تشک بادی روی آب جدید اینتکس 2018

کد intex 56841

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 200 کیلو گرم
  • طول: 290 سانتی متر
  • عرض: 213 سانتی متر
2,030,000
2,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب جدید اینتکس 2018 از محصولات جدید و کاربردی شرکت اینتکس در نمایندگی محصولات بادی

تشک بادی روی آب جدید اینتکس 2018 از محصولات جدید و کاربردی شرکت اینتکس میباشد که بسته به نیاز شما میتواند کاربردهای مختلفی داشته باشد.جنس به کار رفته در این محصول یکی از ویژگی های آن نیز محسوب میشود که خریداران به آن توجه زیادی دارند. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از طراحی شیار دار و مواج به  منظور ایجاد محلی راحت برای استراحت بهره مند می باشد. از ویژگی های دیگر این تشک بادی روی آب جدید اینتکس میتوان به قابلیت استفاده از آن در سفر های کمپینگ اشاره کرد که میتواند در داخل چادر های مسافرتی نیز قابل استفاده باشد.همچنین این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و به دلیل حجم و وزن کم خود قابل حمل خواهد بود و میتوانید آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید.. ابعاد این تشک روی آب معادل (طول: 290 سانتی متر ، عرض: 213 سانتی متر) بوده که به راحتی دو نفر در سنین بزرگسال را در خود جای خواهد داد. این تشک بادی توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده و به دلیل انعطاف بدنه بالا قابل جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر خواهد بود . 

تشک بادی روی آب جدید اینتکس 2018

تشک بادی روی آب جدید اینتکس 2018 محصولی جذاب و خاص برای قرار گیری بر روی سطح آب است و به شکل ساده ای طراحی شده است. این محصول راحتی را نیز به همراه دارد و علاوه بر روی آب در کناره های فضاهای آبی نیز برای استراحت استفاده می شود و می توان تایم زیادی در روز را از آن استفاده کرد. تشک بادی روی آب با طراحی جدید و نوین فانتزی ترین محصول بادی در گروه سنی کودکان نوجوانان و بزرگسالان است که وزن سبکی داشته و می تواند بهترین فضا را برای افراد ایجاد سازد. این محصول با به کار گیری در آب های آرام تفریحی جذاب را مهیا می سازد و برای فعالیت های افراد و استراحت آن ها مناسب است و تجربه خاصی را برای آن ها ایجاد می کند. در این زمان اگر قصد رفتن به محل های آبی را دارید می توانید این نمونه تشک بادی را نیز با خود به همراه داشته باشید. جهت اطلاعات بیش تر در مورد محصول با ما همراه باشید.


سطحی نازک اما با دوام

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این تشک بادی از سطحی نازک تشکیل شده است که بادی می باشد اما با وجود دوخت های بسیار و در کنار هم و نیز نظم خاصی که در کنار هم ایجاد کرده اند باد موجود در بدنه کم بوده و سطح را نازک می کند. به همین جهت با مشاهده آن می توان پی به وزن سبک محصول برد و در این صورت برای جا به جایی تشک بادی نیز نیازمند زحمت بسیار نبود. علاوه بر سطح نازک دوام محصول نیز حائز اهمیت است. به این صورت که با وجود این سطح دوام و طول عمر بیش تر می شود و براساس جنس بدنه آن نیز می توان تشک بادی را برای سال های طولانی مورد استفاده قرار داد و در هر زمان و در فضاهای مختلف از آن استفاده کرد. این محصول ابعادی به شکل مستطیل دارد که فضایی مفید برای قرار گیری افراد را ایجاد نموده است و دارای کیفیت برتر نیز در زمینه محصولات بادی می باشد.


قرار گیری بر روی سطوح مختلف

این محصول برای قرار گیری بر روی سطح آب به حالت معلق می باشد که افراد را نیز بر روی خود جای داده و می تواند زمان طولانی به این حالت باقی بماند و تغییر حالت نیز ندهد. این محصول جزو بهترین محصولات بادی است که حالت شناور را برای افراد فراهم می سازد و قادر به تحمل وزن افراد سنگین نیز می باشد. علاوه بر آن از این تشک بادی می توان به عنوان نشیمنی راحت و نرم در حاشیه محل هایی که دارای آب های آرام هستند مانند استخر ها استفاده کرد. محصول دارای بدنه ای ضد آب می باشد که روطوبت به داخل آن نفوذ نمی کند و می تواند در هر حال در این محل ها باقی بماند. وجود این مزیت برای افزایش طول عمر محصول واجب است و باعث جلوگیری از خرابی بدنه می شود.


طناب هایی در اطراف محصول

با دقت در تصویر این تشک بادی خواهید دید که در گوشه های آن چهار عدد طناب کوتاه می باشد که به بدنه متصل هستند. این طناب ها به دلیل افزایش ایمنی برای افرد استفاده کننده است و برای آن ها شرایط راحتی را ایجاد می کند تا در صورت بر هم خوردن تعادل آن ها بتوان خود را از واژگونی به داخل آب حفظ کرد و به آن ها متصل شد. دوخت این طناب ها به بدنه با استحکام کافی می باشد که دوام زیادی نیز دارد و با فشار های وارده دچار خرابی و پارگی نمی شود. به همین دلیل است که با اطمینان کامل می توان به آن ها رجوع کرد و از آن برای نجات خود کمک گرفت.


خرید

در صورت تمایل به مسافرت به محل های آبی نیازمند وسایلی هستید که با آن ها بتوانید وقت خود را به بهترین شکل پر کنید. یکی از این وسایل تشک بادی روی آب جدید اینتکس 2018 است که در فروشگاه اینتکس تهران آماده برای خرید شما می باشد.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
200 کیلو گرم
طول
290 سانتی متر
عرض
213 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با رویه طرح چرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.7 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
دارای ساختار مواج در سطح رویه
قابلیت راه اندازی توسط انواع پمپ باد
دارای انعطاف بدنه بالا
دارای حجم و وزن بسیار کم
قابل استفاده در مسافرت ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...