تشک بادی روی آب دارای بالش سرخود رویه شفاف

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره از جدیدترین محصولات آبی ساخت شرکت بست وی میباشد که به بازار عرضه شده و فروش بالایی داشته.این محصول دارای ویژگی های زیادی مانند جنس با کیفیت بدنه ، وزن پایین و ساختار متفاوت برای راحتی بدن میباشد که این ویژگی ها از دلایل محبویت این محصول به شمار میرود. بخش رویه این محصول به رنگ سفید با شیار های عمودی میباشد که این شیار ها علاوه بر جلوگیری از تعریق باعث قرار گیری بدن در وضعیت صحیح میشود که این امکان راحتی مصرف کننده را در پی دارد. برای راحتی بیشتر بخش بالایی این محصول برآمده بوده که نقش بالش سرخود را دارد. از سایر مشخصه های این تشک روی آب می توان به ابعاد مناسب در کنار وزن کم و حجم بسته بندی کوچک آن اشاره کرد که در مجموع باعث به وجود آمدن محصولی با طراحی بی نظیر. زیبا و شکیل شده است که محصولی کامل با قیمت مناسب را به همراه دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

تشک بادی روی آب دارای بالش سرخود رویه شفاف

یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین نمونه محصولات تفریحی که برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده بدون شک تشک بادی روی آب نام داشته که در زمانی کوتاه راه اندازی و جمع اوری شده و می تواند ایمنی و سلامت شما را حفظ کند. تشک بادی روی آب دارای بالش سرخود رویه شفاف یکی از این نوع محصولات بوده که در مقابل وزن کم بدنه می تواند وزن زیادی را بر روی خود تحمل کرده و طول عمر بالایی نیز دارد. در این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید می توانید تا انتهای این بخش با ما همراه شوید.


طراحی ساده و زیبا تشک بادی روی آب

افراد در زمان انتخاب و خرید تشک بادی  روی آب به دنبال محصولی بوده که بدنه ای راحت داشته و همچنین ظاهری زیبا نیز داشته باشد. تشک بادی روی آب دارای بالش سرخود رویه شفاف یک محصول استاندارد و ایمن بوده که با در نظر گرفتن این موارد به شما معرفی می شود. این تشک بادی روی آب بدنه ای مستطیل شکل داشته که بخش کف آب کاملا ساده و آبی رنگ بوده اما رویه آن سفید و شفاف بوده که یک تضاد زیبا را به نمایش گذاشته و به جذابیت ظاهری این محصول می افزاید. ساختار اصلی این تشک بادی روی آب از خطوط موازی تشکیل شده که موجب مواج شدن این بدنه می شود. این نوع ساختار با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده جلوگیری کرده و همچنین موجب نرم شدن و راحت تر شدن بدنه این محصول شده است. در بخش بالایی این تشک بادی  روی آب یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده که استاندارد  بوده و می تواند فاصله خالی میان پشت گردن شما را در زمان دراز کشیدن پوشش دهد. به همین دلیل بوده که ستون فقرات فرد در زمان استفاده کاملا فرم خود را حفظ کرده و شما آسایش خواهید داشت. بر روی بدنه این محصول  دو عدد دریچه باد تعبیه شده که یکی در بخش بالش بادی محصول و دیگر در بخش بدنه اصلی محصول قرار داد. شما می توانید با استفاده از این دریچه های باد این محصول را در زمانی کوتاه راه اندازی و یا به سادگی جمع اوری کنید.


طول عمر بالای تشک بادی روی آب

تشک های بادی روی آب وظیفه داشته بدون خطر غرق شدن شما را بر روی سطح آب شناور نگه دارند. به همین دلیل بوده که برای حفظ طول عمر بالای این گروه از محصولات نیاز به توجه به کیفیت جنس بدنه این نوع محصول تفریحی وجود خواهد داشت. بر همین اساس بوده که بدنه اصلی تشک بادی روی آب دارای بالش سرخود رویه شفاف را از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل طراحی و تولید کرده اند. کف محصول نیز که با سطح آب در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده از نوع وینیل دولایه می باشد. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید با آسودگی خاطر از این محصول در آب های آرام و در فضاهای باز و سرپوشیده استفاده کرده و نگران افت کیفیت در بدنه آن نخواهید بود.


ابعاد و تحمل وزن تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب دارای بالش سرخود رویه شفاف یک محصول مستطیل شکل بوده که برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده است. طول این محصول معادل با 183 سانتی متر و عرض آن برابر با 71 سانتی متر بوده و تنها 25 سانتی متر ارتفاع بدنه دارد. این میزان ارتفاع بدنه موجب شده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل به بدنه محصول از غرق شدن شما در داخل آب جلوگیری کند. وزن بدنه این محصول نیز تنها 900 گرم بوده و در فضای کوچکی جمع اوری می شود. اما این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول نداشته و این تشک بادی روی آب می تواند تا میزان 90 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند.


خرید تشک بادی روی آب

با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما نیز قصد خرید تشک بادی روی آب دارای بالش سرخود رویه شفاف را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا این تشک بادی روی آب اورجینال با با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
نوع رویه
براق
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای سطح موازی
مناسب تمام سنی
دارای بدنه منعطف
بدنه دو رنگ
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...