تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: پشتی دار
  • تحمل وزن: 180 کیلو گرم
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 142 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره با تکیه گاه بست وی یک محصول جذاب از این شرکت مشهور بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول دارای ساختاری مستطیل شکل بوده که سطح رویه ان کاملا مواج است. با توجه به این ساختار هوا ازادانه بین شخص مصرف کننده و بدنه محصول به گردش درامده و از تعریق شخص جلوگیری می کند. در بخش بالایی محصول یک بالش سرخود تعبیه شده تا در زمان استراحت نیاز به وسایل مجزا وجود نداشته باشد. جنس این تشک بادی از وینیل دو لایه می باشد که با ضخامت 0.29 میلی متری که دارد ، خیال شما را از لحاظ آسیب پذیری راحت کرده و با خیالی راحت می توانید از روی آب قرار گرفتن لذت ببرید . ظرفیت این تشک بادی ، 2 نفر می باشد که با تحمل وزن حداکثر 180 کیلوگرم از جمله تشک های بادی روی آب با تحمل وزن بالا می باشد . این تشک بادی روی آب از دارای دو محفظه ی باد می باشد که با استفاده از آن ها می توانید این محصول را باد کنید .  وزن این محصول در بسته بندی 3کیلوگرم می باشد که به علت بسته بندی قابل حمل می تواند گزینه ی مناسبی برای سفر های شما دوستان و یا استفاده در استخر های خانگی نیز باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی

تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی طبی و راحت می باشد که در زمان استفاده شرایط را برای استراحت افراد مهیا می سازد و می تواند یک وسیله لازم و ضروری در مسافرت محسوب شود. تشک بادی قابلیت شناور بودن بر روی سطح آب را دارد و به این گونه می توان یک تفریح خاص را تجربه کرد و از فضا لذت برد و نیز می توان از مزیت ها و بدنه با دوام آن نیز بهره گرفت تا سال های زیادی بتوان آن را مورد استفاده قرار داد. تشک بادی روی آب برای دو نفر ساخته شده است و بهترین طراحی را شامل می شود و با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است که خدمات برتری ارائه می دهد. هم اکنون می توانید برای خرید این محصول اقدام نمایید اما قبل از آن می بایست به مطالب زیر برای آشنایی بیش تر با کارکرد آن و ویژگی های مطلوب آن مراجعه نمایید.


داشتن بخشی دو حالته برای راحتی افراد

قسمتی از محصول به شکلی طراحی شده است که قادر به داشتن دو حالت برای استفاده می باشد. این تشک بادی در قسمت بالایی خود تشکیل بخشی بادی را داده است که ضخامت زیادی دارد و برای استفاده افراد تعیین می شود. این بخش به عنوان بالش بادی سرخود بوده و برای راحتی افراد می باشد و در زمان درازکش در زیر سر آن ها قرار می گیرد و راحتی را به میان می آورد اما در برخی موارد که خواهان استفاده از محصول در خشکی هستید می توانید از این بخش به عنوان تکیه گاه استفاده کنید و برای آن ها محلی برای تکیه دادن ایجاد سازید.به این گونه شرایط استاندارد و راحتی برای افراد ایجاد می شود که می تواند در آرامش آن ها در زمان بازی و تفریح مفید واقع شود و به صورت ظاهر جذاب نیز در دسترس استفاده کنندگان قرار گیرد. این بخش باعث می شود که موارد استفاده از تشک بادی افزایش یابد و مدت زمان بازی نیز بالا می رود.


فرورفتگی های ایجاد شده بر روی تشک بادی

طراحی این محصول بادی به گونه ای است که در بخش های آن فرورفتگی ایجاد شده است. علت وجود این فروررفتگی ها این است که در زمان بازی و خیس شدن بدنه امکان سر خوردن افراد افزایش می یابد و سبب این کار می شود که ممکن است خطرات زیادی داشته باشد و موجب صدمه دیدن افراد گردد. با وجود فروررفتگی های ایجاد شده در سطح لیز خوردگی رخ نمی دهد و می توان با خیالی آسوده با وجود خیس بودن نیز از آن استفاده کرد. اما نکته بعدی که در این طراحی جای گرفته است این می باشد که با ایجاد چنین بخش هایی حالت طبی برای محصول رخ می دهد تا بدن در زمان استفاده دچار خستگی و کسالت نشود و بتواند به بهترین شکل ممکن وقت خود را بگذراند و بر روی سطح آب قرار گیرد. در خشکی نیز زمانی که از محصول به عنوان محلی برای استراحت افراد استفاده می شود می بایست راحتی و آسایش زیادی شامل حال آن ها شود تا دفعات استفاده از آن نیز افزایش یابد.


دستگیره نگه دارنده

دو عدد دستگیره برای نگه داری افراد بر روی تشک بادی وجود دارد که در زمان حرکت محصول ایفای نقش می کند و می تواند سبب نگه داری آن ها شود. این بخش در دو طرف محصول واقع شده است و از این رو تعادل مطلوب محصول را نیز ایجاد می سازد و می تواند از بر هم خوردن این تعادل جلوگیری کند و همواره تشک بادی بر روی محل های مختلف بدون حرکت باقی بماند. علاوه بر آن می تواند از فرورفتگی به داخل آب نیز جلوگیری شود و افراد را نیز بر روی خود جای دهد.


خرید

چنانچه قصد خرید تشک بادی روی آب دو نفره با تکیه گاه بست وی را دارید تنها کافی است به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه نمایید و آن را خریداری کنید.

نوع
پشتی دار
تحمل وزن
180 کیلو گرم
طول
193 سانتی متر
عرض
142 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس رویه
طرح چرم شفاف و رنگی
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای تیکه گاه بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...