تشک بادی روی آب با طرح ستاره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 70 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69سانتی متر
930,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب تولید شده در شرکت اینتکس یک وسیله مناسب برای استفاده بر روی آب . ابعاد مناسب و رنگ آمیزی زیبا، آن را جزو یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت قرار داده است . بدنه تشک از PVC ساخته شده است که باعث مقاومت بالای تشک به هنگام استفاده می شود . به هنگام خرید مشتریان علاوه بر توجه به کیفیت آن به ظاهر آن محصول نیز توجه می نمایند که این محصول با طرح ستاره ای خود از زیباترین ها محسوب می شود که جلوه ی خاصی به هنگام استفاده بر روی آب پیدا می کند. این تشک بادی دارای بالش بادی سرخود می باشد که باعث راحتی بیشتر می شود . این تشک بادی روی آب تا وزن 70 کیلوگرم را تحمل میکند . وزن این تشک نیم کیلوگرم می باشد که برای این منظور بسیار ایده آل می باشد . از این نوع تشک تمامی افراد می توانند استفاده کنند که البته به هنگام استفاده افراد کم سن و سال باید با احتیاط انجام پذیرد . برای سفارش محصول کافیست به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید . تشک بادی مخصوص روی آب تولید شده در شرکت اینتکس مخصوص استخر و روی آب عرضه با قیمت ارزان

تشک بادی روی آب با طرح ستاره اینتکس

تشک بادی روی آب با طرح ستاره اینتکس یکی از جذاب ترین نمونه های تشک بادی روی اب بوده که برای استفاده در اب های ارام طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ساختار بدنه شاد و متنوع بوده و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان علاقمندان به تفریحات ابی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و تجربه یک خرید سریع و اسان توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با ساختار ظاهری متفاوت بوده و از خرید کالاهایی با ظاهر مشابه اجتناب می کنند. از سوی دیگر اصول کار این گروه از محصول حفظ ایمنی افراد در زمان استفاده و شناور باقی نگه داشتن ان ها بر روی سطح اب می باشد. با رعایت این نکات اساسی تشک بادی روی آب با طرح ستاره اینتکس توسط این کمپانی مشهور به بازار معرفی می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که بر روی ان خطوط افقی به چشم می خورد. این خطوط با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق ان ها اجتناب می کنند. در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود برای استراحت اسان افراد نیز تعبیه شده است. بدنه این محصول از رنگ ابی تولید شده که بر روی ان ستاره های رنگارنگ و زیبایی نقش بسته که به زیبایی ظاهری محصول می افزایند. بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد استاندارد تعبیه شده تا با استفاده از ان محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی شود. این محصول با طراحی بدنه ای منحصر به فرد برای استفاده تمام رده های سنی مناسب می باشد.

جنس بدنه

کیفیت بالای جنس بدنه در تولید محصولات موجب ارائه کالایی با طول عمری بسیار بالا به بازار خواهد شد. شرکت اینتکس با توجه به این نکته و برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم بدنه این محصول را از بهترین نوع پی وی سی طرح دار تولید کرده و دوام بالایی داشته و ساختاری انعطاف پذیر دارد. کف این محصول به صورت پیوسته با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این ساختار با توجه به طول عمری بالا قابل استفاده در فضای باز می باشد. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی اسیبی به بدنه ان وارد نخواهد کرد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 500 گرمی و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر به شمار می رود. البته این وزن کم قادر است وزنی بالغ بر 70 کیلوگرم را تحمل کند. ارگونومی ساخت بدنه این محصول مستطیل شکل بوده و طولی برابر 183 سانتی متر و عرضی معادل 69 سانتی متر دارد. ارتفاع 7 سانتی متری این محصول مانع از غرق شدن ان در داخل سطح اب می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای صافی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از محصول از واردن کردن وزن بسیار زیاد به بدنه اجتناب کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب با طرح ستاره اینتکس یک محصول با طراحی بدنه ای متنوع و امکان حمل و نصب اسان بوده که با قیمتی مناسب تولید شده است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
70 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
69سانتی متر
ارتفاع
7 سانتی متر
جنس رویه
PVC با طرح ستاره
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...