تشک بادی روی آب با یخچال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: پشتی دار
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 231 سانتی متر
  • عرض: 107 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با یخچال از محصولات خلاقانه شرکت بست وی می باشد که توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و در بازار موفق ظاهر شود.این محصول را میتوان از بهترین تشک بادی روی آب به حساب آورد که با طراحی جدید و بسیار زیبایی همراه شده است که در نوع خود بی نظیر است.از ویژگی های این محصول  میتوان به بدنه سه تکه شامل نشیمنگاه پشتی و دسته ها اشاره کرد که این دسته های دارای جای بطری است. ویژگی متمایز این کالا در مقایسه با سایر تشک های روی آب یخچال آن است که در قسمت پایینی آن تعبیه شده است و جنس آن مشابه برزنت ضد آب بوده که با قرار دادن یخ داخل آن می توانید به عنوان یخچال نیز از آن استفاده کنید و بطری ها مختلف را با قرار دادن درون آن خنک نگه دارید. همچنین این یخچال را میتوانید از جا در آورده و به صورت مستقل مورد استفاده قرار دهید و با خارج کردن این یخچال فضای بیشتری برای قرار دادن پا داشته باشید.این محصول دارای تکیه گاهی راحت برای کمر و دست ها دارد که این ویژگی ها راحتی مصرف کننده را در پی دارد. این محصول را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

تشک بادی روی آب با یخچال

تشک بادی روی آب با یخچال دارای بخش های مفید و موثر به جهت ایجاد راحتی و بی نیازی افراد نسبت به موارد مختلف می باشد که هر کدام با دقت و ظرافت طراحی و تولید شده است. این محصول ابعاد مناسبی داشته و می توان از آن در حالت نشسته و یا دراز کش استفاده کرد. ظاهر آن نیز به رنگی شاد طراحی شده است و بخش های بادی آن شیشه ای بوده و با شفافیت بسیار می توان از داخل محصول بخش پشتی آن را نیز مشاهده کرد. از این محصول کاربردی می توان در روزهای گرم تابستان برای تفریح و استفاده از فضاهای باز استفاده کرد و از آن برای تفس هوای پاک و تمیز در محیطی باز بهره مند شد. این گونه محصولات بادی ویژگی های خاصی داشته که کارایی آن را بالا می برند و آن را برای استفاده در محیط های مختلف و متنوع آماده می سازد. برای آشنایی بیش تر با این تشک بادی با ما همراه باشید.


ظاهر منحصر به فرد تشک بادی

این تشک بادی در زیبایی فراوان و جذابیت بسیار در اختیار افراد مصرف کننده قرار می گیرد و لازمه هر محصول جذابی ظاهر خاص آن می باشد. این ظاهر از رنگ آبی خیره کننده ای ساخته شده است که در بخش های مختلف طیف این رنگ متفاوت می باشد. بخش های کناری تیره تر بوده و کدر و ضخیم تر می باشد و بخش زیرین نیز دو لایه و شفاف بوده و رنگی روشن داشته و می تواند در این شفافیت و شیشه ای بودن  بهره مند شد. این بخش ها همگی دارای یک جنس هستند و می توانند دوام و مقاومت تشک بادی را بالا ببرند و برای استفاده در محیط های مختلف آن را مناسب کنند. اگر در داخل استخر از اشیاء رنگارنگ و یا تیله های رنگی استفاده شود از داخل بدنه می توان به راحتی آن را مشاهده کرد و از زیبایی این بخش نیز بهره مند شد.


تکیه گاه های ایمن

در کناره محصول و نیز بخش بالایی آن قسمتی بادی به عنوان تکیه گاه قرار گرفته است که برای نشستن به حالت استاندارد مناسب می باشد و می تواند افراد را در حالتی راحت و با آرامش نگه دارد. دستگیره ها در دو کناره محصول واقع شده است در کناره های بخش نشیمن قرار دارد و باعث نگه داری افراد بر روی تشک بادی شده و می تواند ایمنی آن ها را در زمان استفاده برقرار سازد. این محصول علاوه بر این که ایمنی را با دستگیره ها برای افراد فراهم می کند می تواند تعادل را نیز برای ساختمان کلی تشک بادی ایجاد نماید و از واژگونی و افتادن آن در داخل آب جلوگیری کند. با چنین چیدمانی محصول برای مدت زمان زیادی می تواند به حالت معلق بر روی سطح آب قرار گیرد و کارایی خود را حفظ نماید. پشتی محکم بالای تشک بادی نیز محلی مناسب برای تکیه دادن افراد می باشد و می توان با اطمینان از دوام و مقاومت آن با خیالی آسوده از آن استفاده کرد.


یخچال همراه 

یکی از مزیت های این تشک بادی که آن را نسبت به سایر محصولات مشابه برتر می نماید داشتن یخچال است که در بخش انتهایی محصول قرار داشته و می توان با وجود آن نوشیدنی و خوراکی هایی را به صورت خنک و آماده خوردن نگه داشت و با خود بر روی سطح آب آن را به همراه داشت. این بخش به طوری طراحی شده است که قادر به حمل مقدار زیادی مواد غذایی است و در زمانی طولانی می تواند این مواد را بدون فاسد شدن و در شرایط خنک حمل نماید و به محل هایی که افراد برای تفریح می روند ببرد. 


نحوه خریداری

به منظور انتخاب و خرید این تشک بادی روی آب با یخچال می بایست به شرکت اینتکس تهران مراجعه کرده و به دو صورت حضوری و غیر حضوری محصول را خریداری کرد. در صورت غیر حضوری بودن خرید می توان در مدت زمان کوتاه آن را دریافت نمود و بلافاصله پس از دریافت آن را استفاده کرد.

نوع
پشتی دار
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
231 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
طرح رویه
رنگی، شفاف، ساده
جنس کف
وینیل دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
6.25 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای تکیه گاه بادی سرخود
دارای جای مخصوص بطری
دارای یخچال سرخود
دارای شکاف مخصوص پا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...