تشک بادی روی آب اصل بست وی

کد bestway 43024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
420,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اصل بست وی استخری یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع تشک بادی روی آب برای استفاده در آب های آرام بوده که از دلایل فروش بالای آن می توان به بدنه پرتابل و تحمل وزن بالا اشاره کرد. وزن این تشک بادی روی آب یک نفره تنها یک کیلوگرم بوده و در زمان جمع آوری شدن فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. از طرفی این وزن کم موجب افت کیفیت بدنه محصول نبوده و این تشک بادی روی آب قادر بوده وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را به سادگی بر روی خود تحمل کند. با توجه به موارد فوق شما می توانید از این محصول بادی در زمان سفر استفاده کرده و لذت ببرید.


طراحی زیبای ظاهری این تشک بادی روی آب نیز در نوع خود متفاوت و جذاب می باشد. زیرا بدنه اصلی این محصول کاملا شفاف و ساده در نظر گرفته شده اما بخش لایه زیرین آن آبی رنگ و مات است. رویه اصلی این تشک بادی روی آب مواج و طبی بوده و از تعریق بدن در زمان استفاده اجتناب خواهد کرد. از سوی دیگر برای راحتی شما در زمان استفاده در بخش بالای این محصول یک بالش بادی سرخود طراحی شده که می تواند تمامی سطح گردن شما را پوشش داده تا ستون فقرات فرد در حالت استاندارد ثابت باقی نگه داشته شود. این محصول سبک و پرتابل بوده اما می تواند در آب های آرام شما را شناور باقی نگه داشته و ایمنی مصرف کننده را حفظ کند. به دلیل عدم داشتن دستگیره بوده که استفاده از این تشک بادی روی آب برای رده سنی بزرگسال توصیه شده است. شما نیز اگر قصد خرید این تشک بادی روی آب اصل را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه مرکزی محصولات بادی در ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 71 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 1100 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب اصل بست وی

تشک بادی روی آب اصل بست وی

تشک بادی روی آب اصل بست وی محصولی با کیفیت و ارزان برای تفریح های تابستانی می باشد که با آغاز اوقات فراغت افراد در فصول گرم سال بیش تر کاربرد داشته و سبب سرگرم شدن آن ها می شود. تشک بادی روی آب جزو مرغوب ترین تولیدات بادی شرکت بست وی است که در طراحی بی نظیر بوده و می تواند قابلیت های بسیاری را ایجاد سازد. این تشک بادی بر روی آب به حالت معلق قرار می گیرد و قادر به حفظ افراد بر روی خود است و می تواند مدت زمان طولانی کارایی خود را نیز حفظ نماید. این محصول بر روی خود دارای بخش هایی است که هر کدام به نوعی سبب راحتی و آسایش استفاده کننده می شود و می تواند از خستگی و کسل شدن افراد جلوگیری کند تا در طول استفاده لحظات خوبی را تجربه نمایند و بتوانند بهترین روز را داشته باشند. این محصول ظرفیت یک نفره دارد و به حالت نشسته و درازکش می توان از آن استفاده کرد. برای اطلاع از نحوه خرید و نصب و راه اندازی این تشک بادی به مطالب زیر توجه کنید.


مزیت های استفاده از تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اصل بست وی

برای رفتن به مسافرت و رفتن به محل هایی که دارای آب های آرام و استخر هستند می توان این تشک بادی را تهیه نمود و از آن بر روی سطح آب استفاده کرد. این کار می تواند سبب نشاط و شادی شود و با آن یک تفریح بی نظیر و جدید تجربه شود و افراد در زمان قرار گیری بر روی سطح آب به حالت شناور می توانند از محیط استفاده کنند و نیز از هوای تازه لذت ببرند. به همین جهت اگر قصد تغییر رنگ پوست خود را دارید و یا علاقه مند به گرفتن حمام آفتاب هستید می توانید با داشتن تشک بادی روی آب بر روی این محل ها و یا حاشیه استخر ها و آب های آرام در معرض آفتاب قرار گرفته و به ظاهر مورد علاقه خود برسید. این تشک بادی با نوع قرار گیری خود جذابیت بسیاری برای افراد در هر رده سنی دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن مورد استفاده آن ها و حتی کودکان قرار گیرد.


امکان دراز کشیدن بر روی تشک بادی روی آب

بخش از این محصول به حالت برآمده می باشد که در بالای آن قرار گرفته و ایجاد بالش بادی می کند. این سبک از طراحی در اغلب تشک های بادی وجود دارد تا افراد در زمان استفاده از آن بتوانند از به همراه داشتن وسایل اضافه آسوده خاطر باشند و بدون هیچ وسیله ای استراحت و آرامش را داشته باشند. این بخش برآمده که به اندازه معینی بالا می باشد گردن و ستون فقرات را در حالت استاندارد قرار می دهد تا افراد با استفاده طولانی مدت دچار کمر درد نشوند و به حالت آسوده ای بر روی محصول قرار بگیرند و خسته و کسل نیز نشوند. به همین دلیل سطح نشیمن نیز دارای فرورفتگی های مناسبی به شکل گرد می باشد که محصول را طبی نموده و قابلیت های آن را افزوده است.


طراحی ساده محصول

همان طور که در تصویر ملاحظه می کنید تشک بادی روی آب طراحی ساده ای دارد و به رنگی یک دست و ساده در دسترس می باشد. بدنه آن به شکل شیشه ای است و دارای قابلیت مشاهده اجسام از پشت خود می باشد و در زمان قرار گیری بر روی سطح آب می توان وسایل و آشیاء موجود در آب را نیز ملاحظه کرد. این نوع طراحی در عین سادگی جذابیت بسیاری به محصول بخشیده است و می تواند سبب رضایت مصرف کنندگان باشد و با وجود شیشه ای بودن و ساختمان سبک مقاومت و دوام بالایی داشته و می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد. 


خرید

هم اکنون با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینتکس تهران و مشاهده محصولات می توانید تشک بادی روی آب اصل بست وی را انتخاب کرده و با قیمتی ارزان خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...