تشک بادی روی آب اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
930,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران با قیمتی بسیار مناسب و ارزان عرضه می گردد .

تشک بادی روی آب وسیله مناسبی برای آفتاب گرفتن در فصل تابستان می باشد، به راحتی با این تشک چندین ساعت روی آب دراز کشیده و از آفتاب لذت ببرید. با طول 185 سانتی متر ، عرض 69 سانتی متر ، و ارتفاع 9 سانتی متر ، مناسب برای استفاده در داخل استخر و دریا ؛ روی آب ، جهت تفریح و سرگرمی و هیجان طراحی شده است ، در سه طرح مختلف با قیمت مناسب و ارزان ، برند: اینتکس ، وزن 600 گرم ، بسیار کم حجم با برچسب تعمیرات رایگان اینتکس می باشد. بعد از تفریح و شادی و آبتنی وقتی که دیگر با تشک آبی کاری نداشتید حتما اجازه دهید تا آب روی تشک خشک شود و سپس باد آن را خالی و جمع کنید .

تشک بادی روی آب اینتکس با طراحی گرافیکی بسیار زیبایی که دارد یکی از بهترین و اقتصادی ترین انتخاب ها برای استفاده در استخر و دریا می باشد . تشک های بادی روی آب این بخش همه دارای طراحی بدنه یکسان می باشند اما در رنگ بندی که دارند می توانید در سلیقه های مختلف از آن استفاده کنید . کیفیت ساخت این محصولات به گونه ای است که می توانید از آن ها در آب های آرام استفاده کنید و با توجه به ابعادی طولی بزرگی که دارد می تواند مورد استفاده افراد قد بلند نیز قرار بگیرد . اگر دارای استخر خانگی هستید و هنوز لذت خوابیدن بر روی تشک های بادی روی آب درون استخر و آرامش خاصی که به بدن می دهد را تجربه نکردید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم و قبل از خرید تشک بادی روی آب اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم .

تشک بادی روی آب معرفی شده در این بخش دارای بدنه ای مواج می باشد که این مواج بودن مزایای بسیاری دارد . یکی از مهمترین مزایای این نوع رویه که در اغلب تشک های بادی اینتکس مورد استفاده قرار می گیرد ، جلوگیری از لیز خوردن بدن بر روی آن می باشد . بدین منظور که به هنگام خیس شدن بدن نیز هیچ گونه لیز خوردنی در هنگام استفاده برای شما اتفاق نمی افتد و علاوه بر آن این شیارهای ایجاد شده باعث گردش هوای میان بدن و سطح تشک می شود تا بدن شما را خنک نگه دارد . به نگاهی به قسمت بالایی این تشک بادی می توانیم بالشت بادی سراسری را مشاهده کنیم که برای استراحت سر از آن استفاده می کنید و حس آرامشی که به هنگام قرار گیری بر روی تخت خواب خانه خود را دارید می گیرید . به طور کلی طراحی بدنه این تشک بادی روی آب اینتکس را می توان بی نقص دانست و در صورت استفاده و نگهداری درست می تواند سال ها برای شما مورد استفاده قرار بگیرد .

قابلیت تحمل وزن از جمله مواردی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه داشته باشید زیرا در استفاده هر چه بهتر این محصولات به شما کمک شایانی می کند . حمل وزن این تشک بادی روی آب بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری افراد بزرگسال در دسته بندی تشک بادی روی آب یک نفره استاندارد است . برخلاف تحمل وزن بالای این محصول ، وزن این تشک بادی را می توان بسیار سبک دانست که در جا به جایی هر چه راحت تر به شما کمک شایانی می کند . این تشک بادی وزنی بالغ بر 600 گرم دارد که با توجه به ابعاد بسیاری کمی که در حالت جمع شده و خالی از باد اشغال می کند باعث می شود تا بتوانید آن را درون ساک دستی خود قرار داده و در مسافرت ها و کمپینگ ها به همراه خود داشته باشید .

جنس بدنه آخرین فاکتور مهمی است که در این نقد و برسی مورد توجه قرار می گیرد . جنس بدنه این محصول از مرغوبیت بالایی برخوردار است و در واقع ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد ، پی وی سی که در بخش های کمی به صورت دو لایه به کار رفته است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . این نوع پی وی سی علاوه برقابلیت استفاده در فضای سرپوشیده ، قابل استفاده در فضای روباز دریا و استخرها نیز می باشد و می توانید از آن در آب های شور و شیرین استفاده کنید . اگر به دنبال خرید تشک بادی روی آب با کیفیت و در عین حال ارزان هستید می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...