تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال طرح هندوانه

bestway 43140

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31%
2,500,000
1,745,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال طرح هندوانه با قطر 188 سانتی متری که دارد می تواند تشکی بزرگ برای استفاده دو نفر باشد . قطر این استخر به گونه ای است که دو نفر به صورت درازکش می توانند از آن استفاده کنند و تحمل وزن آن در حدود 180 کیلو گرم توسط کمپانی سازنده اعلام شده است . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی چرمی می باشد که این وزن بالا را برای روی خود مهار کرده و مانع از زیر آب رفتن تشک بادی می شود . بدنه این محصول کاملا ضد آب بودن و عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد و باعث می شود تا تشک بادی در هوای شرجی و آفتابی قابل استفاده باشد . مقاومت بالا در برابر سوراخ شدن ، صدمه دیدن و پوسیدگی از نکات اصلی می باشد که بدنه این محصول دارد و دلیل آن چیزی جز استفاده از پی وی سی با کیفیت نمی باشد . از دیگر مزیت های این تشک بادی نیز می توان به وزن سبک آن اشاره داشت ، وزن این تشک بادی توجه به دو نفره بودن چیزی کمتر از نیم کیلو گرم و برابر با 400 گرم می باشد که بسیار سبک است و حجم کمی را اشغال می کند و باعث می شود حتی بتوانید آن را با قرار دادن درون ساک مسافرت خود ، به همراه داشته باشید . برای خرید تشک بادی روی آب بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس تهران خرید خود را ثبت کنید .

  • قطر : 188 سانتی متر
  • تحمل وزن : 180 کیلوگرم
  • وزن : 0.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43140 

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال طرح هندوانه یکی دیگر از سری تشک های بادی روی آب بزرگسال می باشد که توسط برند بست وی تولید شده است و با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می تواند گزینه مناسبی برای تفریحات آبی در استخرهای شخصی و یا دریا باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای بسیار مقاوم می باشد که می تواند دو نفره بزرگسال را بر روی خود نگهدارد و به همین خاطر می توانیم آن را گزینه ایده آلی برای سفر با دوستان و یا خانواده بدانیم که می تواند لذت بردن بر روی آب را برای شما دو چندان کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی روی آب راهنمایی کنیم پس اگر قصد خرید این محصول زیبا را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

بدنه این محصول از ترکیب دو رنگ قرمز و سبز ساخته شده است که به رنگ هندوانه می باشد و با نگاهی دقیق تر به بدنه این تشک بادی به طور واضح تر می توانید هسته های مشکی رنگ هندوانه را ببینید که بیان گر طراحی ریزبینانه این محصول می باشد . تشک بادی فوق دارای بدنه ای مواج می باشد که به صورت مسطح ساخته نشده است و دلیل این امر می تواند جلوگیری از لیز خوردن بدن شما به هنگام استفاده باشد که بسیار حیاتی است و باعث می شود تا با ثبات بیشتری بتوانید بر روی آب قرار بگیرید . قطر این محصول بالغ بر 188 سانتی متر می باشد که نشان دهنده فضای بزرگی است که در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به صورت دو نفره از آن استفاده کنید . در خصوص قابلیت تحمل وزن در محصولات بادی به خصوص تشک های بادی روی آب باید بگوییم که جزو مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید زیرا در ماهیت استفاده ای که از آن انتظار دارید بسیار مهم است . قابلیت تحمل وزن این محصول 180 کیلو گرم می باشد که استاندارد نگهداری دو نفر بزرگسال برای محصولات بادی به شمار می آید .

دور تا دور این تشک بادی روی آب طناب نجاب وجود دارد که از آن می توانید برای نگهداری لوازم شخصی خود استفاده کنید و این آپشن در بسیاری از قایق های بادی دیده می شود . برای راه اندازی این محصول کار سختی را پیش رو نخواهید داشت و می توانید از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده کنید که در این صورت با توجه به تست های صورت گرفته در مدت زمان دو الی سه دقیقه که تشک بادی باد می شود . جنس بدنه این محصول ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد که در بخش هایی از آن به دلیل فشار بالایی که متحمل می شود از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا قابلیت تحمل وزن به خوبی افزایش پیدا کرده و آسیب پذیری بدنه غیرممکن شود . یکی از مزیت های این تشک بادی روی آب وزن بسیار سبک آن می باشد جایی که وزن این محصول بالغ بر 400 گرم است که بسیار سبک است و همچنین در حالت خالی از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند که باعث می شود بتوانید آن را به راحتی در ساک مسافرت خود قرار داده و به همراه خود داشته باشید . خرید تشک بادی روی آب بست وی به همراه صدها مدل دیگر تشک بادی روی آب را می توانید از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی اینتکس و بست وی در ایران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...