تشک بادی روی آب اینتکس طرح پیتزا 2018

کد Intex 58752

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نیم دایره
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول: 175 سانتی متر
  • عرض: 145 سانتی متر
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح پیتزا 2018 یکی از تشک های بادی از سری تشک های بادی 2018 اینتکس میباشد که دارای طرح بسیار جالب و جذابی میباشد که این طراحی توجه بسیاری را به خود جلب کرده و همین یکی از دلایل محبوبیت این تشک بادی روی آب میباشد. . بدنه این تشک بادی از لایه ضخیم وینیل 0.30 میلی متری ساخته شده است که فشار وارده را به خوبی تحمل می کند و میتوانید بدون هیچگونه مشکلی آن را مورد استفاده قرار دهید.این جنس به کار رفته در بدنه در کاهش وزن این محصول نقش مهمی داشته و باعث شده تا بتوان آن را با خود در هر جایی حمل کرد و در صورت تمایل در کمترین زمان ممکن آن را آماده استفاده کرد. بدنه ی اصلی این تشک بادی روی آب نارنجی رنگ بوده  و از رنگ های قرمز و زرد نیز در طراحی آن استفاده شده است. بسته بندی تشک بادی روی آب طرح پیتزا بسیار کوچک بوده و با  وزن 2 کیلوگرمی که دارد به سادگی می توان آن  را با خود حمل کرد و در محل جدیدی با صرف زمان کوتاهی راه اندازی و آماده استفاده کنید.از ویژگی های خوب در مورد طراحی این محصول میتوان به این اشاره کرد که میتوانید با خرید چند عدد از این تشک های بادی و اتصال آنها به هم تشکیل یک پیتزای کامل داده و از استفاده همزمان آن با دوستان خود لذت ببرید و برای خرید این محصول می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید. تشک بادی روی آب اینتکس صدفی در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی با قیمت بسیار مناسب و ارزان با ارسال رایگان

تشک بادی روی آب اینتکس طرح پیتزا 2018

تشک بادی روی آب اینتکس طرح پیتزا 2018 در بین تشک های بادی دیگر یک محصول بی نظیر و منحصر به فرد می باشد که در طراحی زیبا و خاص مورد محبوبیت تعداد زیادی از افراد با رده های سنی مختلف می شود. این محصول دارای بدنه ای مثلثی می باشد که طرح هایی از مواد تشکیل دهنده پیتزا بر روی آن قرار دارد و با چاپ ثابت و بدون رنگ پریدگی بر روی بدنه قرار می گیرند. این تشک بادی با داشتن چنین ظاهری می تواند کودکان را نیز جذب کرده و سبب خوشحالی و نشاط آن ها در زمان بازی با این تشک بادی شوند بنابراین والدین می توانند این تشک بادی زیبا را برای تفریح های آبی آن ها خریداری کرده و خودشان نیز در کنار کودکان مشغول بازی شوند. در خصوص کارایی  میزان دوام این گونه محصولات بادی مطالبی در ادامه آمده است که آن ها را مطالعه کنید.


مرغوبیت بدنه و دوام آن

این محصول بادی در واقع از یک مثلث بادی تشکیل شده است که بر روی آن قسمت های مواجی ایجاد شده است تا در زمان نشستن و استفاده از محصول افراد لیز نخورند و سبب آسیب های جدی نشود. همچنین می تواند از این طریق نشیمن را نرم و راحت برای افراد مصرف کننده بکند و برای آن ها فضایی آرامش بخش را ایجاد نماید. جنس پوسته بدنه این تشک بادی زیبا از وینیل مرغوب و باکیفیت می باشد که دارای طول عمر بالا بوده و می تواند محصول را برای استفاده در سالیان زیاد حفظ نماید به این ترتیب شما با خرید این محصول می توانید در سالیان زیاد از داشتن امکانات برای تفریح های آبی بی نیاز باشید. این تشک بادی با چنین جنسی ضخامتی بالا داشته و در برابر برخورد ها مقاوم است در زمانی که افراد با وزن های گوناگون بر روی سطح این محصول قرار می گیرند سطح تشک بادی این وزن را به خوبی تحمل کرده و مانع از فرورفتگی تشک بادی می شود و محصول را به همان شکل معلق نگه می دارد.همان طور که در عکس محصول مشاهده می شود در بخش های لبه آن طراحی خمیده و برجسته می باشد این طراحی نیز برای جلوگیری بیش تر از سر خوردن افراد است و مانعی بر سر راه تکان های اتفاقی افراد می شود. 


نحوه قرار گیری این محصول

تشک های بادی را می توان به دو طریق مورد استفاده قرار داد. یکی از نقش های اصلی آن قرار گیری بر روی سطح آب به صورت معلق است. در این گونه موارد محصول با داشتن طراحی بی نظیر و بدنه ای سبک سطحی بزرگ را بر روی آب نگه می دارد و در زمان نشستن نیز این سطح مانع از فرو رفتن افراد و بدنه به داخل آب می شوند زیرا هر چه سطح بزرگ تر باشد می تواند افراد را راحت تر بر روی آب نگه دارد. این نوع کارایی در زمانی می باشد که می خواهیم در آب های آرام یا استخر ها مشغول سرگرمی باشیم اما یکی دیگر از کارایی ها و موارد استفاده محصول قرار دادن آن در حاشیه این آب ها می باشد که برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب بسیار مناسب می باشد. این تشک بادی را در محلی امن و عاری از هر گونه اشیاء نوک تیز قرار می دهید و پس از راه اندازی در ساحل از وجود چنین محصولی بهره مند می شوید.


قابلیت انتقال 

از آن جایی که این تشک بادی مناسب دارای وزنی ناچیز است و می توان آن را به راحتی جابه جا کرد بنابراین می تواند در زمان انتقال به محل های دیگر و به همراه داشتن در مسافرت ها نیز مشکلی از بابت حمل و نقل ایجاد نمی شود و می توان آن را به راحتی در حالت باد شده و یا خالی از باد به مکان های دیگر منتقل کرد و از مزیت های آن بهره مند شد.


خرید

جهت نیاز به خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح پیتزا 2018 از طریق سایت رسمی اینتکس تهران اقدام کنید و محصول را با ضمانت نامه دریافت نمایید.

نوع
نیم دایره
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول
175 سانتی متر
عرض
145 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه‌ها
0.30 سانتی متر
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.9 کیلوگرم
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین مختلف
دارای نشیمنگاه مواج
اقلام همراه
دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...