باشد که در سال های گذشته به فروش رسیده است به همین خاطر برند اینتکس هر ساله مدل های متنوعی از این تشک بادی را روانه بازار می کند تا در فروش های فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد . ساختار بدنه این تشک بادی روی آب از برترین متریال ساخته شده است تا کیفیت ساخت بالا و عملکرد فوق العاده خود را به نمایش بگذارد . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی روی آب اینتکس فوق را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی روی آب دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر و عرض : 76 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بزرگ به وجود آمده خواهد داشت . یکی از مهمترین مزایای این تشک بادی روی آب را می تواند طول بزرگ آن دانست که باعث می شود تا بتوانید از این محصول برای افراد قد بلند نیز استفاده کنید . این تشک بادی روی آب دارای رویه ای مواج می باشد که از لیز خوردن بدن بر روی خود به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و باعث می شود تا در هنگام استفاده بر روی آب های مواج ، با مشکلی مواجه نشوید . البته گفتنی است که تشک های بادی روی آب برای آب های آرام همانند آب استخر مورد استفاده قرار می گیرند و برای این محیط ها استانداردسازی می شوند .

مواد اولیه ای که برای ساخت این تشک بادی روی آب در نظر گرفته شده است ، وینیل طرح چرم می باشد . این نوع وینیل دارای ضخامت لایه ای 0.28 میلی متری می باشد که استاندارد است و باعث می شود تا در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم سازی شود . گفتنی است که وینیل طرح چرم به کار گرفته شده در ساختار این محصول ، مقاوم در برابر تابش نور خورشید نیز می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در فضای باز نیز علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده نمایید . برای راه اندازی این محصول نیز کار سختی را پیش رو نخواهید داشت زیرا تشک بادی فوق دارای دریچه های بادی دو کاره می باشد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد را نیز دارد و باعث می شود تا بتوانید برای باد کردن از تمامی پمپ باد ها استفاده نمایید .

درون بسته بندی این تشک بادی ، پمپ باد وجود ندارد و باید پمپ باد به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس تهران خریداری شود که البته قیمت بالایی نیز نخواهد داشت . مدت زمان راه اندازی این محصول بر طبق تست های صورت گرفته بالغ بر سه الی چهار دقیقه می باشد و در این راه کار سختی پیش رو نخواهید داشت . استفاده از وینیل طرح چرم که ماده ای سبک و منعطف است باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن را جا به جا کرده و در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید زیرا وزن کلی این محصول 1.1 کیلو گرم می باشد .

همچنین انعطاف پذیری بالای مواد اولیه به کار گرفته شده در ساختار این محصول باعث شده تا به هنگام خالی شدن از باد فضای کمی را اشغال کند . خرید تشک بادی اینتکس طرح بستنی را همین حالا می توانید از طریق روش های موجود در سایت نهایی کنید و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...