تشک بادی روی آب بزرگ چهار نفره intex 56289

intex 56289

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگ چهار نفره intex 56289 را می توان از بزرگ ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی روی آب دانست که برای استفاده در استخرهای بزرگ و یا دریا مناسب است . با نگاهی به ابعاد بزرگ این تشک بادی می توان متوجه شد که مناسب برای استفاده در استخرهای کوچک نیست و باید فضای بزرگی را در اختیار داشته باشید . رویه این تشک بادی از وینیل طرح چرم دو لایه ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و سازگاری بالای آن با پوست بدن افراد باعث می شود تا برای تمامی افراد از کودک تا بزرگسال بتوانید از آن استفاده کنید و محدودیتی نداشته باشید . قابلیت تحمل وزن 400 کیلو گرمی این محصول باعث شده تا بتوانید در ظرفیت های چهار الی پنج نفره بزرگسال از آن استفاده کنید و با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان گفت که بیشترین قابلیت تحمل وزن را در میان تشک های بادی روی آب برند اینتکس دارد . در بخش های کناری این تشک بادی می توان دستگیره های مقاوم را مشاهده کرد که برای برقراری تعادل بر روی آب در صورت استفاده در آب های مواج می باشد . برای راه اندازی این تشک بادی روی آب بزرگ می توانید از انواع پمپ بادهای دستی و یا برقی استفاده کنید که مدت زمان راه اندازی چهار الی پنج دقیقه می باشد . همچنین دریچه های موجود در بدنه این محصول به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی می توانید در جهت خالی کردن سریع باد نیز از آن ها استفاده کنید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات اینتکس ، این تشک بادی بزرگ را با ارزان ترین قیمت عرضه کرده است و همین حالا می توانید سفارش خرید خود را نهایی کنید .

  • طول : 310 سانتی متر
  • عرض : 183 سانتی متر
  • ارتفاع : 18 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 400 کیلو گرم
  • وزن : 16 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 56289

تشک بادی روی آب بزرگ چهار نفره intex 56289 با طراجی تخت خواب شکل و کاربردی که دارد یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در استخرهای بزرگ و یا دریا می باشد که می توانید از آن بر روی آب های آرام استفاده نمایید . تشک های بادی روی آب دارای مدل های متنوعی می باشند که در مدل های یک نفره و دو نفره به بازار عرضه شده اند اما این مدل را که در سال2023 به بازار معرفی شده است می توان به عنوان بزرگ ترین تشک بادی روی آب اینتکس شناخت . خرید تشک بادی روی آب برای مصارف تفریحی در آب های آرام در فصل تابستان بسیار بیشتر می شود و اگر شما هم قصد خرید این محصولات را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از کاربردی ترین و بزرگ ترین مدل ها را به شما معرفی کنیم .

این تشک بادی روی آب دارای سطحی یکدست و بزرگ می باشد که برای قرارگیری چهار نفره بزرگسال استانداردسازی شده است تا بتوانید به صورت خانوادگی و یا به همراه دوستان از استفاده آن لذت ببرید . این تشک بادی روی آب ساخته شده از بهترین متریال بازار یعنی وینیل طرح چرم می باشد . ضخامت لایه ای به کار گرفته شده این متریال در بدنه این محصول 0.30 میلی متر می باشد که نشان از استحکام فوق العاده آن دارد و باعث می شود تا در وزن های بالا بتوانید از آن استفاده کنید . این تشک بادی کاملا مقاوم سازی شده در برابر نور خورشید ، رطوبت هوا و شرجی بالا می باشد که باعث می شود تا بتوانید از آن در فضای باز نیز با خیالی راحت استفاده کنید .

همچنین این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال می توانید از آن استفاده کنید . یکی از مهمترین مزیت های این تشک بادی را می توان انعطاف پذیری بالای آن دانست که باعث می شود تا به هنگام جمع آوری و خالی شدن از باد فضای بسیار کمتری را اشغال کند و جا به جایی را به راحتی برایتان امکان پذیر نماید . همچنین وزن کلی این تشک بادی برخلاف ابعاد بزرگ بزرگی که دارد ، سبک نگه داشته شده است و دارای وزنی بالغ بر 16 کیلو گرم است . مشخصات ابعادی این تشک بادی اینتکس ( طول : 310 سانتی متر ، عرض : 183 سانتی متر و ارتفاع : 18 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بزرگ ایجاد شده برای استفاده استاندارد چهار نفره بزرگسال دارد .

این نوع رویه به صورت کاملا مواج طراحی شده است تا از لیز خوردن افراد به خوبی جلوگیری به عمل بیاورد و حتی بتوانید از آن در آب های نه چندان آرام نیز استفاده کنید . با نگاهی به ساختار این تشک بادی روی آب می تواند دستگیره های نگهدارنده را در چهار طرف محصول مشاهده کرد که برای حفظ هر چه بهتر تعادل افراد کاربرد دارد . همچنین نگهدارنده های بطری نوشیدنی نیز در قسمت های مختلف به چشم می خورد که لذت نوشیدن آبمیوه مورد علاقه افراد را برای آن ها به وجود می آورد .

در خصوص راه اندازی و خالی کردن باد داخلی این تشک بادی روی آب باید بگوییم که کار سختی پیش رو ندارید و می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده نمایید . دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این محصول قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را نیز دارد و به صورت دو کاره تعبیه شده است . این دو کاره بودن دریچه ها باعث می شود تا علاوه بر باد کردن بتوانید در جهت تخلیه هر چه سریعتر باد نیز گام بردارید . با توجه به تست های صورت گرفته برای راه اندازی این تشک بادی اینتکس مدت زمان پنج دقیقه ای نیاز است و پمپ باد را می توانید به صورت مجزا از طریق فروشگاه اینتکس تهران به همراه تشک بادی با ارزان ترین قیمت خریداری کرده و هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...