تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پری دریایی

Bestway 43413

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پری دریایی بست وی طرحی جالب از شرکت بست وی در تولید تشک های بادی روی آب می باشد که این تشک را شبیه به دم پری دریایی طراحی کرده است . بدنه براق و درخشان تشک بادی روی آب توانسته ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی را به تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پری دریایی بست وی ببخشد . طول تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پری دریایی بست وی 193 سانتی متر و عرض آن 101 سانتی متر است . این تشک بادی روی آب برای بزرگسالان طراحی شده است و می تواند 90 کیلوگرم را طبق استاندارد های برند بست وی تحمل کند . این تحمل وزن کاملا استاندارد بوده و بیشتر افراد بالای 10 سال می توانند از آن استفاده کنند . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پری دریایی بست وی دارای وزن 1.3 کیلوگرمی است و برای جابجایی با تخلیه باد تشک می توانید آن را در حجم بسیار کوچکی جمع کنید . بدنه تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پری دریایی بست وی پولکی بوده و دارای دم می باشد ، همچنین این تشک با توجه به طرحی که دارد می تواند در زیر نور آفتاب هفت رنگ شود . 

  • طول : 193 سانتی متر
  • عرض : 101 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.3 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 43413

تشک بادی روی آب طرح پری دریایی یکی دیگر از تولیدات زیبای برند بست وی می باشد که برای تفریحات آبی ساخته شده است . این تشک بادی دارای طراحی بسیار زیبای گرافیکی می باشد که در ساخته بدنه آن از متریال درجه یک ساخته شده است و علاوه بر زیبایی خاصی که دارد ، دارای طول عمر بالایی نیز می باشد . این محصول مناسب برای استفاده افراد بزرگسال می باشد و دارای طرفیت یک نفره است که مناسب برای استفاده در دریا و استخرها می باشد . اگر قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول زیبا را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

ابتدای این نقد و بررسی بهتر است به سراغ طراحی بدنه زیبای این محصول برویم ، جایی که برند بست وی به خوبی عمل کرده است و با بهره گیری از چند طرح فانتزی توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نماید . این تشک بادی روی آب از متریال رنگین کمانی ساخته شده است ، متریالی که کاملا ضد آب بوده و با توجه به موادی که در لایه های زیرین آن به کار گرفته شده است در زیر نور خورشید به خوبی می درخشد و به شکل رنگین کمان در می آید . این تشک بادی روی آب دارای چند عدد دریچه هوا می باشد که به صورت دو کار هستند و علاوه بر باد کردن محصول در مدت زمان کوتاه در جهت خالی کردن سریع باد تشک نیز به خوبی عمل می کنند . دریچه تعبیه شده در بدنه این تشک بادی قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و به همین خاطر باعث می شود تا برای راه اندازی کار سختی را پیش رو نداشته باشید . مدت زمانی که برای باد کردن این محصول نیاز دارید کمتر از پنج دقیقه می باشد .

اما شاید سوال برای شما پیش آمده باشد که متریال رنگین کمانی چیست ؟ ساخت بدنه این محصول با همان متریال همیشگی محصولات بادی روی آب یعنی پی وی سی چرمی صورت گرفته است اما در لایه های میانی از متریالی استفاده شده است که بارتاب نور را به خوبی انجام می دهند و به همین خاطر سطحی بسیار زیبا و رنگین کمانی را به وجود می آورند . در بخش هایی از این تشک بادی برای بالا بردن استحکام از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده است تا وزن های بالا را نیز به راحتی بتواند بر روی خود مهار نماید . این نوع پی وی سی در لایه رویه با الیاف مش پوشانده شده است تا در برابر آب و هوای گرم و رطوبت بالا نیز مقاومت بالایی داشته باشد و امکان استفاده از آن در شرایط ساحلی نیز به خوبی وجود دارد .

یکی از مهمترین مزیت های این تشک بادی روی آب را می توان حجم بسیار کوچک آن دانست . جایی که این تشک بادی به هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و حتی قابل جای گیری درون ساک های دستی می باشد به همین خاطر می توانید آن را در مسافرت ها و کمپینگ ها به راحتی به همراه خود داشته باشید . وزن این محصول نیز که از مهمترین فاکتورها برای جا به جایی راحت تر آن است بالغ بر 1.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم ظرفیت این تشک بادی یک نفره بزرگسال می باشد که قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را دارد و به خوبی استانداردهای جهانی تشک های بادی بزرگسال را پاس کرده است . تشک بادی روی آب طرح پری دریایی را با ارزان ترین قیمت می توانید همین حالا از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...