تشک بادی روی آب اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
1,070,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس محصول جدید شرکت اینتکس در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

تشک روی آب بادی وسیله مناسبی برای آفتاب گرفتن در فصل تابستان می باشد، به راحتی با این تشک چندین ساعت روی آب دراز کشیده و از آفتاب لذت ببرید. با طول 185 سانتی متر ، عرض 69 سانتی متر ، و ارتفاع 9 سانتی متر ، مناسب برای استفاده در داخل استخر و دریا ؛ روی آب ، جهت تفریح و سرگرمی و هیجان طراحی شده است ، در سه طرح مختلف با قیمت مناسب و ارزان ، برند: اینتکس ، وزن 600 گرم ، بسیار کم حجم با برچسب تعمیرات رایگان اینتکس می باشد. بعد از تفریح و شادی و آبتنی وقتی که دیگر با تشک آبی کاری نداشتید حتما اجازه دهید تا آب روی تشک خشک شود و سپس باد آن را خالی و جمع کنید .

تشک بادی روی آب اینتکس

تشک بادی روی آب اینتکس از جمله محصولات جدید این کمپانی برای تفریحات ابی بوده که برای استفاده بزرگسالان در سال جددی میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول لز تنوع بالای طراحی بدنه برخوردار بوده و دوام بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خرید کالایی متناسب بانیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار تشک های بادی روی اب شناور باقی نگه داشتن افرد بر روی سطح اب های ارام با حفظ ایمنی بالا می باشد. از سوی دیگر با توجه به تنوع بسیار بالای محصولات در این گروه اغلب افراد برای خرید به دنبال محصولی با ساختار نواورانه بوده و رغبتی برای خرید محصولات کلیشه ای ندارند. بر همین اساس تشک بادی روی آب اینتکس توانسته پاسخگوی بخش وسیعی از مصرف کنندگان باشد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که بر روی ان خطوط افقی نقش بسته است. این خطوط با ایجاد امکان گردش اسان هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن اجتناب می کنند. در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان بتوانند استراحت راحتی را تجربه نمایند. برای طراحی بدنه محصول از سه مدل مختلف استفاده می شود. مدا ابتدایی برگرفته از گل و مدل دوم برگرفته از سطح دریا و دلفین زیبایی می باشد. در نهایت مدل اخر از بالن های رنگارنگ اسان الهام گرفته شده است. این تنوع بالای طراحی بدنه موجب شده تا تمامی سلیقه ها بتوانند به راحتی یک محصول مناسب را انتخاب کنند.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. برای رسیدن به طول عمر حداکثری نیاز به تولید محصول با جنس بدنه باکیفیت وجود دارد. بر همین اساس شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح دار با ساختاری نرمو بادوام تولید می کند. جنس کف محصول از نوع پی وی سی دولایه است. زیرا این بخش با سطح اب همواره در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. از این ساختار با اسودگی خاطر می توانید در فضای باز و تمای شرایط اب و هوایی استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 600 گرمی خود و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول شامل طولی برابر 183 سانتی متر و عرضی معادل 69 سانتی متر می باشد. ارتفاع 10 سانتی متری بدنه محصول از غرق شدن ان اجتناب می کند. این محصول برای استفاده تمام رده های سنی مناسب بوده و قادر است وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان بپرهیزید. همچنین وزنی بیش از 90 کیلوگرم را به رویه محصول وارد نسازید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول را می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب برای انجام تعمیرات تخصصی به دفتر ارسال کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب اینتکس یکی از محصولات زیبا با ساختاری پرتابل بوده که برای استفاده در اب های ارام طراحی و تولید شده است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه بادی
وزن
0.6
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
تولید شده در طرح های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...