تشک بادی روی آب اینتکس طرح بستنی هندوانه ای

کد Intex 58751

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی هندوانه ای 2018 از دیگر تشک های بادی سری 2018 ساخت شرکت اینتکس دارای جنس بدنه ی با کیفیت از نوع وینیل

تشک بادی روی آب طرح بستنی هندوانه ای 2018 از دیگر تشک های بادی سری 2018 ساخت شرکت اینتکس میباشد که این سری محصولات دارای طراح های بسیار متنوعی هستند که این طرح ها نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.این محصول بسیار با کیفیت با ساختار مقاومی ساخته شده ومیتواند بدون مشکلی مورد استفاده قرار بگیرد.جنس بدنه این تشک بادی روی آب  در تمامی قسمت ها از وینیل با ضخامت 0.28 میلی متر تشکیل شده که با توجه به طول 191 و عرض 76 سانتی متری و پرس های حرارتی و چسبی مستحکم بدنه فشار را به خوبی تحمل می کند. این تشک بادی روی آب طرح بستنی طراحی جذاب و شادی داشته که مصرف کننده از استفاده از آن لذت بسیاری خواهد برد و میتواند حنس خوبی را منتقل کند. بخش اصلی بدنه قرمز رنگ بوده و دانه های هندوانه در ان نیز به چشم میخورد همچنین قسمت زیرین آن نیز به شکل پوست هندوانه دارای رنگ بندی سبز و سفید می باشد. با توجه به ابعاد بسته بندی کوچکی که این تشک بادی روی آب دارد  می توانید آن را به سادگی حمل کرده و با صرف مدت زمان کوتاهی پس از باد کردن استفاده کنید. این محصول دارای جنس بسیار با کیفیتی میباشد که از نوع وینیل بوده و بسیار سبک ساخته شده تا بتوانید آن را با خود حمل کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید آن را مورد استفاده قرار دهید.برای سفارش این محصول میتوانید از سایت تهران اینتکس سفارش دهید .

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
ضخامت وینیل
0.28
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.1 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین مختلف
دارای بالش سرخود
دارای نشیمنگاه مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...