تشک بادی روی آب بزرگسال طرح توت فرنگی

bestway 43396

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح توت فرنگی بست وی دارای سطح برجسته و موج دار برای راحتی بیشتر افراد در هنگام استفاده می باشد . این تشک بادی روی آب برای استفاده در تفریحات آبی ساخته شده است و می تواند فضای بزرگی را برای نشستن و یا دراز کشیدن افراد بزرگسال داشته باشد . این تشک بادی برای استفاده بر روی زمین طراحی نشده است . طول این تشک 165 سانتی متر و عرض آن 151 سانتی متر می باشد ، بنابراین بزرگسالان حتی می تواند بر روی تشک بادی روی آب دراز کشیده و استراحت یا تفریح کنند . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح توت فرنگی بست وی به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند . طراحی تشک بادی روی آب به مانند توت فرنگی است که شکل تشک به همراه طراحی بدنه آن نیز شبیه به توت فرنگی بوده و رنگ قرمز و صورتی تشک بادی روی آب ، ظاهر آن را بسیار زیبا کرده است . این تشک های بادی روی آب برای مسافرت های شما نیز مناسب است ، زیرا وزن آن 1.7 کیلوگرم است و شما می توانید برای جابجایی تشک بادی روی آن را در اندازه بسیار کوچکی بسته بندی کنید . برای اطلاع از قیمت تشک بادی روی آب و یا موجود بودن محصول می توانید با فروشگاه اینتکس تهران در تماس باشید . 

  • طول : 165 سانتی متر
  • عرض : 151 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • کد محصول : bestway 43396

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح توت فرنگی یکی از خاص ترین و جذاب ترین تشک های بادی برند بست وی برای استفاده بانوان می باشد . این تشک بادی روی آب ساخته شده از بهترین متریال بازار می باشد که به همین خاطر باعث شده تا با وزن بالا بدون دغدغه بتوانید از آن استفاده کنید و سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد . همچنین وزن سبک و حجم کم این تشک بادی روی آب به هنگام خالی شدن از باد باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را در هنگام مسافرت ها و کمپینگ ها به همراه خود داشته باشید و در سواحل از استفاده آن لذت ببرید . خرید تشک بادی روی آب در فصل تابستان رونق چشمگیری به خود می گیرد و اگر شما هم به دنبال بررسی و انتخاب این محصولات هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از پرفروش ترین مدل ها را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی روی آب یکی از محبوب ترین مدل هایی می باشد که توجه بسیاری از خانوم ها را به خود جلب کرده است . رنگبندی بدنه این محصول به رنگ صورتی می باشد و جذابیت بسیار بالایی برای خانوم ها دارد و به راحتی می توانید با این تشک بادی روی آب درون استخر بدرخشید . سطح رویه این تشک بادی به صورت کاملا مواج و لایه ای ساخته شده است تا از لیز خوردن بدن شما جلوگیری به عمل بیاورد و به راحتی بتوانید تعادل خود را حتی در آب های مواج حفظ کنید . اگر به دنبال تشک بادی هستید که بتوانید از آن در آب های مواج همانند دریا نیز علاوه بر استخرها استفاده کنید ، این گزینه می تواند انتخاب شایسته و با کیفیتی به شمار بیاید .

جنس بدنه یکی از فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا ماهیت استفاده از تشک بادی در محیط های مختلف را برای شما مشخص می کند . این تشک بادی ساخته شده از پی وی سی طرح چرم می باشد که در برخی از قسمت ها به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد . این نوع پی وی سی سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از این محصول برای کودکان و سالمندان نیز استفاده نمایید . همچنین این متریال به خوبی در برابر نور خورشید نیز مقاوم سازی شده است و محدودیتی برای استفاده از آن در فضای باز نخواهید داشت .

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در هنگام خرید تشک بادی روی آب به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن می باشد . قابلیت تحمل وزن استاندارد این تشک بادی روی آب بالغ بر 90 کیلو گرم می باشد که به صورت استاندارد برای اغلب تشک های بادی یک نفره برند بست وی در نظر گرفته می شود . همچنین با بهره گیری از مواد اولیه سبک و البته درجه یک ، وزن کلی تشک بادی به خوبی سبک نگه داشته شده است و به 1.7 کیلو گرم رسیده که بسیار ناچیز می باشد و قابلیت جا به جایی را به راحتی برای شما فراهم می کند .

برای راه اندازی این تشک بادی نیز کار سختی پیش رو ندارید زیرا در بخشی از بدنه محصول یک دریچه باد تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد . با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این تشک بادی روی آب بالغ بر 3 دقیقه می باشد و در این رابطه کار سختی پیش رو ندارید . به همراه این محصول یک برچسب تعمیرات مخصوص بست وی نیز برای شما ارسال می شود . اگر مایل به سفارش این تشک بادی روی آب زیبا و جذاب هستید همین حالا می توانید آن را با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت از نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و درب منزل در سراسر کشور و یا به صورت حضوری در استان تهران تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...