تشک بادی روی آب بالشدار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 89سانتی متر
845,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی تشک بادی روی آب بالشدار اینتکس با بهترین کیفیت و اندازه استاندارد با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس

تشک بادی روی آب بالشدار اینتکس نمونه دیگری از تشک های دوست داشتنی برای تفریحات آبی است که برای تمامی سنین طراحی شده ، این محصول با بدنه بادی خود می تواند بر روی آب شناور بماند و همچنین افراد را تا وزن 90 کیلوگرم بر روی خود نگه دارد . این تشک بادی روی آب دارای آرگونومی بسیار عالی بوده و می تواند به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کند ، در قسمت بالایی این محصول بالش بادی سرخودی طراحی شده که فرد می تواند با قرار دادن سر خود بر روی آن بر روی آب ریلکس کند و آفتاب بگیرد . این محصول همانطور که گفته شد برای تمامی سنین مناسب بوده و مورد علاقه اغلب مردم است . رویه این محصول همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت مواج ساخته شده چرا که اینگونه طراحی می تواند تا حد زیادی انعطاف پذیری تشک بادی روی آب را بیشتر کند . رنگ این محصول تماما خاکستری رنگ است . اینتکس این تشک بادی روی آب را از جنس بسیار با کیفیت و مقاوم pvc ساخته است چرا که این جنس یعنی پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم بوده و می تواند هوا را در داخل خود محفوظ نگه دارد ، از سایر ویژگی های این جنس می توان به انعطاف پذیری بالا و مضر نبودن آن برای پوست انسان اشاره کرد چرا که از مواد اولیه غیر سمی ساخته شده است . ابعاد بسته بندی این محصول بسیار کوچک بوده و تنها 1.1 کیلوگرم وزن دارد به همین دلیل به راحتی می توانید تشک بادی روی آب خود را در سفر ها به همراه خود ببرید . فروشگاه اینتکس در کنار محصول بسته تعمیراتی در جهت استفاده برای رفع آسیب قرار داده است .

تشک بادی روی آب بالشدار اینتکس

تشک بادی روی آب بالشدار اینتکس نمونه منحصر به فردی از تشک های بادی روی آب می باشد که به صورت ساده طراحی شده است و بر روی سطح آب کارایی خود را نشان می دهد. این تشک بادی بدنه ای یک رنگ دارد که به صورت طرح چرم می باشد و دارای براقیت بسیاری نیز است که می توان به وسیله آن یک محصول زیبا و جذاب را برای استفاده خود و اعضای خانواده خود تهیه نمود. برای رفتن به مکان های تفریحی در محل هایی که دارای آب های آرام هستند می توان از این تشک بادی روی آب استفاده کرد و آن را با خود به همراه داشت تا در حضور آن از محیط استفاده بهینه را انجام داد و توانست به بهترین شکل ممکن از آن بهره برد. با داشتن چنین محصولی دیگر نیازی به زیر انداز ها بر روی سطح سفت نیست چرا که این تشک بادی قادر به استفاده در خشکی نیز می باشد و می تواند به این گونه مفید واقع شود. جهت اطلاع از نحوه خرید این محصول با کیفیت به مطالعه مطالب زیر بپردازید.


بدنه ی حساس به اشیاء نوک تیز

یکی از نکات مراقبتی در مورد تشک بادی این است که به دلیل وجود بدنه ای توخالی و از جنس پلاستیک فشرده می بایست توجه لازم را برای مراقبت از بدنه داشت تا طول عمرم محصول بالا رفته و زمان زیادی بتوان از آن استفاده کرد. این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی است که ضخامت داشته اما در اثر برخی عوامل امکان خرابی آن وجود دارد. این بدنه حساس به برخورد اشیاء نوک تیز است و در زمان برخورد این اشیاء دچار آسیب می شود. بسته به میزان آسیب وارده به بدنه می توان به ترمیم آن پرداخت و آن را از خرابی بیش تر حفظ نمود. به طوری که اگر بر روی بدنه سوراخ ایجاد شود می توان به راحتی بابرچسب تعمیرات که به همراه محصول است محل مورد نظر را ترمیم نمود و از خرابی کلی بدنه جلوگیری کرد و نیز می توان به این طریق محصول را برای استفاده مجدد آماده کرد.


دستگیره هایی در دو طرف محصول

دو عدد دستگیره بر روی محصول ایجاد شده است که در اطراف آن قرار دارد و باعث ایجاد تعادل می شود. علاوه بر آن می توانند بدنه را به دو نیمه متقارن تبدیل کرده و از فرورفتن و واژگونی محصول به داخل آب جلوگیری کرد. این دو دستگیره در زمانی که افراد در داخل آب مشغول شنا هستند و پس از مدتی نیاز به استراحت دارند نیز ایفای نقش می کند و باعث خروج راحت آن ها از آب می شوند و می توانند آن ها را بر روی محلی نرم و راحت برای استراحت قرار دهند. این دستگیره در زمانی که آب شروع به حرکت می کند و باعث تکان خوردن افراد می شود نیز وسیله ای برای حفظ حالت عادی خود بر روی تشک بادی می شود و می تواند شرایط آن ها را حفظ نماید.


طراحی ساده و کاربردی

تشک بادی با وزنی ناچیز دارای لطافت و نرمی می باشد که منعطف نیز بوده و برای استراحت محیطی مناسب می باشد. این تشک بادی دارای طراحی موج گونه است که بدنه آن را تشکیل می دهد و نیز بالش بادی در بالای آن ایجاد شده است که برای قرار گیری افراد به حالت درازکش لازم و ضروری می باشد. در زمان استراحت افراد بر روی تشک بادی ستون فقرات به حالت مناسبی قرار می گیرد و می تواند از درد کمر و درد های ستون فقرات در امان باشند و زمان طولانی نیز به این حالت بگذرانند و از محیط اطراف نیز لذت ببرند.


خرید

روشی مناسب و سریع برای خرید تشک بادی روی آب بالشدار اینتکس وجود دارد که با آن در وقت و هزینه صرفه جویی می شود و محصولات با قیمتی ارزان در آن وجود دارند. این روش خرید غیر حضوری از فروشگاه اینتکس تهران است که تنوع محصولات بادی در آن بسیار می باشد.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول
188 سانتی متر
عرض
89سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.13 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای طراحی فوق العاده
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...