تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو

bestway 43392

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,470,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی مدل جدید از شناور های بادی بزرگسال برند بست وی می باشد که با ابعادی بزرگ و عالی تولید شده است و می تواند برای تمامی افراد بالای ده سال مناسب باشد . این تشک ها طراحی بادی داشته و شرکت بست وی آن ها را برای استفاده بر روی آب طراحی کرده است تا بتوانید با خرید آن از فروشگاه اینتکس تهران تفریحات آبی دوست داشتنی را داشته باشید . بدنه این تشک به صورت بادی طراحی شده است و شما می توانید برای استفاده از آن ، از قسمتی که دریچه باد وجود دارد ، تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی را باد کنید و آن را به آب بیاندازید . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی می تواند تحمل وزن 90 کیلوگرمی را داشته باشد و ممکن است فشار زیاد و وزن بالای 90 کیلوگرم باعث فرو رفتن تشک بادی به داخل آب شود . بسته بندی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی بسیار کوچک است و وزن آن 1.4 کیلوگرم است . رویه تشک بادی به صورت دایره ای و موج دار طراحی شده تا در هنگام استفاده کردن از تشک احساس راحتی داشته باشید . 


  • طول : 176 سانتی متر
  • عرض : 122 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • کد محصول : bestway 43392

نقد و بررسی اینتکس تهران

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو یکی دیگر از جذاب ترین تشک های بادی برند بست وی می باشد که در کاتالوگ 2023 این برند به چشم می خورد . تشک های بادی روی آب از پرطرفدار ترین محصولات بادی در فصل تابستان می باشند که استفاده های بسیاری دارند و می توانید از آن ها در استخرها و دریا ها البته با آب های نه چندان خروشان استفاده کنید . تشک بادی روی آب فوق از طراحی زیبایی بهره می برد که حالت فانتزی دارد و می تواند توجه بسیاری از افراد به سمت خود جلب نماید . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی روی آب با کیفیت و فانتزی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم .

برند بست وی در ساختار بدنه این تشک بادی از متریال کاملا ضد حساسیت استفاده کرده است ، زیرا به هنگام استفاده از این محصول پوست بدن شما به طور کامل با بدنه آن در ارتباط است و این امر می تواند در صورت ضد حساسیت نبودن مشکل ساز شود ، به همین خاطر و با توجه به این مزیت بزرگ می توانید با خیالی راحت از تشک بادی بست وی فوق برای تمامی پوست های بدن استفاده کنید . همچنین سازگاری بالای این نوع جنس بدنه تشک باعث شده تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی آن نیز هیچ گونه خراشی بر روی پوست ایجاد نشود و رده سنی استفاده از آن برای کودک تا بزرگسال می باشد .

با نگاهی به طراحی بدنه این تشک بادی روی آب می توان طراحی مواج رویه را مشاهده کرد که از لیز خوردن بدن بر روی تشک جلوگیری به عمل می آورد . درزهای این محصول توسط پرس دستگاهی مقاوم سازی شده است و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد و به همین خاطر دارای ضمانت کیفیت می باشد . بر روی بدنه این تشک بادی می توان دریچه دو کاره ای را مشاهده کرد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد . این دریچه علاوه بر باد کردن محصول قابلیت تخلیه باد سریع را نیز برای شما به همراه خواهد داشت و با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی تشک بادی دو الی سه دقیقه می باشد .

قابلیت تحمل وزن نیز از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . این تشک بادی روی آب با توجه به ساختار مهندسی شده و کیفیت ساخت بالایی که دارد به راحتی می تواند وزن افراد تا حداقل 90 کیلو گرم را به راحتی مهار نماید و ظرفیت استفاده از آن یک نفره بزرگسال است . ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 176 سانتی متر و عرض : 122 سانتی متر ) می باشد که برای استفاده به صورت درازکش نیز فضای استانداردی دارد . اگر قصد آب تنی در استخرهای شخصی را دارید این تشک بادی روی آب می تواند انتخابی مقرون به صرفه و البته با کیفیت برای شما به حساب بیاید .

همچنین با توجه به بکارگیری متریال سبک و انعطاف پذیر در بدنه این تشک بادی ، حجم آن به هنگام خالی شده از باد بسیار کم می شود و به همین خاطر به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز به همراه خود داشته باشید و در دریا ها مورد استفاده قرار دهید . وزن این تشک بادی بست وی بالغ بر 1.4 کیلو گرم می باشد که ناچیز است و سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه خواهد داشت . فروشگاه اینتکس تهران این تشک بادی روی آب بست وی را با ارزان ترین قیمت به همراه تضمین کیفیت برای شما موجود کرده است و همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...