تشک بادی روی آب دو قلو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مبل دوقلو
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • طول: 216 سانتی متر
  • عرض: 104 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره دو قلو یکی از جدید ترین تشک های بادی دو نفره با طراحی مشابه مبل های بادی بوده که برای سنین بزرگسال تولید و عرضه شده است.از مهمترین ویژگی های این تشک بادی میتوان به طراحی زیبای آن اشاره کرد که با رنگ های شاد همراه بوده کیفیت ساخت بالایی نیز دارد. این تشک از تکیه گاه های بادی سرخود برخوردار بوده و به دلیل طراحی گود قسمت نشیمنگاه محلی بسیار راحت برای نشستن ایجاد خواهد کرد. دو جای مخصوص بطری آب نیز در قسمت های کناری تشک تعبیه شده که برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده می شود. در قسمت های کنار بدنه یک قفل پلاستیکی تعبیه شده که برای وصل کردن تشک های بادی روی آب دیگر به این محصول به کار می رود. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که توان مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب خواهد داشت. این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

تشک بادی روی آب دو قلو

تشک بادی روی آب دو قلو از جمله محصولات باکیفیت و اصل می باشد که هم اکنون در نمایندگی محصولات بادی وجود دارد و می توان به راحتی آن را برای تفریحات آبی افراد مختلف تهیه نمود و برای ساعت های زیادی مشغول بازی در سطح آب شد. این محصول زیبا از آن جایی که بدنه ای بادی دارد می تواند افراد را به حالت معلق بر روی سطح آب قرار دهد و به این حالت ساعت های زیادی را بگذراند. همچنین این محصول دو قلو بوده و طراحی مشابه با مبل های بادی دارد و می تواند هم در خشکی و هم در سطح آب مورد استفاده قرار گیرد. این تشک بادی برای استفاده دو فرد به صورت همزمان ساخته شده است و می توان با حضور دوست و یا یکی از اعضای خانواده خود مشغول وقت گذرانی در یک روز آفتابی شد. در زیر شرح مختصری از ویژگی های این تشک بادی آمده است که آن را مطالعه کنید.


قابل استفاده در خشکی و روی سطح آب

محصول مورد نظر دارای شکلی مشابه مبل های بادی می باشد و سطح نشیمن کاملا نرم و راحتی را ایجاد کرده است به این گونه که در سطوح سخت و سفت نیز می توان از آن بهره مند شد. این محصول زیبا دارای دو قسمت بزرگ است که هر کدام برای استفاده یک فرد به کار می رود و تمامی عوامل لازم برای راحتی و آسایش را برای آن ها فراهم کرده است. مبل های بادی نیز مانند این محصول از یک بخش گود برای نشستن و تکیه گاه و همچنین دسته های اطراف محصول تشکیل شده اند و می توانند راحتی را به محل بازی افراد بیاورند. مبل های بادی در منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرند این محصول نیز می تواند در صورت وجود محوطه لازم در محیط خانه راه اندازی شود و این گونه راحتی را به داخل اتاق ها نیز بی آورد. اما بیش تر استفاده این تشک بادی بر روی سطح آب های آرام است که می تواند به حالت معلق قرار گرفته و زمان زیادی را به این حالت بماند و افراد را نیز بر روی خود قرار دهد. این محصول در بخش کم عمق دریا ها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد و افراد را با وزن های متفاوت می تواند بر روی خود جای دهد. همچنین این تشک بادی بزرگ را می توان در حاشیه استخر ها و ساحل نصب نمود و برای استراحت و یا تماشای اطراف و نیز گرفتن حمام آفتاب از آن بهره مند شد.


ساختمان کلی و اجزای تشکیل دهنده محصول

محصول بادی مورد نظر از بخش های مختلفی تشکیل شده است که می تواند در آرامش و راحتی افراد نقش مهمی داشته و سبب لذت بیش تر آن ها شود. این محصول از دو قسمت کاملا مشابه به هم تشکیل شده است که برای دو فرد به طور همزمان مورد استفاده قرار می گیرد. این دو بخش دارای یک گودی و فرورفتگی بسیار زیاد هستند که نشیمن افراد  به حساب می آید. این نشیمن را بخشی بادی محصور کرده است که می توان به آن ها تکیه داد و یا می توان دست خود را بر روی این قسمت ها گذاشت و راحتی زیادی را تجربه کرد. یکی دیگر از قسمت های مهم و حائز اهمیت این تشک بادی تکیه گاهی محکم است که در بخشی از آن واقع شده است و می تواند افراد را در زمان قرار گیری به حالتی استاندارد قرار دهد و زمان زیادی را به این گونه و با راحتی بسیار طی کنند. این بخش به صورت جداگانه باد می شود و در جلوگیری از کمردرد و ایجاد خستگی نقش بسیار زیادی دارد.


نحوه خریداری محصول

در زمانی که شما تمایل به خرید این تشک بادی روی آب دو قلو را دارید می توانید به راحتی و در کم ترین زمان با مرکز فروش محصولات بادی اینتکس تهران تماس حاصل فرمایید و به این صورت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

نوع
مبل دوقلو
تحمل وزن
160 کیلوگرم
طول
216 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.4 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
دارای دو تیکه گاه بادی
مناسب سنین بزرگسال
دارای دو جای بطری
قابلیت اتصال به تشک های همنوع
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...