تشک بادی روی آب اینتکس مدل جدید پشتیدار

intex 56805

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح قایق اینتکس با نگاهی به کاتالوگ سال 2022 شرکت اینتکس به خوبی به چشم می خورد و در رنگ های مختلف تولید شده است . این تشک بادی تمامی شرایط را برای لذت بردن بر روی آب مهیا می کند و می توانید از آن به صورت یک نفره با قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلو گرم استفاده کنید . این تشک بادی با طراحی شبیه قایق می باشد که در بخش پشتی نشیمنگاه خود دارای تکیه گاهی بلند می باشد تا در هنگام استفاده از آن به خوبی بتوانید ریلکس کنید و پاهای خود را با توجه به طور بزرگ 163 سانتی متری که دارد به سمت جلو دراز کنید . شرکت اینتکس برای ساخت این تشک بادی روی آب از مواد اولیه ای به نام پی وی سی چرمی با ضخامت لایه های 0.30 میلیمتری استفاده کرده است که به راحتی می تواند در برابر فشار و ضربه محکم باشد و در هنگام استفاده فشاری به بدنه تشک وارد نخواهد شد و به صورت استوار شما را بر روی آب نگه می دارد . در طرفین این محصول دو عدد دستگیره از جنس پلاستیک فشرده قرار داد و که برای حفظ تعادل بر روی آب به خوبی به کار می آیند . در سمت راست جا لیوانی طراحی شده است که برای نگهداری ظرف نوشیدنی خود می توانید از آن استفاده کنید .

  • طول : 163  سانتی متر
  • عرض : 104 سانتی متر
  • وزن : 1.5 کیلو گرم
  • قابلیت تحمل وزن : 100 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.30 میلیمتر
  • دارای دو عدد دستگیره نگهدارنده
  • دارای یک عدد جا لیوانی
  • دارای دو محفظه باد
  • کد محصول : intex 56805

تشک بادی روی آب اینتکس مدل جدید پشتیدار که به اسم های دیگر همچون تشک بادی روی آب طرح قایقی نیز شناخته می شود یکی دیگر از تشک های بادی زیبا و دوست داشتنی اینتکس می باشد که در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است . این تشک بادی با ساختار زیبا و البته آرگونومی ساخت فوق العاده راحتی که دارد باعث می شود تا بتوانید لحظات خوشی را بر روی آب سپری کنید تا بهترین خاطرات برای شما ثبت شود . رنگبندی این محصول بسیار متنوع می باشد و در سه الی چهار رنگ عرضه شده است که هر کدام از آن ها جذابیت های خود را دارند . خرید تشک بادی روی آب می تواند تابستانی رویایی را برای شما بر روی آب بسازد و قبل از خرید حتما تا انتهای این مسیر همراه ما باشید تااین تشک بادی را به نقد و بررسی بگذاریم .

ابتدا بهتر است به سراغ بدنه این تشک بادی برویم ، جایی که برند اینتکس برای ساخت آن همانند سایر تشک های بادی روی آب با کیفیت خود از پی وی سی چرمی استفاده کرده است . متریالی که کیفیت ، طول عمر و دوام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و باعث می شود تا بتوانید از آن در انواع شرایط جوی و آبی همانند آب های استخر ، دریا و رودخانه ها نیز استفاده کنید . این محصول کیفیت ساخت بالایی دارد و در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا بتواند وزن های بالاتر از استاندارد را نیز مهار کند و در استفاده از آن با مشکلی مواجه نشوید . پی وی سی رویه این محصول از نوع رنگی می باشد اما در بخش کف آن از پی وی سی سفید مات استفاده شده است . برای راه اندازی هر چه سریع تر این تشک بادی روی آب دو دریچه در بخش های مختلف بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و باعث می شود تا در مدت زمان سه الی چهار دقیقه قابل راه اندازی و باد شدن باشد . این دریچه ها به صورت دو طرفه می باشند و در خالی شدن باد به صورت سریع نیز کمک شایانی به شما می کنند .

اما بهتر است نگاهی هم به طراحی بدنه این محصول بیاندازیم ، جایی که برند بست وی یک نشیمنگاه فرو رفته تعبیه کرده است که فرد درون آن قرار می گیرد و پاهای خود را بر روی قسمت بادی جلویی می اندازد تا به حالت نیمه خوابیده قرار بگیرد . در عقب ترین بخش این تشک بادی تکیه گاهی بادی تعبیه شده است که کمر و سر را در بر می گیرد و باعث می شود تا آناتومی بدن به خوبی حفظ شود . در بخش های کناری نشیمنگاه از دستگیره های نگهدارنده استفاده شده است که در سمت چپ و راست قرار گرفته اند و باعث می شود تا تعادل خود را به راحتی بتوانید بر روی آب حفظ نمایید . در سمت راست نشیمنگاه علاوه بر دستگیره نگهدارنده ، یک عدد هلدر نگهدارنده نیز تعبیه شده است که درون آن می توانید بطری نوشیدنی خود را قرار دهید و لذت نوشیدن آبمیوه ای سرد در گرمای تابستان را بر روی آب بچشید . 

وزن این تشک بادی بسیار سبک و بالغ بر 1.5 کیلو گرم می باشد که می توانید به راحتی آن را به همراه خود در مسافرت ها و کمپینگ ها داشته باشید . همچنین قابلیت تحمل وزن 100 کیلو گرمی این تشک بادی باعث شده است تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند و در واقع فراتر از استانداردهای جهانی می باشد . کیفیت ساخت بالا ، قیمت مقرون به صرفه و رنگبندی زیبا مولفه های این تشک بادی روی آب می باشد که هر خریداری را به سمت خود جذب می کند و شما نیز می توانید این محصول را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...