تشک بادی روی آب بزرگسال طرح هندوانه

bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح هندوانه یک تشک بادی فانتزی هندوانه ای می باشد که در بخش گذشته با مدل دو نفر آن آشنا شدیم . شرکت بست وی تولید کننده این تشک بادی روی آب می باشد و در سال 2022 نمونه های بسیاری از تشک های بادی کودک و بزرگسال را تولید کرده است . بدنه این محصول از مواد اولیه ای به نام پی وی سی ساخته شده است ، پی وی سی به کار گرفته شده در ساخت این محصول از نمونه چرمی می باشد که در بخش کف آن به صورت دو لایه استفاده شده است . با اقدامات صورت گرفته در ساخت این محصول ، تحمل وزن آن به 90 کیلو گرم رسیده است که در تشک های بادی بزرگسال یک نفره برای نگهداری افراد روی آب استاندارد می باشد . دو دریچه باد در بدنه وجود دارد که توسط آن ها باد کردن تشک بادی در مدت دو دقیقه صورت می گیرد و برای این کار می توانید از انواع پمپ دستی و برقی استفاده کنید و باید بگوییم که پمپ باد دستی کوچک برای این محصول کافیست . درون بسته بندی این محصول می توان برچسب تعمیرات را دید و وزن کل بسته بندی در حدود یک کلیو گرم می باشد .

  • طول : 174 سانتی متر
  • عرض : 89 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43159

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح هندوانه نمونه ای از تشک های بادی دیگر برند بست وی می باشد که در پست های گذشته با مدل دو نفره آن آشنا شدیم اما این مدل دارای ابعاد کوچک تر می باشد و مناسب استفاده یک نفره بزرگسال است . این محصول دارای ظاهری بسیار زیبا دقیقا شبیه به هندوانه می باشد که حتی کوچک ترین ریزکاری ها یعنی در آوردن هسته های هندوانه بر روی طرح گرافیکی بدنه صورت گرفته است . کیفیت ساخت بدنه این محصول بسیار بالای می باشد و علاوه بر آن دارای قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد که خرید آن برای همگان امکان پذیر شده است . این تشک بادی مناسب برای استفاده در انواع شرایط آبی همچون آب دریا و استخر می باشد و در استفاده از آن محدودیتی نخواهید داشت . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی روی آب بست وی را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر آشنا کنیم .

این تشک بادی روی آب همانند دیگر تشک های بادی بست وی که در سال جدید میلادی معرفی شده است دارای طراحی گرافیکی زیبا می باشد تا توجه طف بیشتری از افراد را به خود جذب نماید . تشک های بادی روی آب محصولات تفریحی هستند که جذابیت بالای ظاهری آن ها به شدت در افزایش فروش آن ها تاثیر خواهد گذاشت و به همین خاطر بیشتر برندها در این سمت گام بر می دارند و به فکر گرافیکی کردن ظاهر این محصولات هستند . فضایی که این تشک بادی روی آب در اختیار شما می گذارد بالغ بر 174 سانتی متر طول و 89 سانتی متر عرض می باشد که باعث می شود بتوانید به صورت درازکش از آن استفاده کنید . این تشک بادی دارای رویه مواج می باشد و این امر باعث می شود که به هنگام استفاده بر روی آن سر نخورید و حتی در آب های مواج نیز بتوانید با هیجان بیشتری از این محصول استفاده کنید . برای هر چه سریع تر باد کردن این تشک بادی در بدنه آن دو عدد دریچه باد تعبیه شده است که به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن در جهت خالی کردن باد نیز می توانید از آن ها استفاده کنید .

جنس بدنه این محصول ساخته شده از بهترین متریال یعنی پی وی سی چرمی می باشد که به صورت تک لایه در قسمت های مختلف بدنه به کار گرفته شده است . پی وی سی چرمی این محصول دارای روکشی از الیاف مش می باشد که باعث می شود پوسیدگی در قسمت های مختلف بدنه شکل نگیرد و همچنین مقاومت این محصول را در برابر نور خورشید و آب شور بالا می برد به همین خاطر است که گفتیم می توانید با خیالی راحت از این تشک بادی روی آب در شرایط آب دریا نیز استفاده کنید . یکی از مزیت های این تشک بادی روی آب حجم کم آن در هنگام خالی شدن از باد می باشد ، جایی که به راحتی می توانید آن را در حالت جمع شده درون کیف خود قرار داده و در مسافرت ها و یا کمپینگ ها به همراه خود داشته باشید .

وزن این محصول 1 کیلو گرم می باشد که یکی از سبک ترین تشک های بادی روی آب برند بست وی به نسبت ابعادی که در اختیار شما قرار می دهد می باشد . دریچه های باد این تشک بادی قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و مدت زمان راه اندازی این تشک دو دقیقه می باشد . به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود تا در مواقع لزوم بتوانید از آن استفاده کنید . این تشک بادی روی آب بست وی را می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...