تشک بادی روی آب جدید طرح berry pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 107 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب جدید طرح berry pink از مدل های جدید تشک های بادی روی آب ساخت شرکت اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب جدید طرح Berry Pink یکی از مدل های جدید تشک های بادی روی آب ساخت شرکت با سابقه ی اینتکس میباشد که مدت زیادی از عرضه ی آن به بازار نمیگذرد.این محصول دارای جنس بدنه ی مقوم و همچنین ابعاد مناسب برای استفاده ی یک نفره بوده و بهترین محصولات در نوع خود محسوب میشود.طراحی این محصول با دقت زیادی انجام شده و طرح بستنی روی آن بسیار زیبا کار شده و به صورت شفاف ساخته شده تا استفاده از آن لذت بخش باشد.این طرح تقلیدی از روی طرح یکی از بستنی ها بوده ولگوی Berry Pink نیز روی بدنه به چشم میخورد. این محصول بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد  که میتواند برای استفاده ی همه ی افراد مناسب باشد.این محصول همچنین دارای وزن بسیار سبکی میباشد که در حالت بسته بندی قادر باشید آن را به سادگی با خود حمل کنید. از طرف دیگر قادر به تحمل وزن بالایی میباشد و میتوانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.برای سفارش این تشک بادی جذاب با طراحی مدرن میتواند از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به خرید کنید .

تشک بادی روی آب جدید طرح berry pink

تشک بادی روی آب جدید طرح berry pink

تشک بادی روی آب جدید طرح جزو محصولاتی با طراحی فانتزی می باشد که در رنگبندی زیبا و جذاب می تواند مورد پسند افراد زیادی قرار بگیرد و از این طریق به روزهای تفریحی آن ها کمک کند. این محصول خاص به طرح یک نوشیدنی خاص می باشد و تمامی ظاهر خود را به همین شکل در آورده است. طرح هایی که بر روی این تشک بادی چاپ شده است ثابت بوده و دارای تنوع بسیاری می باشد. این محصول ابعاد مناسبی نیز داشته و قابل استفاده در آب های آرام می باشد و می تواند لحظات شادی را در هوای آزاد برای استفاده کننده ها رقم بزند. تشک بادی روی آب می تواند به حالت شناور بر روی سطح آب قرار بگیرد و در استخر ها و نیز آب های آرام می تواند مورد استفاده قرار گیرد. خصوصیات این تشک بادی روی آب در زیر طبقه بندی شده است که آن را مطالعه کنید.


سبک طراحی این تشک بادی

این تشک بادی در برترین جنس و بالاترین کیفیت ساخته شده است که می تواند دوام و طول عمر بالایی را برای محصول رقم بزند. این بدنه بادوام دارای ضخامت بالایی نیز می باشد که در برابر حرکات آب و نیز ضربه از سوی افراد و وزن آن ها مقاومت بالایی را از خود بروز می دهد و می توان محصولی برای استفاده در سال های زیاد محسوب شود. بر روی این بدنه که به شکل بستنی های درون لیوان می باشد طرح هایی از رنگ های شاد ایجاد شده است و هر بخش رنگ خاص خود را دارد و در مجموع می تواند زیبایی بسیاری را در مورد این تشک های بادی درست کند. بر روی بدنه این تشک بادی نام محصول حک شده است و دلیل بر اصل بودن و اورجینال بودن آن می باشد و شما می توانید با تکیه بر این علامت با اطمینان کامل محصول بادی را خریداری نمایید و از ضمانت اصالت کالا بهره مند شوید.


رنگبندی زیبا و متنوع

هر قسمت این محصول بادی دارای رنگی مجزا از بخش های دیگر است که در جذابیت ظاهری آن نقش مهمی را ایفا می کند. این تشک بادی در بخش از خود دارای بدنه ای است که در واقع ظرف بستنی را تشکیل می دهد و نشیمن اصلی محصول را ایجاد می کند و به رنگ صورتی می باشد این رنگ زیبا مورد محبوبیت افراد مختلف قرار می گیرد و در بخش وسط آن نیز اسم محصول حک شده است. این اسم به رنگی متفاوت می باشد و با این تضاد در نظر افراد مطلوب واقع می شود. بخش بالایی این بدنه بستنی می باشد که گویی در درون لیوان قرار دارد و دارای رنگی سفید و قهوه ای است که انگار بر روی بستنی شکلات ریخته شده است. در بالای این قسمت نیز نی برای خوردن بستنی وجود دارد که شباهت این محصول را به نمونه طبیعی خود بیش تر کرده و افراد را بیش تر به این تشک بادی جذب می کند.


تمیز کردن محصول و مراقبت از آن

بدنه این تشک بادی را می توان در صورت لزوم از باد خالی نمود و به صورت یک پوسته خالی از باد در محلی نگه داری کرد. با گذر زمان ممکن است این بدنه دچار خاک گرفتگی و کثیفی شود. در این زمان هم می توان به این صورت تمیز شود و هم می توان بدنه را پر از باد نمود و به این گونه به نظافت محصول رسیدگی کرد. با باد نمودن محصول بدنه حالت اصلی خود را می گیرد و سطحی نسبتا صاف را دارد. در این زمان برای برطرف کردن گرد و خاک می توان به راحتی تنها با دستمالی که آغشته به آب است این موارد را تمیز نمود و به نظافت تشک بادی رسیدگی کرد.


خرید

برای خرید تشک بادی روی آب جدید طرح می توانید هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام نموده و محصول را با ضمانت نامه رسمی خریداری کرد.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
198 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
ضخامت لایه‌ها
0.3 میلی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3.2 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین مختلف
دارای بالش سرخود
دارای نشیمنگاه مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...