تشک بادی روی آب با ابعاد 109×188

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نیم دایره
  • تحمل وزن: 85 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 109 سانتی متر
1,705,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با ابعاد 109×188 در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب با ابعاد به طول 188 سانتی متر و عرض 109 سانتی متر ساخته شده است . که تا وزنی درحدود 85 کیلوگرم را قادر به تحمل آن است . این محصول دارای جنس بدنه PVC مات بوده که برای استفاده در این شرایط بسیار مناسب می باشد و از مقاومت بالایی برخوردارست . از این محصول می توان به عنوان وسیله ای تفریحی در استخرها و در آب های آرام استفاده نمود وبیشترین لذت را از تفریحات آبی بهره برد. این تشک بادی به همراه خود یک عدد پمپ باد دارد که کار را به هنگام باد کردن تشک بسیار آسان نموده است . این تشک برای تمامی افراددر هر رده ی سنی ای قابل استفاده می باشد که لازم به ذکر است که به هنگام استفاده افراد کم سن وسال احتیاط لازم را انجام دهید . این تشک بادی از مصولات شرکت اینتکس می باشد که می توانید برای سفارش محصول به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید

تشک بادی روی آببا ابعاد 109×188

تشک بادی روی آب با ابعاد 109×188 دارای ظاهری خاص می باشد که به راحتی افراد در زمان استفاده از محصول کمک بزرگی می کند. به طور کلی تشک بادی روی آب به منظور قرار گیری به حالت شناور بر روی سطح آب طراحی و تولید شده است و می تواند بهترین ویژگی ها را داشته باشد. از این رو این محصول یکی از مناسب ترین محصولات به جهت داشتن تفریحی جدید و به روز می باشد و می تواند برای افراد خاص استفاده شود. قرار گیری بر روی سطح آب به این حالت به افراد این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن شرایط گوناگون از محیط خوش آب و هوای روی آب بهره مند شوند و دارای نوعی خاص از استراحت بر روی آب باشند. محصول بی نظیر از نظر کیفیت نیز در درجه بالایی می باشد و می تواند بهترین موقعیت را برای تمامی سنین ایجاد سازد. از این رو شرایط برای بازی بر روی سطح آب مهیا می شود و می توانند بهترین حالت را داشته باشند. استفاده از این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن ها امکان پذیر می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.


نوع بدنه و مزیت های آن

تشک بادی به گونه ای طراحی شده است که بتواند بر روی آب به حالت شناور قرار بگیرد و بهترین شرایط را تحمل کند. از این رو باید بدنه ای سبک داشته باشد و از به صورت خاصی استفاده شود. بدنه بادی بوده است و از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است. از این رو رنگبندی فانتزی نیز دارد و به این شکل ساخته شده است. طراحی فانتزی محصول مورد نظر سبب شده است تا تمامی سلیقه ها به سمت خرید این تشک بادی جذب شوند و آن را برای محیط هایی مانند استخر تهیه کنند. با این وجود علاقه مندان به بازی های آبی این محصول خاص را خریداری می کنند. علاوه بر این موارد بدنه دارای خاصیت ضد حساسیت است و مناسب برای پوست های حساس می باشد. چرا که بدن در این محیط ها در ارتباط مستقیم با بدنه می باشد و ممکن است دچار عارضه های پوستی شود. از این رو با بهترین و بالا ترین کیفیت روز به فروش می رسد و می تواند موقعیتی بی نظیر را تجربه کند. از سوی دیگر این محصول خاص طراحی طبی دارد. در زمان نشستن بر روی بدنه بدن در حالت راحتی قرار می گیرد و شکل استانداردی به خود می گیرد. از این رو به راحت بودن افراد در استراحت بر روی تشک بادی کمک می شود و می تواند شرایط خوبی را برای آن ها ایجاد سازد.


جلوگیری از واژگونی محصول

از آن جایی که این تشک بادی بر روی آب های آرام قرار می گیرد و نحوه استفاده از آن به این صورت است باید دارای طراحی باشد که از افتادن افراد به داخل آب جلوگیری کند و سبب واژگون شدن در داخل آب نشود. از این رو بدنه مسطح و صاف است و دارای وزن کمی نیز می باشد. علاوه بر این موارد محصولاتی که دارای جنس پلاستیک فشرده می باشد در ارتباط با آب و زمانی که خیس می شوند سر می شوند و موجب افتادن افراد می گردند. اما در این محصول بدنه به صورت فرورفته طراحی شده است تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود و افراد دچار آسیب و صدمه نشوند. از این رو بر روی سطح محصول بخش های ناهمسانی ایجاد شده است که می تواند باعث ایمنی در زمان استفاده از آن شود.


ظرفیت یک نفره محصول

این تشک باید دارای ظرفیت یک نفره است و در واقع برای یک فرد ساخته شده است. این محصول رویه ای مواج دارد و در بخش بالایی آن یک عدد بالش بادی سرخود قرار گرفته است. این بالش بادی به جهت آن است که افراد به حالت دراز کش و راحت بر روی محصول قرار بگیرند و به راحت ترین صورت در بی آیند. از این رو شرایطی خاص برای علاقه مندان ایجاد می شود و می تواند سبب راحت تر بودن آن ها شود. یک فرد به راحتی روی این محصول با درازای زیاد قرار می گیرد و بهترین تفریح را تجربه می کند.


خرید محصول

در صورت تمایل به خرید تشک بادی روی آب با ابعاد 109×188 می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
نیم دایره
تحمل وزن
85 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک
جنس بخش کناری
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
دارای رنگبندی
نشیمنگاه مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...